تست روانشناسي جنسيتي آیا نیاز به ازدواج دارید

تست روانشناسی جنسیتی : آیا نیاز به ازدواج دارید؟

تست ازدواج به دو دسته تقسیم می شوند. تست هایی که پاسخ را به صورت عمومی در اختیار شما قرار می دهد و تست هایی که به صورت منحصربه فرد تست روانسنج تحلیل می شود.

این تست به صورت عمومی اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهد. اگر نیاز به تست های روانسجی و تحلیل پکیج ازدواج دارید می توانید با مراکز مشاوره ستاره ایرانیان تماس ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ ، ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ و ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵ حاصل کنید.

تست ازدواج

در میان ما، افرادی هستند که تنها هستند و ترجیح می دهند خانواده ای را در اسرع وقت ایجاد کنند، اما در میان آنها کسانی هستند که ترجیح می دهند که در تنهایی باقی بمانند یا ازدواج نکنند.

لازم به ذکر است که در اکثر افرادی که خانواده را تشکیل می دهند احساس تمایل به ازدواج، زمانی که متولد می شوند، یک خانواده را تشکیل می دهند.

شاید شما می پرسید چطور باید این نیاز را در خودمان بدانیم.

آیا همه افراد نیاز به ازدواج دارند؟

آیا نیاز به ازدواج دارید؟

آیا در این نوع تست شخصیت شناسی ازدواج احساسات وجود دارد؟

برای بررسی این که آیا چنین آرزویی دارید، به تست های زیر پاسخ دهید.

نیاز به آزادی چیست؟

برخی افراد نیاز به ازادی بسیاری بالایی دارند و در هیچ چهارچوبی نمی گنجند. این افراد نمی تواند به صورت پایدار در یک رابطه محدود قرار بگیرند.

مگر اینکه میزان نیاز به آزادی طرف مقابل هم به همان میزان بالا باشد و که بتوانند همدیگر را درک کرده و آزادی بیشتری را تجربه کننند.

تست ازدواج به شما کمک میک ند تا درک بیشتری نسبت به خود داشته باشید و آمادگی خود را برای ازدواج بسنجید.

علاوه بر این تست میزان تمایل جنسی خود را بسنجید.

منبع :دهقانی شهرام. هیجان ابراز شده و جنسیت.  اصول بهداشت روانی :   پاییز و زمستان ۱۳۸۲ , دوره  ۵ , شماره ۱۹-۲۰

چابکی ام البنین. آموزش و جنسیت در ایران. مطالعات اجتماعی – روان شناختی زنان مطالعات زنان:   تابستان و پاییز ۱۳۸۲ , دوره  ۱ , شماره  ۲

تست روانشناسی شناخت همسر درونگرایی برونگرایی

تست روانشناسی انتخاب همسر درونگرایی-برونگرایی

تست روانشناسی درونگرایی – برونگرایی برای دانستن درونگرایی-برونگرایی در انتخاب همسر بسیار مهم است.
آیا تا به حال فکر کرده اید که ابعاد شخصیت تاثیر مستقیمی در انتخاب حوزه تحصیل، اشغال، محل اقامت و سبک زندگی عمومی دارد؟
اگر دقت نکنید، خطوط بعدی را بخوانید.

تست روانشناسی درونگرایی – برونگرایی

درونگرا از احساسات و هیجانات فقط برای دوستان بسیار نزدیک صحبت می کنند، اما برون گراها کاملا از جهان خارج می شوند؛ آنها دوست دارند گمراه کننده، اجتماعی، رقابتی، سریع و واقع بینانه باشند.
مردم درونگرا بیشتر صرف وقت خود را صرف تحصیل می کنند و کمتر مایل به تعامل با دیگران هستند.
از سوی دیگر، افراد بی عیب و نقص دیدگاه عینی و بیرونی بیشتری دارند و فعالیت عملی بیشتری دارند اما اعتماد به نفس کمتری نسبت به برونگراها دارند.
آنها می خواهند بر محیط خود تأثیر بگذارند و با دیگران رقابت کنند و بیشتر در عموم ظاهر شوند.
اگر به نظر می رسد که خودآگاهی و برون گرایی در افراد افراطی باشد، ما دو شخصیت غیر طبیعی داریم، اما اینها بسیار کم است و اکثریت مردم بین دو قطب هستند.
با شناخت ویژگی های شخصی هر دو گروه، شما می توانید رابطه ای بهتر با آنها داشته باشید.
منبع :رجبی غلامرضا , فردوسی سیما , شهبازی مسعود. بررسی کیفیت روان سنجی مقیاس باورهای محدودکننده انتخاب همسر. مشاوره کاربردی: بهار و تابستان ۱۳۹۰ , دوره ۱ , شماره ۱ ، ۲-جبرائیلی هاشم , زاده محمدی علی, حیدری محمود. تفاوت ملاک های انتخاب همسر بین دو جنس. فصلنامه خانواده پژوهی : تابستان ۱۳۹۲ , دوره ۹ , شماره ۳۴

دانلود مجموعه تست روانشناسی و شخصیت شناسی رایگان برای اندروید

تست زیر را انجام دهید:

تست شخصیت 210 سوالی رایگان با پاسخ

تست شخصیت ۲۱۰ سوالی رایگان با پاسخ

چگونه تست را انجام دهیم؟

پرسش ها را به سرعت و بدون آنکه فکر کنید پاسخ دهید؛ یعنی واکنش فوری خود را به پرسش ها انتخاب کنید.

در این تست میزان مصم بودن و اراده شما سنجیده می شود.

امتیاز بیشتر نشانگر  مصمم و با اراده بودن شماست. امتیاز های بالا نشانگر یک شخصیت سمج، جسور، پرخاشگر، سلطه جو، متعصب، تشنه توجه و ماجراجویی می باشد. امتیازهای پایین دلالت بر اراده ضعیف یا شخصیت مطیع و سلطه پذیر دارند.

به نظر می آید که امتیازهای بینابینی بهترین حالت هستند، و بیشتر افراد در همین طیف قرار دارند. بیشتر افراد “برنده” و “بازنده” از امتیاز های خیلی بالا می آیند ( زیرا افراد با امتیاز بالا ریسک پذیر هستن)، ولی در دوران صلح و آرامش ، کسانی که در درازمدت دوام می آورند، از دسته امتیاز پایین ها هستند. ما با نگرش های ” یا برنده شو یا درمانده” و ” خودت رو قاطی نکن” آشنا هستیم. اولی مربوط به امتیازهای بالا و دومی به امتیازهای پایین است.

تست شخصیت در واقع همان نگرش کلی نسبت به زندگی و دیگر افراد می باشد. به عبارت دیگر، دیدگاه رقابتی در برابر دیدگاه همیاری و همکاری یا خود محوری در برابر اهمیت دادن به دیگران است.

زندگی اجتماعی توازنی بین رقابت و همکاری را می طلبد. حس رقابت بین افراد باعث تلاش، اشتیاق و ماجراجویی می شود. از طرف دیگر، بدون درک و ملاحظه دوجانبه، تعاملات اجتماعی نمی تواند پایدار باشد. توازن ضروری است.

ما در طبیعت انسان با دو عامل اساسی روبرو هستیم، آنان که در عامل شماره ۴ قوی هستند به احتمال زیاد رییس مآب، سرسخت و رقابتی هستند. آنان بیشتر دوست دارند که مورد احترام باشند تا اینکه دوست داشته شوند.

دانلود مجموعه تست روانشناسی و شخصیت شناسی رایگان برای اندروید