سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست های حریم خصوصی privacy policy

بر اساس توافق هایی که صورت گرفته است و در سایت موجود می باشد مشاورانه متعهد است به صورت مناسب حریم خصوصی کاربران را رعایت نماید و به آن احترام بگذارد. در این مورد تعهد ها و سیاست های مربوطه در زمینه گفته شده توضیح داده می شود. مشاورانه متعهد است که بدون اجازه از کاربران حق افشای اطلاعات آنها را ندارد مگر اینکه با مجوز قانون بتواند دست به چنین کاری بزند و در واقع توجیه قانونی برای این امر وجود داشته باشد.

بخش دیدگاه ها و سوالات

دیدگاه ها به صورت علنی در سایت قرار داده می شود تا افرادی که سوالات مشابهی دارند، مشکلاتشان رفع شود. می توانید در آن بخش های سوالات مشاوره ای خود را بیان کنید ولی از نام های مستعار استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاید.

چگونه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم ؟

وقتی که فرد به یک سایت مراجعه می کند اطلاعات مشخصی از او به صورت اتوماتیک جمع آوری خواهد شد و ما نیز به همین ترتیب در ازای هر شخص بیننده سایت مشاورانه به صورتی اتوماتیک داده ها و اطلاعات درباره کامپیوتر شخصی را و بازدیدهای سایت مورد نظر را جمع آوری نموده و ذخیره می نماییم.

اولین نکته مهم اطلاعاتی درباره آدرس آی پی کامپیوتر فرد می باشد در واقع آدرس آی پی عددی است که به گونه ای اتوماتیک وقتی که فرد وارد سایت می شود به کامپیوتر شخصی او تعلق گرفته و در سیستم ثبت می شود همچنین آدرس اینترنتی سایتی که افراد و کاربران وارد ان شده‌اند نیز ثبت می گردد که معمولاً از طریق گوگل این کار را انجام می دهند. همچنین تاریخ و مدت زمانی را که فرد از سایت استفاده نموده است قابل ثبت بوده و به راحتی ثبت می شود نیز نام و نسخه مورد نظر سیستم عامل و مرورگری که بر روی سیستم شخص مذکور نیز می تواند ثبت شود و جز اطلاعاتی است که منتقل می‌شود.

مثلاً ممکن است شخصی از ویندوز هفت استفاده کند. اگر وارد سایت ما شوید و صفحاتی از آن را تماشا نمایید و یا حتی چیزهایی را در این صفحه دانلود کنید ان اطلاعات قابل جمع آوری بوده و ثبت می‌شود و ما متعهد هستیم که از این اطلاعات استفاده نموده و فقط جهت اینکه بدانیم تعداد بینندگان سایت در چه حدی بوده و چه بخشهایی از سایت بازدید بیشتری داشته است تا بتوانیم سایت را در جهت رفاه هرچه بیشتر کاربران خود مفیدتر و پربازده تر نماییم و همچنین سایتمان را به گونه ای طراحی کنیم تا تعداد اشخاص زیادتری بتوانند به درستی از سیستم سایت ما استفاده نموده و اطلاعات مورد نظر خود را به گونه‌ای مطلوب دریافت نمایند.

همواره منتظر پیشنهادات شما هستیم

هر وقت شما وارد سایت ما شوید به غیر از مواردی که ما آنها را ذکر کردیم هیچ اطلاعات دیگری از شما ذخیره و جمع آوری نمی شود مگر اینکه خود شخص بخواهد هنگام استفاده از سایت اطلاعات دیگری را در اختیار ما و یا هر سایتی که می‌خواهد از آن استفاده کنند بگذارد، مثلا ممکن است هنگام استفاده شخص فرمی را پر کند که اطلاعاتی از قبیل نام و سن و سال و ایمیل شخص در آن موجود باشد.

کوکی ها یکی دیگر از موارد مهم هستند که فایل هایی با اندازه کوچک هستند که هنگامی که شما از یک سایت بازدید می کنید آن را در سیستم کامپیوتری شما ذخیره می نماید و در واقع از آنها به عنوان رابط بین کامپیوتر و سرور یاد می ‌شود و از نظر امنیتی بدون خطر بوده و برای امنیت سیستم شما هنگام استفاده از سایت ضروری است بنا بر ویژگی های زبان های برنامه نویسی تحت وب استفاده از این ها در صورتی که شما گزینه مورد نظر را غیر فعال کرده باشید با مشکل استفاده از سرویس مشاورانه مواجه خواهید شد.

مشاورانه متعهد است که هیچگونه اطلاعات شخصی از کاربران را به دیگر اشخاص ارائه نداده و فقط در موارد قانونی و به موجب حکم قانون بایستی کار را انجام دهد و در غیر این صورت افشای اطلاعات شخصی کاربران غیر قانونی و غیر مجاز بوده و مشاورانه متعهد است که آن را انجام ندهد. هر سایت بخش مهم اطلاعاتی دارد که شامل ترافیک سایت اطلاعات مرتبط با آن و نیز در مورد آمار جمع آوری شده درباره کاربران می باشد و مشاورانه معتقد است که فقط و فقط به منظور پاسخگویی به خود فرد از اطلاعات او استفاده نماید و یا او را به سایر اعضای وب سایت معرفی نماید و همچنین در تهیه گزارشات آماری و در جهت شناخت هرچه مطلوب تر کاربران از آن بهره بگیرد.

بهبود سایت از طریق اطلاعات عمومی و نظرسنجی ها

ما متعهد هستیم که پایگاه های داده ای از داده ها و اطلاعات اشخاص و کاربران را برای ارزیابی و نحوه استفاده آنها در طی زمان به وجود بیاوریم و با استفاده از این راه ها می توانیم به شناخت مطلوب‌تری از سایت مان برسیم و محتوایی را که در سایت مان برای کاربران ارائه می دهیم را به گونه‌ای مطلوب بهبود دهیم. باز هم بایستی ذکر کنیم که ما متعهد هستیم که هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربران را نبایستی برای خود و یا اشخاص ثالث ارائه دهیم و فقط و فقط به موجب قانون و در موارد قانونی و به حکم قانون است که می توان این کار را انجام داد و در غیر این صورت اطلاعات شخصی کاربران کاملا محفوظ بوده و استفاده از آن ها را به هیچ عنوان مجاز نمی دانیم.

زمانی که فرد بر روی لینک اشخاصی که در سایت هستند کلیک می نماید و به آنها وارد می شود اطلاعاتی از شخص مورد نظر را به دست می آورد و در این صورت مشاورانه گاهی نمی تواند یک گونه نظارت و کنترلی را بر این داده ها داشته باشد و بنابراین در مقابل آن پاسخگو نیست.

اگر فرد اعتراضی نسبت به لینک های موجود در سایت داشته باشند می تواند با استفاده از آدرسی که در ادامه ذکر می‌کنیم اعتراض خود را وارد نموده و آن را به اطلاع ما برساند. همچنین بایستی مطلع باشید و اطمینان داشته باشید که آدرس ایمیل و سایر اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ بوده و به هیچ عنوان افشا نخواهد شد و بدون اجازه قانون هیچ گونه مجوزی برای افشای ان وجود ندارد، از این رو ممکن است مشاورانه به صورت گاه گاه اطلاعات و سایت های خود را تغییر دهد.

بنابراین ما به شما استفاده ی هر چند وقت یکبار از سایت را پیشنهاد نموده تا بتوانید به خوبی از تغییراتی که بر اثر سیاست‌های مشاورانه در سایت به وجود آمده است مطلع شوید و اگر هرگونه سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید به راحتی آن را از طریق لینک زیر با ما در میان بگذارید.