مشاورانه-صدا-صوتی روانشناسی

پیش از استخدام نوروتراپیست در تهران با شرایط عالی مطالب زیر را مطالعه کنید.

نوروتراپیست به شخصی گفته می شود که با دستگاه نوروفیدبک آشنا بوده و روش های درمانی و شناختی از طریق آن را به خوبی می داند.

بهتر است که نوروتراپی توسط فارغ التحصیلان مرتبط در رشته های روانشناسی در همه گرایش ها و همچنین توسط پزشکان علوم شناختی و نوروساینس انجام گردد.

اما در برخی موارد نیز روانپزشکان به انجام آن مبادرت ورزیده و علاقه نشان می‌ دهند.

یکی از موارد بسیار مهم این است که افرادی بدون داشتن تخصص و دانش کافی در این زمینه و از سایر رشته ها اقدام به انجام نوروفیدبک و نقشه برداری مغزی می‌کنند.

همین امر سبب شده است که مشکلات بسیار زیادی در شناخت و درمان بیماران و مراجعین اتفاق بیفتد و آن‌ها آنگونه که تمایل دارند مشکلات روحی و روانی شان شناخته و درمان نمی شود.

به مرور زمان این ذهنیت در جامعه به وجود می آید که نوروفیدبک پایه و اساسی نداشته و از نظر علمی برای درمان و شناخت بیماری ها و اختلالات کاربردی نیست.

استخدام نوروتراپیست در تهران با شرایط عالی

استخدام نوروتراپیست در تهران

یکی از حوزه ها و شاخه هایی که در رشته نوروساینس و علوم مغز و اعصاب به افراد آموزش داده می شود همین موضوع نوروفیدبک و نوروتراپی می باشد.

در واقع نوروفیدبک به صورت کامل بنیان علمی داشته و فردی که انجام می ‌دهد باید مسلط و با دانش و اطلاعات کافی باشد.

برای درخواست استخدام نوروتراپیست در تهران با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۸۸۷۴۰۵۸۱

استخدام روانشناس عمومی با سابقه فرم جذب نیرو

فرایند نوروفیدبک

نوروفیدبک یک نوع بیوفیدبک است.

هنگامی که یک بیوفیدبک برای تغییر عملکرد مغز از طریق امواج مغزی استفاده می شود، آن را EEG، بیوفیدبک یا نوروفیدبک می نامند.

نوروفیدبک یکی از ابزارهای جدید در روانپزشکی است که به عنوان یک درمان مکمل در طیف وسیعی از اختلالات روانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که شما علاقه مند به ایجاد یک تغییر در عملکرد مغز خود هستید، بهتر است که یک روش مناسب را انتخاب کنید.

با توسعه دانش علم اعصاب و افزایش دانش ما از عملکرد مغز از طریق تکنیک های تصویر برداری عصبی ما به این نتیجه رسیدیم که با تغییر عملکرد که در مناطق مغز ما می تواند اختلال را بهبود بخشد یا افزایش داده و افزایش عملکرد خود را بهبود بخشیم.

چگونه نوروفیدبک کار می کند؟

نوروفیدبک ابزاری است که فعالیت مغزی را اندازه می گیرد و همزمان با بازخورد بصری یا شنیداری فعالیت مغزی عصبی، ان را به اطلاع فرد می رساند.

این فرایند تسهیل کننده خود تنظیمی مکانیسم های عصبی را که عامل رفتار خاص یا آسیب شناسی است، تسهیل می کند.

پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است.

ترکیب نوروفیدبک با سایر روش های درمانی دقت این روش را افزایش داده است.

ریهاکام

چه بیماری هایی توسط نوروفیدبک بهبود می یابد؟

نوروفیدبک یک رویکرد درمان مکمل برای درمان های روان درمانی و دارو درمانی است.

این روش در درمان اختلالاتی نظیر بیش فعالی، پیشگیری از عود در سوء مصرف مواد، اختلالات اضطرابی مانند اختلال استرس پس از سانحه مفید است.

نکته ای که مراقبت کنندگان باید توجه کنند این است که این درمان همراه با سایر درمان ها در اختلالات فوق موثر است و نمی تواند به تنهایی موثر باشد.

نوروفیدبک درمان خوبی برای کاهش علائم اختلال بیش فعالی است.

یکی دیگر از متاآنالیز نشان داد که نوروفیدبک تأثیر قابل توجهی بر سهل انگاری و تکانشی دارد و تاثیر منفی بر بیش فعالی دارد.

نتایج تحقیقات نشان می دهد که نوروفیدبک تأثیر قطعی بر سهل انگاری دارد، اما در مورد اثرات نوروفیدبک بر علائم بیش فعالی و تکانشی بودن، اطمینان وجود ندارد.

اثرات نوروفیدبک در درمان اختلال شکمی نیز قابل توجه است.

چه بیماری هایی توسط نوروفیدبک بهبود می یابد؟

درمان اضطراب با نوروفیدبک انجام می شود.

یکی از زمینه هایی که فشار خون بالا در مغز بیماران مبتلا به اختلالات اضطرابی است، قسمت های پس از سرم مغز است.

در مناطق پس از سریال، به آرامی افزایش موج در استراحت استراحت، و زمانی که چشم ما را بستن به حداکثر رسیدن به حداکثر رسیدن.

حضور امواج عمدتا آهسته کاهش عملکرد در این مناطق را نشان می دهد.

در بیماران مبتلا به اختلالات اضطرابی، این ناحیه مغز، به خصوص در سینژال خلفی، با افزایش امواج بتا نسبت به ناحیه پیشانی افزایش می یابد.

پروتکل آلفا تتا پروتئین عصبی، با هدف قرار دادن این مشکل، به طرز مشتاقانه تلاش می کند تا سطح بالایی از فعالیت را به حداقل برساند و بنابراین علائم مرتبط با بیماری را به حداقل می رساند.

به تازگی یک رویکرد جدید برای درمان بیماران اضطراب، به ویژه افرادی که از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برند، افزوده شده است.

در این بیماران، مغز و عملکرد قلب به طور همزمان هدف قرار می گیرند.

اکثر بیماران اضطرابی، علیرغم دشواری در فعالیت در برخی از مناطق مغز، همچنین اثر پرولیفراتیو بر سیستم عصبی خود بخودی دارند.

این بیماران دارای علائمی نظیر تپش قلب، تنفس ناشتا، انقباض عضلانی و عرق کردن، هنگامی که ما نوروفیدبک را با بیوفیدبک ترکیب می کنیم، می توانیم قدم بیشتری را برای بهبود  قلب انتخاب کنیم.

روانشناسان معروف جهان