نوبت دهی حضوری تلفنی مشاور

نوبت دهی تلفنی مشاور می تواند از طریق زیر صورت گیرد.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

در گذشته های نه چندان دور انجام مشاوره و فرآیند برگزاری آن دغدغه بسیاری از افراد بود و همواره افراد در این زمینه با مشکلات متعددی مواجه بودند.

چرا که مسافت های طولانی و عدم وجود امکانات این فرایند را با مشکل مواجه کرده و به آنها اجازه نمی داد تا بتوانند به راحتی از مشاوره های گوناگون استفاده نموده و دغدغه های خود را در زمینه های گوناگون برطرف نمایند.

اما امروزه با پیشرفت امکانات انواع روش های مشاوره برقرار شده است که می تواند پاسخگوی نیازهای افراد مختلف در این زمینه باشد.

همچنین روشهای رزرو وقت مشاوره نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است.

در گذشته تنها از طریق حضوری می ‌توانستیم به نوبت دهی زمان مشاوره اقدام نماییم.

روش های نوبت دهی تلفنی مشاور

امروزه با استفاده از سایر روش های فراگیر که همگی افراد تقریبا به آنها دسترسی دارند این دغدغه ها تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است.

مثلا یکی از روش‌های بسیار رایج و مهم که می‌تواند رضایت خاطر بسیاری از افرادی که زمان کافی برای مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند فراهم کنند.

استفاده از روش نوبت دهی تلفنی مشاوره است که در این روش به راحتی فرد با استفاده از خطوط تلفن که امروزه در تمامی نقاط کشور فعال است می تواند اقدام به نوبت دهی زمان برای مشاوره نماید.

هم چنین استفاده از سایر روش های مرتبط نیز می‌تواند برای نوبت دهی و رزرو زمان مشاوره بسیار مطلوب و موثر واقع گردد.

امروزه به دلیل افزایش سطح دغدغه های مردم در زمینه های گوناگون اجتماعی فرهنگی اقتصادی و نیز تحصیلی و خانوادگی و کاری استفاده از مشاوره جایگاه و نقش ویژه ای را نزد عموم یافته است و مردم تلاش می‌کنند تا با استفاده از کمک های مشاور بتوانند زندگی بهتر و مطلوب‌ تری را برای خود و خانواده خود رقم زده و خود را به شرایط و جایگاه مطلوب تری از نظر اجتماعی اقتصادی خانوادگی تحصیلی و کاری برسانند.

بنابراین در تمامی موارد یاد شده نقش مشاوره انکارناپذیر است و همواره آنها کمک های شایان توجهی را به افراد برای داشتن زندگی بهتر و قدم نهادن در راه زندگی مطلوب تر و خوشبختی بیشتر کمک نموده اند.

اما با توجه به مشکلات بسیار زیاد مردم در زمینه های اقتصادی و همچنین نداشتن زمان کافی انجام جلسات مشاوره یکی از دغدغه ها و مشکلات اساسی افراد می باشد.

نوبت دهی تلفنی مشاور

چرا نوبت دهی تلفنی مشاور مفید است؟

بسیاری از افراد حتی برای تعیین وقت مشاوره نیز با مشکل مواجه هستند چرا که نمی توانند به صورت حضوری به مراکز مشاوره مراجعه نموده و وقت مشاوره را تعیین نمایند بنابراین برای این افراد استفاده از سایر روش ها که می تواند زمان کمتری را صرف نمایند توصیه می شود.

یکی از روش ها برای رزرو وقت مشاوره استفاده از روش تلفنی در روش نوبت دهی مشاور است که می تواند نقش بسزایی را در کاهش اتلاف وقت فرد داشته باشد.

نوبت دهی تلفنی مشاور می تواند سبب افزایش سرعت فرد در برقراری ارتباط با منشی مربوطه و نیز تعیین زمان مناسب تر برای برقراری ارتباط و ملاقات با مشاور چه از طریق حضوری و یا سایر روش های مشاوره باشد.

نکته بسیار مهم در روش تلفنی و نوبت دهی تلفنی مشاوره این است که در این روش افراد به راحتی می توانند از هر نقطه ایران با مشاور مربوطه و مرکز مشاوره دلخواه خود ارتباط برقرار نموده و جهت تعیین زمان مناسب برای ملاقات و ویزیت با مشاوره مورد نظر خود اقدام نمایند.

که البته این زمان چندان قابل توجه نیست و به هر حال برای افرادی که از راه دور اقدام به این کار می کنند و یا حتی در شهر تهران هستند و از نظر جغرافیایی به مرکز مشاوره ما نزدیک نیستند بسیار از نظر زمانی و نیز هزینه مقرون به صرفه می باشد بنابراین نباید گمان کنیم که معطلی در این روش زیاد است.

بهترین مرکز مشاوره کجاست؟
بلوغ عاطفی
گروه درمانی

4.2 33 رای ها
امتیاز شما (روی ستاره سمت چپ بزنید↓)
اشتراک در
اطلاع از

سوالات متداول نوبت دهی تلفنی مشاور

1 - فرآیند نوبت دهی تلفنی چگونه است؟

با مراکز مورد تایید کانون مشاوران ایران تماس بگیرید یا از سایت مشاورانه، کمک بخواهید. با شماره ها تماس گرفته و متناسب با موضوع مشاوره نزدیک ترین زمان ممکن با مشاورین با تجربه برای شما گذاشته می شود. از ساعت 9صبح تا 11 شب در خدمت شما هستیم.

2 - هزینه مشاوره تلفنی چقدر است؟

هزینه مشاوره تلفنی به مدت زمان شما و سطح تجربه مشاوره بستگی دارد. هزینه یک ساعت مشاوره به صورت میانگین 90 تا 120 هزارتومان می باشد.

3 - آیا می توان مشاوره تلفنی گرفت و جلسات بعدی حضوری با همان مشاور، جلسه داشت؟

بله. مرکز مشاوره مشاورانه این خدمات را برای شما فراهم کرده است.

48 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ftme
1 ماه قبل

من ابان ماه امسال نامزد کردم با همسرم اشناییت داشتم دوره قبل عقدمون یه مدت کات بودیم و ۹ماه به من اصرار میکرد ک بهش برگردم و مابین اون تایم امروز فهمیدم که با یک زن ۵۰ ساله که فامیلشونه و شوهرو بچه و نوه داره ارتباط داشته خودش میگه گذشتش ول کن من دوست دارم فلان ولی من ذهنم فقط درگیره اینه کسی که با زن سن بالا حرف زده ممکنه الانم چشمش هرز بپره یا دلش بخواد چون کسیکه با زن حرف میزنه مشخصه که هوس بازه ولی درکل ماهمو دوس داریم و بعد چندسال به هم رسیدیم… بیشتر بخوانید

ویرایشگر
1 ماه قبل
پاسخ به  Ftme

اینکه همسرتان در گذشته با یک زن ۵۰ ساله ارتباط داشته، موضوعی است که می تواند ذهن شما را درگیر کند و احساسات مختلفی را در شما ایجاد کند. از جمله این احساسات می توان به خشم، ناراحتی، ناامیدی و حتی ترس اشاره کرد. درک این احساسات و پذیرفتن آنها اولین قدم برای کنار آمدن با این موضوع است. مهم است که به خودتان اجازه دهید احساسات خود را بیان کنید و با همسرتان در مورد آنچه که احساس می کنید صحبت کنید. در مورد اینکه آیا همسرتان ممکن است در آینده نیز به دنبال روابط خارج از ازدواج باشد،… بیشتر بخوانید

عرفان
2 ماه قبل

سلام

Mona
3 ماه قبل

سلام دکتر من خیلی وقته احساس میکنم باعث خجالت اطرافیانمم نمیتونم عصبانیت خودمو کنترل کنم نمیتونم غر غر کردن حاظر جوابیمو کنترل کنم حس انگل بودن دارم رو اعصاب همه هستم.جز خرج گذاشتن رو دست مادرم و بی پولی و بی خاصیتی هم هیچی نداشتم نمیدونم چطوری خودمو عوض کنم

ویرایشگر
3 ماه قبل
پاسخ به  Mona

سلام. اول از همه باید بگم که شما تنها نیستید. خیلی از افراد در مقطعی از زندگی خود با چنین احساساتی دست و پنجه نرم می‌کنند. برای تغییر، باید ابتدا به این فکر کنید که چرا این رفتارها را انجام می‌دهید. آیا مشکلی در زندگی شما وجود دارد که شما را عصبانی یا ناراحت می‌کند؟ آیا احساس می‌کنید که به اندازه کافی خوب نیستید؟ وقتی علت رفتارهای خود را بفهمید، می‌توانید شروع به تغییر آنها کنید. در اینجا چند راهکار برای تغییر رفتارهای شما آورده شده است: روش‌های کنترل خشم را یاد بگیرید. اگر عصبانیت شما باعث رفتارهای نامناسب شما… بیشتر بخوانید

Mona
3 ماه قبل

من حس انگل بودن و رو اعصاب بودن دارم میخوام خودمو از دنیا کم کنم تا دیگه کسی رو ناراحت نکنم

ویرایشگر
3 ماه قبل
پاسخ به  Mona

می‌فهمم که احساس می‌کنید انگل هستید و روی اعصاب هستید. این احساسات می‌توانند بسیار دشوار باشند و می‌توانند باعث شوند که شما احساس کنید دیگر هیچ ارزشی ندارید. مهم است که به یاد داشته باشید که این احساسات فقط موقتی هستند و شما تنها نیستید. بسیاری از افراد در طول زندگی خود این احساسات را تجربه می‌کنند. اگر احساس می‌کنید که می‌خواهید خودکشی کنید، لطفاً با یک خط تلفن بحران یا یک متخصص بهداشت روان تماس بگیرید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در مقابله با احساسات خود وجود دارد: با یک دوست یا عضو خانواده مورد اعتماد… بیشتر بخوانید

محمد بابازاده خشکنابی
10 ماه قبل

باید دید نظر مقام معظم رهبری چیست و از کانون حکمت، منشا عزت، اصل مصلحت و ریشه هدایت چه دستوری صادر و ساطع میشود.

حسنا
11 ماه قبل

بعد از خیانت باید چیکارکنیم

Bahar
1 سال قبل

سلام وقت بخیرمن ۳۷سالمه۱۷ساله ازدواج کردم یه دختر ۱۶ساله دارم نزدیک ۱۰ساله خیانت های شوهرم رو دیدم سکوت کردم دیگه نه بهش اعتماد دارم نه حسی بهش دارم حال دلم خوب نیست خواستم طلاق بگیرم ولی نه پدردارم نه مادر فوت کردن خیلی تنهام نمیدونم باید چکار کنم شاید بگین زن ضعیفی هستم ولی برای زندگیم رو درست کنم جنگیدم به تنهایی ولی دیگه کم اوردم اگر امکانش هست منو راهنمایی کنین ممنون میشم

ویرایشگر
مشاور 24 ساعته
1 سال قبل
پاسخ به  Bahar

سلام به شما بهار جان قابل درک است که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه شده است اما عزیزم قرار نیست کسی شما را سرزنش کند بی شک شما متناسب با شرایط خودتان بهترین تصمیم گیری را داشته اید . اما عزیزم در هرصورت دوراه وجود دارد یک اینکه همسرتان را همین گونه که هستند بپذیرید و به مسیر خودتان ادامه بدهید یا اینکه در مورد دوم با صحبت با همسرتان اگر قرار است به زندگی مشترک ادامه بدهید باهم همراه شوید تا شرایط بهتری را تجربه کنید در هرصورت اگر شما بخواهید این مشکلات حل شود… بیشتر بخوانید

محبوبه
1 سال قبل

سلام من ۲۱ سالمه یه بچه ۴ماهه دارم. شوهرم دست بزن داره سرهرچیزی کتکم میزنه. هربار بخشیدم برای همین الان براش کتک زدن یه چیز طبیعی شده. نمیدونم چیکارکنم ک این عادت از سرش بره. تازگیا فهمیدم به تریاک اعتیاد پیدا کرده از وقتی اعتیاد داره اخلاقش عوض شده چندبار دیدم ولی اعتیادشو انکار میکنه

معصومه
1 سال قبل

سلام من ی دختر چهارده ساله دارم که اعتماد به نفسش صفر هست و خیلی خجالتی هست و ارتباطش با دیگران از طریق گوشی هست یعنی چت می‌کنه دوستای زیادی ندارد متاسفانه تو مدرسه اولین نفری که بهش لبخند میزنی باهاش دوست میشه و سرسپردش میشه و خیلی از رفتارهای بد اونهارو تقلید می‌کنه و به حرفهای ما گوش نمیده چندین بار گوشی شو ازش گرفتم ولی دوباره بهش دادم ولی دوباره همون مسیر غلط قبلی رو می‌ره خیلی از دخترای مثبت خوشش نمیاد و گرایش به دخترای جلف داره نمی‌دونم واقعا چکار کنم چند بارم تنبیه بدنی در حد… بیشتر بخوانید

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط معصومه
ویرایشگر
مشاور 24 ساعته
1 سال قبل
پاسخ به  معصومه

سلام به شما معصومه جان ببین عزیزم نگرانی شما برای فرزندتان قابل احترام است اما عزیزم چند مورد وجود دارد که بهتر است آنها را مد نظر داشته باشید. ۱٫ در اول اینکه فرزند شما دیگر یک کودک نیست بلکه یک خانم نوجوان می باشد و خب در این شرایط سنی اینکه او تمایل به استقلال بیشتری داشته باشد یک امر طبیعی است و خب شما نیاز است که این استقلال را تا جایی که برایش آسیب زا نیست و خب این تصمیم گیری ها نیاز است در قالب مشورت باشد و نه از این منظر که شما منبع قدرت… بیشتر بخوانید

معصومه
1 سال قبل

سلام میشه تلفنبچی با شما صحبت کنم

ویرایشگر
مشاور 24 ساعته
1 سال قبل
پاسخ به  معصومه

سلام به شما معصومه جان لطفا از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید چون پیام های شما برای عموم قابل مشاهده می باشد . برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید همکاران ما شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید از بهترین متخصص های روانشناسی و روان پزشکی استفاده کنید.
کانون مشاوران ایران
۰۲۱۲۲۳۵۴۷۸۳

Nazanin
1 سال قبل

با سلام و خسته نباشید من توی زندگیم خیلی مشکل داشتم بیش از حد توانم تحمل کردم اما الان واقعا بی احترامی و بی ارزش شدم خودم ٢۶ سالم و همسرم ٢٧ سال هستش دوتا پسر ۶ و ١ ساله دارم همسرم از روز عروسیم متوجه شدم مشروب میخوره گاهی وضع مالیشم خوب نیست خیلی با بدبختی و نداری باهاش گذروندم کار میکرد کارش درادمد خوب داشت اما آدمی نیست بفکر خونه و زندگی باشه بیشتر اهل رفیق بازی هست و مطیع خاسته های خانوادش از روزی که باهاش بودم هر بار با هزار مشکل از یه چیزی دورش کردم… بیشتر بخوانید

ویرایشگر
مشاور 24 ساعته
1 سال قبل
پاسخ به  Nazanin

سلام به شما نازنین جان ببین عزیزم در هرصورت شما نیاز بود به شناختی که نسبت به سبک شخصیتی و رفتاری همسرتان توجه بیشتری می کردید چون در هرصورت این رفتارها ناگهانی ایجاد نمی شود و خب در این مسیر قهر کردن شما کمکی به رفع این مشکلات نمی کند. این میزان از رفتارهای آسیب زا و پرریسک خب نشان از مسیرهای تصمیم گیری و حتی در حالت های خاص می تواند نشان از اختلالات خاصی هم داشته باشد در این مسیر خب یا نیاز است که برای بهبود شرایط زندگی مشترکتان شما و همسرتان باهم هرماه شوی و هرکدام… بیشتر بخوانید