مرکز خانواده درمانی به دلیل وجود مشکلات موجود در میان خانواده ها کم کم شکل گرفته است و افراد از ان برای کاهش مشکلات و دغدغه های خود استفاده می کنند.

یکی از انواع مشاوره که این روزها طرفداران بسیار زیادی را در بین اقشار مختلف مردم و در سنین مختلف دارد مشاوره خانواده است و دلیل این امر ممکن است این باشد که این روزها مشکلات خانوادگی روز به روز به دلیل شرایط سخت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی رو به افزایش است و به خصوص در شهرهای بزرگ و با سطح توقعات بیشتر مردم معمولاً با مشکلات بیشتری مواجه می باشند.

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

بهترین مرکز خانواده درمانی خوب

بنابراین مرکز مشاوره خانواده می‌تواند یک راهکار مناسب برای کاهش دغدغه های مردم در زمینه های مختلف مشکلات خانوادگی و روابط میان والدین و فرزندان باشد در مرکز مشاوره خانواده انواع مشاوره های مربوط به خانواده که می‌توانند نقش مهمی را در بهبود شرایط و اوضاع روحی و روانی و شرایط کلی اعضای خانواده داشته باشند ارائه می‌شود.

مثلا بسیاری از خانواده ها ممکن است با تربیت کودک خود مشکلات بسیار زیادی را داشته باشد که این مشکلات بیشتر مربوط به خانواده های نوپا و جوان است.

لذا مرکز مشاوره خانواده می‌تواند در جهت تأمین مشاوره کودک برای تربیت هرچه بهتر اقدام نموده و والدین را برای کاهش دغدغه ها و مشکلات در این زمینه یاری نمایند.

سایت “مشاورانه” به صورت ۲۴ ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست  برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند.

مرکز مشاوره خانواده درمانی

مرکز مشاوره خانواده درمانی

مرکز مشاوره خانواده درمانی و حل مشکلات زندگی

یکی دیگر از مشکلاتی که همواره خانواده‌ها با آن مواجه هستند روابط میان والدین و فرزندان است که در این زمینه همواره فرزندان نوجوان و افرادی که تازه در سنین بلوغ قرار گرفته‌اند مشکلات بیشتری را در این زمینه دارند.

چرا که این سن و سال و این دوره از زندگی بسیار حساس بوده و به نوعی دوره گذار محسوب می‌شود و هر فردی اعم از دختر یا پسر اگر بتواند به خوبی این دوران را با موفقیت و بدون حاشیه پشت سر بگذارد.

قطعاً در اینده‌ای نزدیک شخصیت او به گونه ای مناسب شکل گرفته و تا آخر عمر می تواند وضعیت مناسب‌تری را نسبت به کسانی که در شرایط نامطلوبی در زمان بلوغ خود بوده‌اند تجربه نماید.

شباویز فرهمند

شباویز فرهمند

درمانگر کلینیک ستاره ایرانیان

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
دارای پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
عضو انجمن هیپنوتراپی بالینی ایران
درمانگر مرکز مشاوره ستاره ایرانیان
دوره سکسولوژی بالینی
هیپنوتیزم درمانى مقدماتى و پیشرفته
درمان شناختى رفتارى(CBT) مقدماتى و پیشرفته
حساسیت زدایى از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR)
رزرو وقت: ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

دکتر معصومه فیضی

دکتر معصومه فیضی

درمانگر کلینیک ستاره ایرانیان

دکترای تخصصی روانشناسی عمومی
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
مدرس کارگاه های خانواده درمانی
مدرس کارگاه های زوج درمانی
عضو کانون مشاوران ایران
عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
رزرو وقت: ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

دکتر سارا نامجو

دکتر سارا نامجو

درمانگر کلینیک ستاره ایرانیان

دکترای روانشناسی
کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
عضو انجمن هیپنوتراپی ایران
عضو کانون مشاوران ایران
عضو سازمان نظام روانشناسی
رزرو وقت ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

خدمات مرکز خانواده درمانی

  • آنلاین: از طریق واتساپ، ایمو و گوگل میت
  • تلفنی: با تلفن ثابت و موبایل
  • حضوری: با سه شعبه در تهران، شرق، غرب و شمال

شهرهای تحت پوشش خانواده درمانی تلفنی و برخط

  • آذربایجان شرقی
  • آذربایجان غربی
  • اردبیل
  • اصفهان
  • البرز
  • ایلام
  • بوشهر
  • تهران
  • چهارمحال و بختیاری
  • خراسان جنوبی
  • خراسان رضوی
  • خراسان شمالی
  • خوزستان
  • زنجان
  • سمنان
  • سیستان و بلوچستان
  • فارس
  • قزوین
  • قم
  • کردستان
  • کرمان
  • کرمانشاه
  • کهگیلویه وبویراحمد
  • گلستان
  • گیلان
  • لرستان
  • مازندران
  • مرکزی
  • هرمزگان
  • همدان
  • یزد
  • همدان
  • بروجرد
  • نقده
آخرین دیدگاه و 1 دیدگاه دیگر نیاز به تایید دارند.
4.4 124 رای ها
امتیاز شما (روی ستاره سمت چپ بزنید↓)
اشتراک در
اطلاع از

سوالات متداول مرکز خانواده درمانی

1 - آدرس سایت کانون مشاوره خانواده چیست؟

سلام. تنها آدرس اینترنتی معتبر سایت کانون مشاوران kanonm.ir است.

2 - مرکز مشاوره خانواده معتبر را چگونه بیابم؟

سایت مشاورانه توانسته است که جز سایت های برتر کانون مشاوران ایران شود لذا می توانید مراکز برتر مشاوره خانواده را در سایت مشاورانه مشاهده کنید.

3 - آیا پیش از مشاوره می توانم چند سوال بپرسم؟

بله. این امکان مشاوره آنلاین در پایین تمامی صفحات و مطالب سایت مشاورانه به صورت رایگان توسط تیم روانشناسی برای شما فراهم شده است.

2.1K Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثریا
29 روز قبل

سلام من رو دخترم حساسم با هرکی دوست میشه یک عیب و ایرادی روش میذارم غیر از دخترای فامیل ولی دخترم میگ مامان هرکسی یک اخلاقی داره قرار نیست هر کسی و تو برای من انتخاب می‌کنی من باهاش راحت باشم منم خصوصیات خودم و دارم ولی من باهرکی دوست میشه مشکل دارم نظر شما چیه؟ چیکار باید بکنم؟

ویرایشگر
26 روز قبل
پاسخ به  ثریا

سلام. حساسیت شما به عنوان مادر قابل درک است، اما این حساسیت کمی بیش از حد شده و می‌تواند به رابطه شما با دخترتان آسیب برساند، بنابراین باید کنترل شود. اینکه شما ایرادهای هر دوست را به دخترتان گوشزد می‌کنید، ناخودآگاه به او القا می‌کند که شما به او اعتماد ندارید و او به تنهایی قادر به انتخاب دوست مناسب نیست. این موضوع می‌تواند به اعتماد به نفس او آسیب برساند و او را از شما دور کند. به یاد داشته باشید که هدف شما باید کمک به دخترتان برای انتخاب دوست‌های مناسب باشد، نه اینکه او را از دوست… بیشتر بخوانید

ثریا
29 روز قبل

سلام من رو دخترم حساسم با هرکی دوست میشه یک عیب و ایرادی روش میذارم غیر از دخترای فامیل ولی دخترم میگ مامان هرکسی یک اخلاقی داره قرار نیست هر کسی و تو برای من انتخاب می‌کنی من باهاش راحت باشم منم خصوصیات خودم و دارم ولی من با همه مشکل دارم نظر شما چیه؟ چیکار باید بکنم؟

ناشناش
1 ماه قبل

سلام من ۲۰ یاله که ازدواج کردم و صاحب ۴ فرزند هستم، از نظر مالی خیلی سختی کشیدم تا بتونم زندگی کنم شاغل هستم با درآمد پائین، همسرم از یه خانواده فقیر بود و خیلی خانوادش مشکل داشت که تمام زندگی من رو تحت شعاع خودش قرار داد،اما تو تمام سختی ها کنارش بودم.بزرگترین مشکل من اینه که همسرم خیلی زود عصیانی میشه ،داد میزنه و همیشه از زمین و زمان ناراضی هست، به هیچ چیز گمان خوب نداره و هیچ رفیقی هم نداره،خیلی صبوری کردم،هروقت داد زد ساکت شدم،هر وقت غر زد هیچی نگفتم،هروقت با حرفای تلخش از تمام… بیشتر بخوانید

ویرایشگر
5 روز قبل
پاسخ به  ناشناش

قبل از اینکه به طور قطعی به طلاق فکر کنید، چند راهکار وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید:

۱٫ گفتگوی صمیمی

۲٫ شنیدن حرف‌های همسرتان

۳٫ مراجعه به مشاور: مشاوره می‌تواند به شما و همسرتان کمک کند تا الگوهای رفتاری خود را شناسایی کنید، مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنید و راهکارهای موثری برای حل مشکلاتتان بیابید. به این منظور می توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ و ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵ تماس بگیرید.

۴٫ مراقبت از خود

۵٫ حمایت اجتماعی

مهدی
1 ماه قبل

سلام بنده بشدت به مصرف گرایی اعتیاد دارم ۱۵ سالمه میدونم تو دوران جاهلیتم . 
هر موقع پول دستم میاد میرم سلاح سرد میگیرم پدرم هم خیلی سخت گیره و میدونم که اگه یروز ببینه بشدت دعوام میکنه 
میخوام ترک کنم ولی نمیتونم. خواهش میکنم راهنماییم کنید تا این عادت رو ترک کنم. 
بچه طلاق هستم کنار پدرم میمونم و پدرم هم ازدواج کرده و اصلا از نظر خانوادگی هیچ فشاری روم نیست.

ویرایشگر
1 ماه قبل
پاسخ به  مهدی

ترک عادت اونم بعد از ۱۵ سال سخته، ولی غیرممکن نیست. باید صبور باشی و تلاش را فراموش نکنی. یه متخصص روانشناس می‌تونه بهت کمک کنه تا ریشه مشکل رو پیدا کنی و راه‌های سالم و مفیدی برای مقابله با این مشکل پیدا کنی. بدون ریشه یابی مشکل پیدا کردن درمان بسیار سخت است و ممکن است دوباره ایجاد شود بنابراین توصیه اصلی ما مراجعه به مشاور است. به این منظور می توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ و ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵ تماس بگیرید. راه دیگری که به شما توصیه می کنم این است که سعی کنی با فعالیت‌های مفید و جذاب دیگه… بیشتر بخوانید

رزا ساطی
2 ماه قبل

سلام من ده سال هستش با یکی تو ارتباطم عالم آدم هم میدونن ولی به همه گفتم صیغه هستم ولی نیستیم این طرف هک هر روز میاد خونه و یه شوهر چیکارا میکنه اینم عین شوهر انجام امورات یه منزل و میکنه مشکل من اینکه هر وقت میگم صیغه یا ازدواج بکنیم طفره میره مشکل من اینه لطفا راهنمایی کنید آبروم در خطره

ویرایشگر
2 ماه قبل
پاسخ به  رزا ساطی

سلام دوست عزیز. می‌فهمم که در شرایط سختی هستید و آبرویتان در خطر است. من به شما کمک می‌کنم تا راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنید. اولین قدم: با توجه به اینکه ده سال با این شخص در ارتباط هستید و همه شما را به عنوان زن و شوهر می‌شناسند، بهتر است ابتدا با یک مشاور یا روانشناس صحبت کنید. دومین قدم: پس از صحبت با مشاور و دریافت راهنمایی‌های لازم، با شخص مورد نظرتان به طور جدی و قاطعانه صحبت کنید. به او بگویید که از این وضعیت ناراضی هستید و خواهان ازدواج دائم هستید. نکاتی که باید در… بیشتر بخوانید

رزا ساطی
2 ماه قبل

سلام منم یه مشکلی دارم

آیناز
2 ماه قبل

سلام. من ۶ماه پیش توی تلگرام از طریق گپ های دانشگاه آشنا شدم و اتفاقی فهمیدیم همسایه ایم. الان به خانواده ام گفتم که توی دانشگاه همو دیدیم ولی اونا باور نمیکنن و فکر میکنن همسایه بالایی مون میخواسته دسیسه کنه🤦‍♀️. حتی پسره زنگ زد با بابام صحبت کرد مامانش زنگ زدن به مامانم صحبت کردن ولی هیچ جوره قبول نمیکنن. توروخدا بگین چیکار کنم من نمیتونم ازش جدا شم

ویرایشگر
2 ماه قبل
پاسخ به  آیناز

سلام دوست عزیز، درک می‌کنم که در شرایط سختی هستید. عدم اعتماد خانواده‌تان به رابطه‌تان می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. در اینجا چند راهکار وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید: ۱٫ گفتگوی شفاف و صمیمی با خانواده: زمانی را انتخاب کنید که همه آرام و بدون استرس باشند. با لحنی محترمانه و قاطعانه صحبت کنید. به طور واضح توضیح دهید که چگونه با این پسر آشنا شدید و رابطه‌تان چگونه پیشرفت کرد. به نگرانی‌های خانواده‌تان گوش دهید و سعی کنید با آنها همدلی کنید. به آنها اطمینان دهید که این رابطه برای شما جدی است و قصدتان ازدواج است. ۲٫ ارائه… بیشتر بخوانید

Sahar
3 ماه قبل

سلام خسته نباشیدتروخداجواب بدید من واقعااحتیاج دارم ازکسی مشاوره بگیرم چن روزه درموندم پول کافی برای مشاوره نداشتم تروخدااگ میشه راهنماییم کنیدچیکارکنم دارم دیوونه میشم من ۶ساله ازدواج کردم خودم ۲۴وهمسرم ۳۱سالشه باهم دوست بودیم بعدازدواج کردیم زندگی خوبی داشتیم وداریم همسرمم مشکل داره برابچه دارشدن براهمون تاالان بچه دارنشدیم.وضع مالیشم بدبودتاپارسال یه ساله اومدیم یه شهردیگ داره کارمیکنه وضعش یکم خوب شده تنهاکاری ک همیشه توزندگی همسرم میکردومن خیلی اذیت میشدم دیدن فیلم پورن بودهرباربهم قول میدادودوباره بازنگامیکردتواین چن سال هی تکرارمیشداین موضوع وقول میدادودوباره..بااینک میدونست چقداذیت میشم وبازمیکرددست خودم نبودحساس بودگم من سراین جریان هرچی اپلیکیشن شوهرم داشتوتوگوشیم… بیشتر بخوانید

Sahar
3 ماه قبل

سلام خسته نباشید تروخداجواب بدید من واقعااحتیاج دارم ازکسی مشاوره بگیرم چن روزه درموندم پول کافی برای مشاوره نداشتم تروخدااگ میشه راهنماییم کنیدچیکارکنم دارم دیوونه میشم من ۶ساله ازدواج کردم خودم ۲۴وهمسرم ۳۱سالشه باهم دوست بودیم بعدازدواج کردیم زندگی خوبی داشتیم وداریم همسرمم مشکل داره برابچه دارشدن براهمون تاالان بچه دارنشدیم ۵سال اول زندگیمون وضع مالیمونم خراب بودالان تازه یه ساله اومدیم یه شهردیگ شوهرم میره سرکاردرست حسابی ووضعمون تازه یکم خوب شده.شوهرم اعتیادم داره ب تریاک من باهمه این مشکلاکناراومدم توزندگی تنهاکاری ک همیشه توزندگی همسرم میکردومن خیلی اذیت میشدم دیدن فیلم پورن بودهرباربهم قول میدادودوباره بازنگامیکردتواین چن سال… بیشتر بخوانید

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط Sahar
ویرایشگر
3 ماه قبل
پاسخ به  Sahar

سلام عزیزم. اول از همه باید بگم که خیلی متاسفم که تو این شرایط سخت قرار گرفتی. من میدونم که چقدر سخته وقتی کسی رو که دوست داری و باهاش زندگی میکنی، شک کنی. از چیزی که فهمیدم، شوهرت اعتیاد داره و مشکل بچه دار شدن هم داره. اینا قطعاً شرایط سختی هستن که میتونن روی رابطه شما تاثیر بذارن. اینکه شوهرت زیر پست همسریابی کامنت گذاشته و به یکی از دخترا پیام داده، قطعاً رفتاری غیرقابل قبوله. این رفتارها میتونه نشانه خیانت باشه. با این حال، من نمیتونم بهت بگم که بری یا بمونی. این تصمیمی شخصیه که فقط… بیشتر بخوانید

شهاب حمیدیان
3 ماه قبل

پاسخ من چی شد خیلی حالم خرابه