رزرو وقت روانپزشک

رزرو وقت روانپزشک می توانید با شماره های زیر تماس حاصل کرده و از برترین روانشناسان ایران وقت بگیرید. روانپزشک با مجوز از سازمان نظام پزشکی

روانپزشک مرکز دکتر کمال آزمندیان

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

رزرو وقت روانپزشک

روانپزشک کیست و وظایف او

روانپزشک کسی است که پس از بررسی مشکلات روحی و روانی فرد مقابل و بیمار برای درمان او اقدام به تجویز دارو می کند.

در واقع تفاوت روانپزشک و روانشناس و اختلاف عمده آنها را می توان در زمینه تجویز دارو دانست.

چرا که روانشناسان این کار را نکرده و به جای آن سعی در درمان رفتاری و ذهنی فرد بیمار دارند.

اما بر خلاف  روانشناسان روانپزشکان اقدام به درمان فرد از طریق دارو می کند.

بنابراین شاید به صورت کلی بتوان گفت که عوارض درمان با استفاده از روانشناسی کمتر از عوارض درمان با استفاده از روانپزشکی است.

اما به هر حال این شاخه نیز لازم بوده و در مواردی که روانشناسی و علوم رفتاری و درمان های رفتاری نمی توانند سبب بهبود شرایط روحی و روانی فرد شوند.

تنها روان پزشک است که می‌تواند در موارد حاد با تجویز دارو برای فرد بیمار او را گام به گام و مرحله به مرحله درمان نماید.

رزرو وقت روانپزشک برتر ایران

در مرکز مشاوره ما روانپزشکان مجرب و خوبی وجود دارند که افراد می‌توانند به راحتی با استفاده و بهره‌گیری از تجربیات ها انها به شناخت مناسبی از وضعیت روحی و روانی و اختلالات و بیماری های خود رسیده و زیر نظر روانپزشک مربوطه به صورت مرحله به مرحله و جلسه به جلسه خود را درمان نمایند.

که در این زمینه یکی از دغدغه ‌های همیشگی مردم رزرو وقت روانپزشک است.

در واقع آنها همواره این سوال را مطرح می کنند که برای رزرو وقت روانپزشک با مشکل مواجه هستند.

چه راه هایی برای رزرو وقت روانپزشک وجود دارد؟

در این راستا مرکز مشاوره ما اقدام به رزرو وقت روانپزشک از طرق گوناگون کرده است چرا که بسیاری از افرادی که در این زمینه گلایه دارند به دلیل کمبود وقت و یا مشکل اقتصادی نمی‌ توانند به رزرو وقت مناسبی برای خود دست یابند.

بنابراین آنها می توانند از طریق روش های آنلاین مانند بهره گیری از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و واتساپ و نیز از طریق رزرو تلفنی و یا حتی حضوری اقدام به رزرو وقت روانپزشک کنند که هر کدام از این راه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد.

مثلا در روش سنتی حضوری افراد بایستی حتما به مرکز مشاوره ما مراجعه نمایند و به صورت حضوری از طریق منشی مربوطه اقدام به رزرو زمان مناسب خود برای ملاقات با روانپزشک کنند که می‌تواند سبب اتلاف زیاد وقت و یا تحمیل هزینه اقتصادی برای آنها باشد.

لذا پیش از مراجعه از طریق زیر با ما تماس حاصل کنید

سایت “مشاورانه” به صورت ۲۴ ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

بهترین مرکز مشاوره کجاست؟
جواب توهین
بلوغ عاطفی

رزرو وقت روانپزشک تلفنی

مرکز مشاوره ما برای کسانی که از نظر جغرافیایی از ما دور تر بوده و یا زمان و وقت کافی یا هزینه لازم را برای اقدام به رزرو یا مشاوره حضوری ندارند اقدام به رزرو یا مشاوره از طریق تلفنی نموده است.

مزیت مهم این راه این است که آنها زمان بسیار کمی را برای رزرو اختصاص داده و همچنین می توانند از طریق تلفنی به صورت کلی مشاوره و یا مشاوره و درمان روانپزشکی خود را نیز انجام دهند که با توجه به تعداد کاربران بسیار زیاد و سرعت این روش و امنیت آن این روزها این روش بسیار محبوب و رایج شده است.

که ما در مراکز خود این اتفاق را به حداقل رسانده ایم.

کی به روانپزشک مراجعه کنیم؟

اگر در زمینه های مختلف روحی و روانی با مشکلات متعددی مواجه هستید می توانید به روانپزشک مراجعه نمایید.

مثلاً یکی از مواردی که افراد در آن زمینه به روانپزشک مراجعه می ‌کنند.

اختلالات و بیماری های وسواسی است یکی از افراد دارای بیماری های وسواسی بسیار حاد می‌باشند.

که شاید درمان آنها به وسیله روانشناس دیگر جواب نداده و بنابراین روانپزشک می‌تواند با استفاده از تجویز دارو آنها را کم کم درمان نماید.

همچنین سایر اختلالات و بیماری های روحی و روانی مانند انواع ترس و فوبیا ترس از حیوانات ترس از ارتفاع ترس اجتماعی ترس از محیط های بسته و موارد این چنینی می‌توانند از طریق روانپزشکی درمان شود.

همچنین افسردگی ها و انواع اختلالات افسردگی و اضطراب و استرس می ‌توانند از طریق روانپزشکی درمان شوند چرا که این بیماری‌ ها می‌ توانند سبب اختلالات بسیار مهمی در خوردن خوابیدن و سایر اعمال روزانه فرد شوند.

بنابراین روانشناسی و روانپزشکی می تواند در این زمینه با شناختی مناسب از سطح مشکلات روحی و روانی فرد به درمانی مطلوب جهت بهبود شرایط فرد اقدام نمایند.

همچنین بسیاری از اختلالات و بیماری های اخلاقی و رفتاری مانند بد گمانی و بد بینی نیز می ‌توانند از طریق روانشناسی و روانپزشکی به خوبی درمان شود.

درمان اختلالات جنسی توسط روانپزشک

یکی دیگر از بسیاری موارد مهمی که از طریق روانپزشکی درمان می ‌شود را می‌توان اختلالات بسیار مهم جنسی دانست بسیاری از اختلالات جنسی مانند عدم نعوظ مناسب مردان ناشی از اختلالات و بیماری های روانی و طرز فکر و مشکلات ذهنی فرد است.

بنابراین روانپزشکی و روانشناسی می‌تواند به عنوان یک راهکار مهم برای درمان این نوع بیماری ها مورد استفاده قرار بگیرد و درمان بیماری را به گونه ای مطلوب انجام دهد.

بنابراین در پایان بایستی گفت که اگر شخصی را مشاهده کردید که در زمینه بیماری های روحی و روانی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کرد و از شما در این زمینه یاری خواست بایستی او را به مرکز مشاوره ما مراجعه داده و او را به سوی ما هدایت نمایید تا با استفاده از روانشناسان و روانپزشکان مجربی که به عنوان همکار در مرکز مشاوره ما مشغول به فعالیت هستند بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات و دغدغه های او را برطرف نماییم .

مثلاً اگر کسی با انواع بیماری های روحی و روانی و اختلالات روحی و روانی و اختلالات شخصیتی مواجه شده بود.

بایستی او را به ملاقات و ویزیت با روانپزشک ترغیب نموده تا بتوانیم در این جهت به او کمک نماییم و اگر فرد مورد نظر زمان کافی را برای ملاقات با مشاور و یا همکار و نیز رزرو وقت روانپزشکی نداشت بایستی به صورت تلفنی تماس حاصل نمایید.

روش های تلفنی نیز به دلیل اینکه زمان کمتری را نسبت به روش های حضوری برای رزرو وقت نیاز دارند نیز می توانند توسط این دسته از افراد که زمان و هزینه لازم را برای انجام ملاقات حضوری و رزرو های حضوری ندارند مورد استفاده قرار بگیرد.