تست روانشناسی شخصیت زنان رایگان با پاسخ هوشمند

تست روانشناسی شخصیت زنان / رایگان با پاسخ هوشمند

تستهای روانشناسی و به خصوص تست روانشناسی شخصیت شناسی یکی از موارد بسیار جذاب برای هر فردی است.

خانم ها بیشتر در این زمینه حساس بوده و تمایل دارند که با استفاده از تست روانشناسی شخصیت زنان به خوبی شخصیت خود را بشناسند.

اگر می خواهید بیشتر در مورد شخصیت خود و ویژگی هایی که دیگران ان را دوست دارند بدانید، با دقت و صادقانه به آزمونهای زیر پاسخ دهید.

دانلود مجموعه تست روانشناسی و شخصیت شناسی رایگان برای اندروید

۱٫فرض کنید چهره فردی دیگر هستید خود را کجای چهره اش تصور می کنید؟
۲٫چه نوع پرنده ای دوست دارید؟
۳٫کدام یک از ابزارهای موسیقی را دوست دارید؟
۴٫کدام یک از بازی ها در شهر شما است که بیشتر دوست دارید؟
۵٫آیا شما اشتباهات خود را می خوانید؟
۶٫اگر دوستتان به سراغ شما بیاید چه نوع فعالیتی دارید ؟
۷٫اولین چیزی که در هنکام بیداری صبح به ذهن تان می رسد چیست؟
۸٫شعارهای شما در زندگی شما چیست؟
۹٫آیا حیوانات را دوست دارید؟
۱۰٫آیا شما لبخند می زنید؟
۱۱٫نظر دیگران درباره شما چیست؟
۱۲٫آیا شما عشق و قدردانی خود را نشان می دهید؟
۱۳٫آیا اعتقاد دارید که شما باید روزانه صرفا برای خودتان باشید تا خوشحال باشید؟
۱۴٫آیا زندگی شما با برنامه ریزی پیش می رود؟

57 پاسخ
  1. زهرا گفته:

    سلام من پنج سال با یکی تو رابطع بودم ولی پسره گذاشت و رفت من همه چیم بهم ریخته کنکورم و افتضاح دادم دیگ مث اولا شاگرد اول نیستم بعضی وقتا ب خودم میام میبینم ی ساعته دارم با خودم حرف میزنم دعوا میکنم بعضی وقتا حتی خودم ب خودم سیلی میزنم نمیدونم باید چیکار کنم تو شهرمونم روانشناس نیست

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام. از اینکه اینطور احساس می کنید متاسفم. شکست عشقی می تواند یک تجربه بسیار دردناک و دشوار باشد. طبیعی است که احساس غم، اندوه، خشم و حتی عصبانیت کنید.

      اولین قدم این است که به خودتان اجازه دهید احساسات خود را تجربه کنید. سعی نکنید آنها را سرکوب کنید یا به آنها غلبه کنید. گریه کنید، فریاد بزنید، هر کاری که لازم است انجام دهید تا احساسات خود را بیان کنید.

      دوم، از حمایت دیگران استفاده کنید. با دوستان، خانواده یا یک فرد مورد اعتماد صحبت کنید. آنها می توانند به شما گوش دهند و به شما کمک کنند تا احساسات خود را پردازش کنید.

      سوم، به خودتان توجه کنید. به اندازه کافی بخوابید، غذای سالم بخورید و ورزش کنید. این کارها به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید و با استرس کنار بیایید.

      چهارم، به خودتان یادآوری کنید که این هم تمام خواهد شد. شکست عشقی یک تجربه موقتی است و شما قوی تر از این هستید.

      در مورد اینکه در شهرتان روانشناس نیست، می توانید از خدمات مشاوره تلفنی یا آنلاین استفاده کنید. همچنین می توانید کتاب ها یا مقالات در مورد نحوه غلبه بر شکست عشقی بخوانید.

      در اینجا چند نکته خاص برای کمک به شما در غلبه بر شکست عشقی آورده شده است:

    • از تماس با عشق سابق خود خودداری کنید. این کار فقط باعث می شود که شما بیشتر احساس غم و اندوه کنید.
    • به خودتان یادآوری کنید که شما تنها نیستید. بسیاری از افراد شکست عشقی را تجربه کرده اند و از آن جان سالم به در برده اند.
    • روی خودتان و اهدافتان تمرکز کنید. این کار به شما کمک می کند تا از افکار و احساسات منفی دور شوید.
    • به خودتان زمان بدهید تا بهبود پیدا کنید. شکست عشقی یک فرآیند است و زمان می برد تا از آن عبور کنید.
    • من مطمئن هستم که شما می توانید از این تجربه قوی تر بیرون بیایید.
    • پاسخ
  2. Vi گفته:

    سلام دخترم من ۲۳سالمه و ۳سالع تو یه رابطه جدی بودم ولی طرف مقابلم داره تموم میکنه و من کاملا وابسته این شخص هستم روز و شبم بهم ریخته کمکم کنید

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام ما معمولاً پیشنهاد می‌دهیم که دوران آشنایی انقدر طولانی نشود و حتماً در این دوره مشاوره پیش از ازدواج تست‌های روانشناسی انجام شود به احتمال زیاد شما شخصیت وابسته دارید و با اینکه در این رابطه دچار مشکل هستید می‌توانید از این رابطه خارج شوید بهتر است به همراه ایشان برای مشاوره اقدام فرمایید و در صورتی که ایشان تمایل ندارند برای درمان شخصیت وابسته و رهایی از این آسیب اقدام فرمایید
      مراکز برتر مشاوره
      ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲
      ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰
      ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

      پاسخ
  3. رها گفته:

    حقیقتا من روابط اجتماعی خوبی دارم و دوستان زیادی دارم و خانوادمم خوبه ارتباط نزدیکی با پدر مادرم دارم
    من ۱۹ سالمه و اینکه تا امسال درگیر کنکور و درس بودم ولی یه مشکلی دارم اونم اینه که میبینم همسن هام خیلی کراش میزنن و رل میزنن ولی من نه رل زدم تا حالا و چندسالی میشه کراشی نداشتم و این یکم نگرانم میکنه که مثل دوستام نیستم اینم بگم گراشیم استریت هست
    میخواستم بدون این عادیع
    ممکنه چون تمرکزم رو روی هدفم گذاشتم نسبت به قضیه بی توجه بودم اینطور شدم یا نه؟

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام. بله معمولا در دوران نوجوانی برخی کل تمرکز خود را روی عشق و عاشقی می گذارند و برخی افراد روی اهدافشان سرمایه گذاری می کنند. نگران نباشید.

      پاسخ
  4. جانا گفته:

    سلام من جانا هستم ۱۶ سالمه. من بعضی وقتا انقدر دلم میگیره که کل روزمو بهم میزنه میدونم به خاطر سنمه ولی خیلی دارم اذیت میشم حتی به خونواده گفتم یه سر بریم پیش روانشناس اما انگار فوش داده باشم اونا میگن مگه روانی هستی؟ تو الان بری اونجا تیمارستان میبندنت و فلان. من کراش خیلی میزنم جوری که سر بعضیاشون واقعا اذیت میشم و فرق نداره دختر یا پسر چون من بایسیکشوالم و این که درک نمیشم بیشتر اعصابمو داغون میکنهه

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام. احساس شما را درک میکنم برخی خانواده ها فقط غذا را نیاز فرزندان خود می دانند و متاسفانه به روان ان ها توجهی نمی کنند. مراجعه به روانشناس به معنی روانی بودن نیست و تمام افراد نیاز دارند در طول زندگی خود مراجعه کنند تا مشکلاتشان حل شود. شما در قالب مشاوره تحصیلی یا مشاوره نوجوان از مرکز وقت بگیرید و به این روش خانواده‌تان عکس العمل نشان نمیدهند

      پاسخ
  5. مارال گفته:

    سلام من با چت تا دوستام که قبلا اوکی بودم ولی الان یکساله که تقریبا نه من به اونا سلام میکنن نه اونا به من واینکه انتظار دارن من پا پیش بذارم امروزم که اون به دوستم گفته بود که بهش بگو یکم شعور داشته باشه من کلا اعصابم بهم ریخت با اینکه خودشون سرد رفتار میکردن بازم تقصیر من میدونن

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما مارال جان
      ببین عزیزم در هرصورت شما برای اینکه بتوانید روابط بهتری داشته باشید نیاز است که خودتان باهم صحبت کنید و از پیام فرستان به هم از طریق دیگران خوداری کنید در این مورد هم اگر مایل به بازسازی ارتباط هستید بهتر است که در زمانی که فرد دیگری حضور نداشته باشد با ایشان صحبت کنید و بیان کنید که شنیدن این صحبت ها برای شما با چه احساساتی همراه شده است و به صحبت های ایشان نیز گوش بدهید تا بتوانید یا ارتباط را در حالتی محترمانه تمام کنید و یا اینکه را صورت امکان آن را بازسازی کنید.

      پاسخ
  6. مایا گفته:

    سلام
    من ۱۴ سالمه تقریبا ۱ سال میشه ‌که عاشق یه پسر توی فامیلمون شدم
    من از بچگی با ایشون دوست بودم ولی خب از موقعی که ۹ سالم شد و به سن تکلیف رسیدم دیگه مثل قبل صمیمی نبودیممنم هیچ علاقه بهش نداشتم ولی الان ۱ سالی شده که کم کم بهش حس پیدا کردم اونم با من مثل همیشه مهربونه و همیشه بهم لبخند میزنه و…و میتونم بگم از اینکه دوستش دارم مطمئنم ولی نمیدونم که این دوست داشتن اَبدیه یا اینکه موقت و هم اینکه نمیدونم اونم منو دوست داره یا نه
    الان باید چیکار کنم بهش بگم دوستش دارم یا ازش بپرسم که دوستم داره
    تازگیا توی فضای مجازی یه دخترو فالو کرده و این واقعا منو ناراحت میکنه همش نگرانم که نکنه یکی دیگه رو دوست داره. اگه یکی دیگه رو دوست داره پس براچی انقدر با من مهربونه و همش مراقبمه و بهم لبخند میزنه
    تازه گاهی اوقات منو نادیده میگیره (میدونه که من دارم بهش نگاه میکنم ولی تظاهر میکنه که هیچی ندیده انگار من اونجا نیستم همشم سرش تو گوشیه ولی گاهی اوقات هم خیلی به من توجه میکنه)

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      ببین عزیزم شما تازه در اول نوجوانی قرار دارید و خب در این شرایط سنی اینکه شما توجه بیشتری به جنس مخالف داشته باشید یک امر طبیعی است اما خب در کنار احترام به احساسات خود بهتر است از درگیر شدن زیاد بر این احساسات خوداری کنید و سعی کنید در مورد این احساسات و این روابط به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا زمانی که در آینده در زمانی که هویت کامل تری دارید در مورد این احساسات تصمیم گیری کنید.

      پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما پریا جان
      لطفا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چند سال دارید، چند مدت هست این احساس عصبانی بودن را دارید و همچنین اینکه با چه افرادی آن را تجربه می کنید اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم در کنار اینکه بیان کنید اتفاق خاصی باعث ایجاد این تغییرات خلقی در شما شده است و جز این علامت ، علایم دیگری دارید؟

      پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما ساره جان شما می توانید در همین قسمت سوال خود را ارسال کنید و با داشتن لینک جواب را در زیر سوال دریافت کنید.

      پاسخ
        • مشاور 24 ساعته گفته:

          سلام با این ایمیل پیامی ارسال نشده شما باید با ایمیلی که ارسال می کنید و در لینکی که پیام دادید پاسخ خود را مشاهده کنید.

  7. یکتا گفته:

    سلام دقیقا حق با شما بود مامانم از من میخواد یه دختر خوب باشم ولی خودم همینو نمیخوام من یه دختر پر خترم چیکار کنم؟ مامانم خودش نمیدونه با من چیکار میکنه خیلی ناراحتم از درون

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما یکتا جان
      ببین عزیزم قرار نیست ما شما را به خوب و بد تقسیم کنیم اما نیاز است که شما به مسیر رفتاری خودتان و بازخوردهای که از دیگران مخصوصا اعضای خانواده دریافت میکنید توجه کنید چون در هرصورت اگر بخواهی این موارد را نادیده بگیرید مخصوصا اگر در شرایط نسی نوجوانی هستید خب ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید.
      اینکه شما بیان میکنی یک دختر پر خطر هستی خب این رفتارها نیاز به بررسی دقیق دارد تا بتوانیم به شما در مسیر رشدیتان کمک کنیم.
      بهتر است از مادر بخواهید شرایط مراحعه شما به رولنشناس را ایجاد کنند در این فضا به کمک روانشناس فرصت تجربه ارتباط بهتر در مسیر تعاملی دونفره با مادر را نیز میتوانید تجربه کنید.

      پاسخ
  8. ملیکا گفته:

    سلام
    من برای بقیه دوستداشتنی نیستم. کسی دوستم نداره و دست خودم نیس اما زیادی خوشحال و خندانم و بقیه بخاطر این انرژی مثبتمه که دورمن. دوست حقیقی ندارم. بشدت در تنهایی هام افسرده ام و اگر مادر یا پدرم دعوام کنن ، حالت هیستیریکی میگیرم و دست خودم نیس ولی هر دفعه یه بلایی سر خودم میارم ، مثلا دستمو بدجور گاز میگیرم، موهامو میکشم ، دستمو با تیغ میزنم( رگمو نمیزنم ، فقط یکوچولو خراش میدم که درد بکشم) دیگه خانوادم بهم اعتماد ندارن( بخاطر دوستی با یک پسری که برملا شد) فشار درسا بشدت زیاده ( تو مدرسه تیزهوشان درس میخونم و اینقدر روم فشاره که دارم دیوونه میشم) خیلی خسته ام و چندباری تاحالا خودکشی کردم با چیزای مختلف ولی نشده. تنها کاری که میتونم بکنم ، خندیدنه ، در حدی که بعضی از دوستام بهم میگن کم داری. بنظرتون باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما ملیکا جان
      ببین عزیزم شرایط روحی شما در روابط اجتماعی ،دیدگاهی که نسبت به خودت داری و رفتارهایی که در زمان مشکلات انجام میدهی تاثیر زیادی دارد.
      با توجه به شرایطی که شما از تودزنی و مشکلات ارتباطی و حتی اقدام به تودکشی بیان می کنی نیاز است که در اولین گام از پدر و مادر بخواهی برای بهبود شرایط روحیت شرایط مراجعه به روانشناس را برایت ایجاد کنند .
      با بهبود شرایط روحی متوجه خواهی شد که می توانی اگر با مشکلی هم مواجهه شدی در مسیر ارتباطی انها را حل کنی.

      پاسخ
  9. + گفته:

    حوصله ندارم
    زندگی کنیم ک چی همش درده و تهشم مرگ
    خسته شدم پر دردم ولی نمیتونم حرف بزنم
    زندگی مزخرفه

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما عزیزم در این مورد بهتر است برای بررسی افکار و احساساتی که دارید به روانشناس مراجعه حضوری داشته باشید این شرایط می تواند نشان از بهم ریختگی در شرایط روحی شما داشته باشد.

      پاسخ
        • مشاور 24 ساعته گفته:

          این مشکلات نیاز به بررسی و مصاحبه بالینی دارند و موضوعی نیست که به صورت کلی بتوانیم به شما کمک کنیم تا شرایط روحی بهتری را تجربه کنید و نیاز به تعامل مستقیم و در طی چندین جلسه با روانشناس می باشد.

  10. زهرا گفته:

    سلام من تو خوانواده مذهبی بزرگ شدم و چادری ام اما مامانم سرطان خون گرفت داداشم از تنهایی با یه دختر آشنا شد و این برای من خیلی سخته که باور کنم داداشم رل داره تازه بخاطر آبجیمم مجبور شدم حرف هایی بشنوم که نباید میشنیدم نمیتونم حرف ها مو به کسی بگم از ظاهر وا فعا خوشحال به نظر میام ولی از تو داغونم میشه کمکم کنید

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما زهرا جان
      قابل درک هست که بیماری مادر برای شما با مشکلات و فشار روحی زیادی همراه شده است اما عزیزم در کنار احترام به اینکه همه شما باهم خانواده هستید نیاز است به این موضوع هم توجه کنید که شما مسئول انتخاب و کارهای خواهر یا برادرتان نیستید و در این مورد بهتر است که در احترام به آنها مسیر رشدی خودتان را طی کنید .
      برادر شما می تواند ارتباطی را با یک خانم داشته باشد و خب این انتخاب خود ایشان می باشد سوال این است که این رابطه در ذهن شما چگونه هست که باعث شده برایت پذیرش ان دشوار باشد و یا اینکه چه چیزی باعث می شود اگر خواهر شما مرتکب اشتباهی شده اند شما بخواهید بجای ایشان تنبیه شوید ؟ در هرصورت نیاز است که برای اینکه بتوانی احساس ارامش درونی بیشتری داشته باشی برای بهبود شرایط روحی خودت گام برداری و در این مسیر بهتر است که برای بررسی افکار و احساساتی که تجربه می کنی به روانشناس مراجعه حضوری و یا نهایتا تلفنی داشته باشی.

      پاسخ
  11. مهدیس گفته:

    من میخوام درس خون بشم باید چه کار کنم
    خودم خیلی دوست دارم درس بخونم ولی
    اصلا هس اش نماید
    برنامه ریزی میکنم ولی نمیتونم و یادم میره حوصلم نمیاد و…..
    میتونید کمکم کنید
    ممنون میشم 🥰🥰

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما مهدیس جان
      ببین عزیزم در کنار داشتن برنامه ریزی و علاقه به درس خواندن پشتکار از اهمیت برخودار هست یعنی اینکه بدانی اگر برنامه ای را تهیه می کنی نیاز است که به آن عمل کنی ممکن است در روزهای اول سخت باشد اما به مرور این شرایط بهتر می شود . ممکن است در روز اول ۷۰ درصد از برنامه را انجام بدهی و خب در آخر روز در طول نیم ساعت ارزیابی کن که چه چیزهایی حواست را پرت کرد، چه مشکلاتی در کاهش عملکردت وجود داشت تا بتوانی در روز بعد عملکرد بهتری داشته باش و با ادامه دادن این مسیر می توانی به مرور نتیجه گیری بهتری داشته باشی.
      سعی کن برای کارهای دیگر نیز در برنامه وقت بگذاری مثلا چت کردن با دوستان و یا بازی و استفاده از گوشی و یا هرکار دیگری که تایم زیادی از شما می گیرد در این حالت در برنامه خودت به اندازه کافی برای آن وقت می گذاری و نه بیش از حد نیاز و اولویت بودن این کار و یا رفتار.
      در این حالت با شناخت بهتر خودت و کارهای که می کنی و اولویت هایی که داری به مرور نتیجه گیری بهتری خواهی داشت .

      پاسخ
  12. عسل گفته:

    سلام من همیشه حالم خوب نیست و توخودم همچی رو میریزم دیگه ترکیدم پر شدم و هروقت امتحان میگیرم سر امتحان میرم تو فکر یا هرچی کتاب میخونم سر امتحان سوالات فراموش میکنم باید چکار کنم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما عسل جان
      با توجه به اینکه عملکرد شما تحت تاثیر شرایط روحی شما قرار گرفته است نیاز است که برای بررسی شرایط روحی خود به روانشناس مراجعه داشته باشید چون شرایط روحی شما تاثیر زیادی بر رفتار ، انتخاب ها و واکنش و عملکرد شما دارد.
      در این مسیر بهتر است یک دوره روان درمانی حضوری را تجربه کنید تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم.

      پاسخ
  13. فرشته گفته:

    سلام من این روزا به ندرت استرس گرفتم درمورد تحصیل یا…. من اصلا هیچ وقت خوشحال نیستم همش ناراحتم و غم دارم همش در حال دعوا با مدر و مادرم هستم میشه کمکم کنین چیکار کنم استرس و غم نداشته باشم؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام بهدشما فرشته جان
      برای اینکه بتونیم بهت کمک کنیم نیاز هست که بررسی دقیقی در مورد شرایط استرسی که بیان می کنید و افکار و احساساتی که داری داشته باشیم تا بتونیم در این مسیر جهت بهبود به شما کمک کنیم تا بتونید مسیر رشدی بهتر رو تجربه کنید .
      در این مسیر بهتر هست از پدر و مادر بخواهید شرایط مراجعه حضوری یا تلفنی شما را با روانشناس ایجاد کنند.

      پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام شما می توانید در همین قسمت سوال خودتونو ارسال کنید و با داشتن لینک پاسخ را در زیر آن مشاهده کنید.

      پاسخ
      • زهرا گفته:

        من قبلا ذهنم خیلی خوب بود، یعنی اروم بود… ولی الان مثلا برای امتحانات هرچیزی که میخونم یادم میره و تو جلسه خیلی چیزای کم یادم میمونه چیکار کنم لطفا بهم بگید

        پاسخ
        • مشاور 24 ساعته گفته:

          سلام به شما زهرا جان در این مورد نیاز است که شرایط روحی و عملکرد حافظه و یادگیری شما بررسی شود تا بتوانیم در مورد ان نظری بیان کنیم پس بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید.

  14. عارفه گفته:

    چرا وقتی من از یه نفر خوشم میاد ولی اون خودشو میزنه به اون راه من به حد کافی زیبایی دارم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      در این مورد بیان کنید که هریک از شما چند سال دارید در کنار اینکه شما احساسات خود را چگونه بیان می کنید که فرد مقابل سعی می کند نشان بدهدکه متوجه آن نشده است ؟

      پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما نرگس جان
      اگر دوست داشتید می توانید در مورد شرایط سنی و احساساتی که تجربه می کنید باهم بیشتر صحبت کنیم تا بتوانیم در این مسیر نتیجه گیری بهتری داشته باشیم . انجام یک تست به تنهایی برای بررسی شرایط روحی کافی نمی باشد .

      پاسخ
      • مهیاس گفته:

        اگه امکانش هست که به من هم مشاوره بدید خیلی خوب میشه من در شرایط خوبی نیستم و
        به مشاور نیاز دارم

        پاسخ
      • ناشناس گفته:

        یک سالی هست که یه رابطه برام تموم شده یعنی من نمیخواستم تموم بشه مجبورم کردن که ازش جدا بشم و اکسم از من ناراحته و فکر میکنه که اونهمه عشقم نسبت بهش تموم شده و خودش هم خیلی من و دوست داشت اوایل جدایی حالم خوب بود ولی هی به مرور نبودش رو حس کردم و الان نمیدونم چجوری بهش بگم تقصیر کار من نبودم و من هنوز دوسش دارم هر بار که میبینمش کلی گریه میکنم دست و پام و گم میکنم ولی هنوزم اجازه ندارم باهاش باشم چجوری میتونم فراموشش کنم؟

        پاسخ
        • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

          سلام. به این دوران بازکشت به عشق می گویند و خطرناک است حتما باید به مشاور مراجعه کنید و زندگی خود را نجات دهید و اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

  15. هارلی گفته:

    سلام عالی بود😙😙😙😙😙😻😻😻😻😻😻😻😻💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💞💞💞💟💟💟💟 خرگوشم عاشق این تست شد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *