مشاوره تلفنی با موبایل با ترین روانشناسان ایران را تجربه کنید. مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

مشاوره تلفنی با موبایل

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره تلفنی با موبایل- مرکز مشاوره کامرانیه

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

درمان مشکلات با مشاوره تلفنی

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی با موبایل با قیمت ارزان و کیفیت تضمینی

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

مشاوره حضوری آنلاین و تلفنی مشاورانه

مزیت ها و معایب مشاوره تلفنی

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

مزیت ها و معایب مشاوره تلفنی

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره کودک و نوجوان
  • مشاوره زناشویی
  • مشاوره جنسی
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره شغلی 
  • سایر امور مهم مرتبط با روانشناسی
 

منبع : moshavereh.kanonm.ir

4.1 72 رای ها
امتیاز شما (روی ستاره سمت چپ بزنید↓)
اشتراک در
اطلاع از

سوالات متداول مشاوره تلفنی با موبایل

1 - مشاوره تلفنی چیست؟

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند... جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

2 - مشاوره آنلاین چیست؟

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

3 - به چه روش هایی می توان مشاوره تلفنی استفاده کرد؟

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

4 - هزینه های مشاوره تلفنی چقدر است؟ + تعرفه دولتی

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

5 - امکان تغییر مشاوره آنلاین به تلفنی و تلفنی به حضوری وجود دارد؟

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

6 - وظایف یک مشاور چیست؟

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

7 - چگونه یک مرکز معتبر پیدا کنم؟

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

8 - آیا امکان مشاوره خانواده از طریق تلفن وجود دارد؟

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

340 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
14 روز قبل

سلام خسته نباشید من مرد هستم و ۲۸ سالمه و مشکلات استرس و اختلال اجتماعی خیلی شدیدی دارم، به حدی که چندین ساله با تمام دوستام و آشناهام قطع رابطه کردم و به هیچ عنوان نمیتونم سر هیچ کاری برم، کاملا گوشه گیر و تنها شدم و جز برای خرید از خونه نمیرم بیرون اونم فقط شب ها، سریع میرم و سریع هم برمیگردم که با کسی ارتباط نگیرم خواستم بدونم واقعا کسایی بودن که مشکل من رو داشته باشن و با صبحت با روانشناس حالشون کاملا خوب شده باشه؟ و اینکه قبل از تماس لازم نیست کاری انجام بدم،… بیشتر بخوانید

ویرایشگر
14 روز قبل
پاسخ به  امیر

سلام در پاسخ به سوال اول شما باید بگم قطعاً افراد زیادی بوده‌اند که مشکلاتی مشابه شما داشته‌اند و با کمک روانشناس به بهبودی کامل رسیده‌اند بنابراین جای نگرانی نیست. صحبت با روانشناس به موارد زیر کمک می کند: ۱٫ ریشه اضطراب و اختلال اجتماعی را مشخص می کند. ۲٫ مهارت‌های مقابله با اضطراب را به شما یاد می دهد. ۳٫ باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. ۴٫ در درمان و تشخیص افکار منفی نقش زیادی دارد. قبل از تماس با روانشناس نیازی نیست کار خاصی انجام دهید، متخصص به شما کمک می کند تا سوالات مربوط به اختلال… بیشتر بخوانید

...
3 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر.. من یکسال ونیم باشوهرم رفیق بودم وبعد عقدکردیم. من بیشترخونه مادرشوهرم بودم تواین مدت مادرشوهرم هرسری دنبال یک بهونه هستش که بین منوشوهرم فاصله بندازه.سرچیزای الکی گله میکنه درصورتی که من خیلی بهش احترام میذارم هیچ بی احترامی تاالان بهش نکردم درصورتی که این خیلی بی احترامی بهم میکنه.هرموضوعی هم بشه پیش شوهرم مطرح میکنه ک شوهرم نسبت به من بدبین بشه.من گفتم خب مشکلی چیزی داری بیا به خودم بگو چرا شوهرمو دخالت میدی و اعصابشو خورد میکنی ولی باز کارخودشو میکنه.خیلی حرفای نابحق بهم میزنه منم چیزی نگفتم بهش.چون خودش شوهرنداره و درگذشته زندگی بدیو… بیشتر بخوانید

اکبر
8 ماه قبل

سلام وقت بخیر پسری هستم ۲۸ ساله و با دختری ۲۶ ساله که از دوران دانشگاه باهم آشنا شدیم در حد سلام و خداحافظی و بعد از دانشگاه من به سربازی رفتم و ایشون سرکار… بعد از سربازی بنده به ایشون ابراز علاقه کردم و رابطه ما جدی شد و ما قصد ازدواج داریم… همه چیز بین ما خوبه، هم از نظر اخلاقی، هم مالی، هم شخصیتی، هم اهدافمون در زندگی، هم مذهبی،… قرار هم هست که مشاوره ازدواج انجام بشه… اما یک مسئله هست که بنده رو ازار میده، زمانی که من سرباز بودم ایشون با شخص دیگری رابطه… بیشتر بخوانید

مرتضی پیرگزی
8 ماه قبل

باسلام به شما من یه چند وقتیه به شوهرم مشکوک شدم یعنی توگوشیشم یه چیزاییی دید اما اون انکار میکنه منم ازاون به بعد بهش بی اعتماد شدم

مهدی
8 ماه قبل

سلام ببخشید مصرف
شیشه ومتادون داشته وشیشه را قطع ومصرف متادون کم کردمه ولی به شدت دچار بی حوصله گی و بی تحرکی …شده

سحر
9 ماه قبل

سلام ببخشید اینو مطرح میکنم
اکثر همسنو سالام خودارضایی میکنن و همگلاسیام میگفتن من مشکل دارم که نمیکنم
واقعا میلی به خودارضایی ندارم اصلا هم بلد نیستم حتی اگه پورن ببینم هم تحریک میشم اما هیچوقت بلد نبودم خودارضایی کنم و فقز حس تحریکی رو تحربه کردم به نظرتون من مشکل خاصی دارم واقعاا؟؟؟؟

Mina
9 ماه قبل

علاوه بر اینا یه مشکل دیگه هم که عرض کردم اینه که نگرانی من در این زمینه که هرکی معروف شده باشه میان سیم کارتی که به نامشه رو زیر و رو میکنن که ببینن با کی چت کرده چی گفته و این چیز؟؟؟ اینو دوستام انداختن تو سرم توری که من همش وقتی میخوام هر پیامی حتی واجب بدم هی ۶ ساعت فکر میکنم و میترسم
واقعا میان ادمای معروف رو اینطوری پیگیری و اذیت میکنن؟؟؟

Mina
9 ماه قبل

سلام راستش من خیلی مشکلم مسخرس ولی بخدا انقدری وسواس فکری پیدا کردم و ذهنم درگیره که نتونستم دیگه جلوی خودمو بگیرم و تصمیم گرفتم با شما مشکلمو در میون بزارم بلکه یکم اروم شم. من قبلنا توی مجازی به مدت یکسال با چند نفر دوست بودم. دوست عادی بودیم و از روزمرمون حرف میزدیم و تقریبا از همه چیز همدیگه خبر داشتیم اما من با یه شماره که فیک بود باهاشون چت میکردم چون میدونستم یه روزی ارتباطم باهاشون قطع میشه و از طرفی از بچگی رویای معروف شدن داشتم و یه روز چندتا از دوستام توی مدرسه گفتن… بیشتر بخوانید

محمدحسین
10 ماه قبل

سلام من عاشق یه دختره هستم واون هم عاشق منه ولی رومون نمیشه به خانواده هامون بگیم چی کارکنیم میترسیم نزاره باهم ازدواج کنیم.من ۲۱سالمه وعشقم ۲۰سالشه چه جوری میتونم برم خواستگاریش هرکاری میکنم نمیشه لطفاًراهنمایی کنید.

sajjad
11 ماه قبل

سلام بر شما پسری ۳۲ ساله هستم با دختر خانمی ۳۰ آشنا شدم و ۱۰ ماه در دوران آشنایی هستیم خیلی خوب داشتیم پیش می رفتیم در مورد مسایل کلی ازدواج و از نظر هم دو فردی هستیم که میتونیم باهم زندگی آغاز کنیم ولی از شبی که رفتم به خواستگاریشون بعد از آن شب شرایط روحی خوبی پیدا نکرد بابت مسائل و حرف های که در مراسم خواستگاری صحبت شد، با صحبت و کلی حرف و رفتین پیش مشاور اوضاع بهتر شد چندین مرحله مشاوره رفتیم و صحبت شده متوجه شدم که این خانم با مسأله ازدواج در تصمیم… بیشتر بخوانید