نقشه برداری مغزی غرب تهران

برای دریافت یک نقشه مغز یا QEEG از یک مغز، ما نیاز به الکتروانسفالوگرافی یا EEG را از فردی که میخواهیم QEEG را بگیریم.

البته ما باید بدانیم که الکتروانسفالوگرافی ضبط فعالیت الکتریکی نورونهای قشر از جمجمه است که پس از قرار دادن الکترودها در نقاط مختلف سر، ما می توانیم فعالیت الکتریکی را در آن نقاط برای یک دوره مشخص از زمان بررسی کنیم.

پس از آن، آنها را می توان بر روی کامپیوتر یا بر روی یک کاغذ چاپ کرد.

مطالعه مغز یا الکتروانسفالوگرافی می تواند برای مشاهده فعالیت الکتریکی یک متخصص مغز و اعصاب مورد استفاده قرار گیرد.

در این مشاهدات، برخی از بیماری ها مانند صرع می توانند تشخیص دهند.

با این حال، برای تحقیق بیشتر و تشخیص بیماری های روانی و اختلالات شناختی مغز و بیماری هایی مانند آلزایمر و پارکینسون، لازم است.

تجزیه و تحلیل داده ها مربوط به مایع مغزی نخاعی با استفاده از نرم افزار ویژه ای که متخصص مغز و اعصاب می تواند تنها به آن نگاه کند.

نقشه برداری مغزی غرب تهران  شماره تماس بهترین مراکز

نمی توان این تحلیل را به راحتی و بدون تخصص انجام داد.

هنگامی که نرم افزار توسط فرد مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، آن را به طور دقیق نشان می دهد.

فرکانس امواج مغزی در نقاط مختلف مغز، و اگر آن را غیر مقطعی بین دو نیمکره است، به درستی توسط رنگ نشان می دهد.

مقدار فعالیت سلولی مغز جهش در بخش های مختلف مغز نشان می دهد که میزان هماهنگی نورونی با رنگ در مکان های مختلف را تعیین می کند.

تست روانشناسي جنسيتي آیا نیاز به ازدواج دارید

نقشه برداری با دستگاه QEEG

مهم تر از همه، با یک نرم افزار نقشه برداری ویژه QEEG، با نقشه مغزی ، هزاران نفر از افراد سالم و استاندارد مقایسه می شوند که از لحاظ جنسیت و سن یکسان است با افرادی که نقشه مغزی آنها کشیده شده است، و در هر نقطه ای از مغز فرد مورد آزمایش، اگر نقایصی وجود داشته باشد، رنگ های مختلف انحراف از استاندارد را نشان می دهد.

وقتی یک متخصص مغز و اعصاب به این نقشه ها نگاه می کند دقیقا محل دقیق و چگونه آسیب مغز را مورد بررسی قرار می دهد.

آسیب فیزیکی به مغز، مانند سکته مغزی، موجب توقف جریان طبیعی پالس های الکتریکی در مغز می شود.

به طور مشابه، آسیب های سمی، اختلالات حمله (صرع)، بیماری آلزایمر، عفونت های کم اکسیژن و مغز (مثلا مایع مغزی نخاعی) باعث تغییر فعالیت مغز فرد می شود. اضطراب، افسردگی و ناتوانی در یادگیری تخصصهاینوروفیدبک می باشد.

فعالیت موج مغزی در این روش نمایان می شود که بیشتر به عنوان نقشه برداری مغز شناخته می شود، به تجزیه و تحلیل جامع فرکانس های مغزی اشاره می کند که EEG خام را تشکیل می دهند.

نقشه های QEEG همانند EEG ثبت می شود، اما داده های به دست آمده در این رکورد برای نقشه برداری و نقشه های رنگ استفاده می شود که فعالیت الکتریکی قشر مغز را نشان می دهد.

ریهاکام

نقشه برداری مغزی تهران

نقشه برداری مغزی غرب تهران آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز تهرانی و سایر هموطنان عزیز در نقاط دیگر کشور استو با حضور در مرکز مشاوره در غرب تهران می توانید نقشه برداری مغزی و نوروفیدبک را تحت نظر متخصصین مجرب و با تجربه در این زمینه انجام دهید.

همانطور که گفته شد در انواع بسیار زیادی از اختلالات و بیماری ها می توانید از نقشه برداری مغزی غرب تهران نیز نوروفیدبک استفاده نمایید.

بیماری‌هایی مانند اختلالات ترس، اختلالات افسردگی، اضطراب و استرس، اختلال بیش فعالی و اوتیسم از مواردی است که می‌تواند توسط نقشه برداری ذهنی مشخص شده و برای سایر مراحل درمانی اقدام شود.

مرکز نقشه برداری مغزی غرب تهران با استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های پیشرفته و آخرین سیستم از دستگاه های مرتبط با نقشه برداری مغزی و برین مپینگ توانسته است رضایت خاطر مراجعین و بیماران را به نحوی مطلوب برآورده نماید.

با حضور در این مرکز در کمترین زمان ممکن نوروفیدبک و نقشه برداری مغزی خود را انجام داده و آن را به متخصصین مربوطه در مرکز برای تجزیه و تحلیل مناسب ارائه دهید.

مشاوره حضوری آنلاین و تلفنی مشاورانه

شماره تماس بهترین مراکز

شماره های تماس شعبه غرب تهران

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

منبع :

سایت “مشاورانه” با همکاری برترین روانشناسان ایران به ارائه خدمات مشاوره خانواده ، نوروفیدبک و نوروساینس ، ازدواج ، مشاوره تلفنی ، ارائه تست روانشناسی و شخصیت شناسی با پاسخ تحلیل و هوشمند ، مشاوره روانشناسی ، جنسی ، استفاده از جدیدترین روش تشخیص و درمان اختلال روانی: افسردگی، اضطراب، بیش فعالی، شب ادراری، دو قطبی و غیره پرداخته است.