مرکز مشاوره ما اقدام به استخدام روانشناس در شهر تهران کرده تا بتواند با کمک روانشناسان گوشه‌ای از دغدغه ها و مشکلات مردم را در زمینه مشکلات روحی و روانی و مشکلاتی که در زمینه مشاوره هستند را برطرف نمایند.

جهت استخدام روانشناس تهران ملاک هایی وجود دارد که ما پس از بررسی ابعاد مختلف بهترین و واجد شرایط تعیین آنها را انتخاب نموده و با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

دیگر به دنیال کار و نیروی کار نباشید

روش های زیر به صورت رایگان به شما کمک می کند دیده شوید.

روش اول در بخش دیدگاه های سایت اگهی خود را وارد کنید.

روش دوم و موثر: در فرم تماس مشخصات را وارد کرده و ما شما را کمک می کنیم که به خواسته خود دست یابید.

روش دیگر در سایت بانک مشاغل روانشناسی و بانک اطلاعات پزشکی خود را به رایگان ثبت کرده و به خوبی دیده شوید.

یکی از مواردی که در زمینه استخدام روانشناس بسیار حائز اهمیت است این است که بدانیم و روانشناس چه وظیفه ای دارد و به درستی چه کاری را انجام می دهد و دقیقا در چه زمان هایی بایستی مشغول به فعالیت باشد.

استخدام روانشناس تهران

همچنین این که از نظر شخصیتی یک روانشناس بایستی چه ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی را داشته باشد.

در ابتدا در تعریف روانشناسی بایستی بگویم که روانشناسی علمی است که به مطالعه رفتار و فعالیت های انسانی می‌پردازد و مطابقت آن را با نحوه تفکر و شناخت ذهنی انسان مورد بررسی قرار می دهد و در صورت وجود ایراداتی در این بین به بررسی آن و نیز درمان آن می پردازد.

وظیفه مشاور و روانشناس

در واقع وظیفه مشاور و روانشناس این است که بدانند فرد از لحاظ روحی و روانی چه مشکلی را پیدا کرده است و با پیدا کردن ریشه‌های دلیل مشکل به درمان آن مبادرت ورزد روانشناسان بسته به نوع فعالیت آنها می توانند در زمان های مختلفی مشغول به فعالیت شود.

مثلاً تعدادی از روانشناسانی که در مراکز مشاوره دولتی مشغول به فعالیت هستند در زمان استاندارد مطابق با ساعات کاری استاندارد مشغول به فعالیت هستند که می‌ توانند در ارگانهایی زیر نظر آموزش و پرورش و همچنین بهزیستی به فعالیت مشغول شوند.

اما افرادی که در مراکز مشاوره خصوصی مانند مراکز مشاوره ما مشغول به فعالیت می شوند  ممکن است از نظر زمانی تفاوت‌های کوچکی را با سایر افرادی که در مراکز مشاوره دولتی مشغول به فعالیت هستند داشته باشند.

که البته جای نگرانی نیست به این دلیل که این زمان بسیار تنظیم شده و دقیق می باشد و از قبل به صورت کاملاً هماهنگ و یدی با فرد مورد نظر تطبیق داده خواهد شد.

روانشناسان معروف جهان
250 بهترین روانشناس در حال حاضر جهان
استخدام روانشناس عمومی با سابقه فرم جذب نیرو
آگهی استخدام اینترنتی روانسنج

از نظر شخصیتی بایستی بگویم که شخصی که می خواهد به عنوان روانشناس به استخدام مرکز مشاوره ما در بیایند با این ویژگی های خاص مورد نظر یک روانشناس خوب را داشته باشد.

استخدام روانشناس و روانسنج- مشاورانه

روانشناس خوب و ویژگی های آن

مثل یک روانشناس خوب بایستی حتما بتواند به خوبی با دیگران تعامل داشته باشد و به نوعی گشاده رو باشد بنابراین یک فردی که از نظر اخلاقی عصبانی است و یا درونگرا و یا نمی‌تواند به خوبی با فرد مقابل ارتباط برقرار کند.

مسلما نمی تواند یک روانشناس خوب و مورد نظر ما باشد همچنین روانشناس بایستی به خوبی از دانش و اطلاعات کافی در رابطه با مشکلات و اختلالات روحی و روانی برخوردار باشد.

چرا که در صورت عدم داشتن چنین ویژگی قطعاً نمی‌تواند ریشه‌های مشکلات فرد را به خوبی شناسایی نموده و بنابراین در درمان و شناخت مشکلات فرد عاجز خواهد بود و نمی تواند گزینه مناسبی برای یک روانشناس باشد.

همچنین فرد روانشناس بایستی به گونه ای رفتار کنند که شخص مقابل بتواند به راحتی به او اعتماد نموده و مشکلات خاص خود را بدون هیچگونه دغدغه‌ای با او در میان بگذارد.

مثلا بسیاری از افراد می‌گویند که ما از بیان مشکلات شخصی خود با مشاور بیم و واهمه داریم چرا که می‌ترسیم که اول انها ما را مسخره نمایند دوم اینکه ممکن است مطالبی را که ما با او در میان بگذاریم را با خانواده ما یا حتی با آشنایان ما یا با سایر افراد در میان بگذارد و این بسیار برای ما دردناک خواهد بود.

استخدام روانشناس تهران و ویژگی ها

بنابراین مشاور باید کاملا مورد اعتماد فرد مورد نظر باشد و بتواند به خوبی اعتماد فرد مقابل را برای بیان تمامی مشکلات شخصی اش جذب نماید زیرا در بسیاری از موارد مشکلات و حتی حاد و شخصی هستند که ممکن است و در صورت عدم اعتماد به مشاور از بیان آنها خودداری نماید مثلا یکی از مشکلاتی که افراد همواره از بیان آن در مقابل روانشناسی ترس و واهمه دارند مشکلات جنسی است و بسیاری از خانم‌ها و یا آقایان از اینکه بگویند در یک زمینه خاص مشکل جنسی دارند واهمه دارد و این کار را نمی‌کنند.

مثلاً ممکن است یک مرد با نعوظ آلت تناسلی مشکل داشته باشد یا یک خانم نتواند به خوبی در رابطه جنسی ارضا شود و بنابراین گفتن این موارد می‌تواند سبب حل بسیاری از مشکلات آنها و ریشه یابی مشکلات آنها توسط روان شناس مورد نظر باشد.

بنابراین به صورت کلی اعتماد به روان شناس و فردی که بتواند قابل اعتماد باشند یکی از ویژگی های اصلی و بسیار مهم برای افرادی است که قصد دارند به عنوان روانشناس استخدام گردند. همچنین بایستی به خوبی با انواع روانشناسی استخدام در این زمینه آشنا باشید مثلا وظایفی را که یک روانشناس بالینی انجام می دهد و وظایفی که روانشناس مشاوره یا روانشناس آموزشی انجام می دهد کاملا متفاوت است.

روانشناس خوب و ویژگی های آن - مشاورانه

مشخصات روانشناس بالینی

یک روانشناس بالینی تلاش می‌کند تا افراد را در مواقع بحرانی و شرایط حساس زندگی که به شدت آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهند و استرس و اضطراب شدیدی را به آنها القا می‌کنند راهنمایی و هدایت کرده و آنها را به برون رفت از این بحران کمک می کند اما یک روانشناس آموزشی تلاش می‌کند تا با دادن انگیزه به فرد مقابل او را برای ارتقاء سطح آموزشی خود کمک نماید و در واقع این دو وظیفه کاملا متفاوت می باشند.

بنابراین آشنایی با انواع روانشناسی بسیار مهم است و می ‌تواند شامل روانشناسی آموزشی روانشناسی مشاوره روانشناسی بالینی روانشناسی کودک و نوجوان روانشناسی ازدواج و سایر انواع روانشناسی ها باشد که هر کدام از اینها ویژگی های خاص خود را جهت انجام مشاوره می‌طلبد.

مثلاً روانشناس خانواده بایستی تلاش کند تا با شناخت دقیق مشکلات خانواده مسائل بین همسران را به گونه ای مناسب مورد مطالعه قرار داده و با برگزاری جلسات مشترک و یا تک نفره با هر کدام از طرفین بتوانند مشکلات آنها را در زمینه زندگی مشترک حل نموده و آنها را از طلاق و سایر مشکلات موجود در زندگی مشترک نجات دهد.

همچنین روانشناس تحصیلی بایستی به امور مرتبط با تحصیل مسلط بوده و دانش آموزان و دانشجویان را در فرآیند یادگیری کمک نماید و آنها را در صورت وجود مشکلات عاطفی خانوادگی و اختلال‌های یادگیری جهت ارتقا سطح آموزشی یاری دهد همچنین می تواند به آنها با برگزاری آزمون های هوش و استعداد تحصیلی و پیشرفتهای تحصیلی کمک نماید.

یکی دیگر از انواع روانشناسی ها روانشناسی تربیتی است که در این روانشناسی افراد همانند مشاوره ها و روانشناسی های تحصیلی تلاش می‌کنند تا شرایط فرد را به بهترین حد مطلوب مورد نظر او برساند و از این طریق او را با استفاده از برنامه ریزی های منظم برگزاری کلاس های مشترک به انجام و تحقق این مهم سوق می‌دهند.

یکی دیگر از انواع مهم روانشناسی که قطعاً همه افرادی که جهت استخدام روانشناس تلاش می کنند بایستی به آن دقت نمایند.

نظر “مشاورانه” در مورد روانشناسی اجتماعی

روانشناسی اجتماعی است که این روزها بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که بسیاری از شغل ها به گونه ای است که افراد با دیگر افراد در ارتباط بوده و همچنین انسان به صورت کلی از نظر اجتماعی موجودی است که به دنبال تعامل با سایر افراد است.

لذا روانشناسی اجتماعی در تلاش است تا سبب بهبود روابط میان فردی و اجتماعی افراد بوده و آنها را در شرایط بهتری برای برقراری ارتباط با یکدیگر قرار می دهد که می تواند نقش بسزایی در آینده آنها و موفقیت‌های آنها از نظر تحصیلی و شغلی ایفا نماید.

استخدام نوروتراپیست در تهران با شرایط عالی
همکاری با متخصص نوروتراپی آگهی جذب نوروتراپیست با شرایط عالی
دریافت آگهی استخدام روانسنج ملاک های استخدام
5 2 رای ها
امتیاز شما (روی ستاره سمت چپ بزنید↓)
اشتراک در
اطلاع از

سوالات متداول استخدام روانشناس تهران

1 - هزینه آگهی چقدر است؟

این امکان رایگان در اختیار شما قرار داده است. تا بتوانیم متخصصین این رشته راحت تر شغل مورد نظر خود را بیابند.

2 - چه کاری سبب می شود راحت تر شغل مرتبط با روانشناسی بیابم؟

می توانید خود را در سایت مشاورانه معرفی کنید تا افراد و مراکز مشاوره با شما همکاری کنند. از طرفی می توانید در سایت های روانشناسی و پایگاه های اطلاعات پزشکان یک صفحه کاری ایجاد کنید. برای مثال سایت e-teb.com

3 - نمونه آگهی در سایت مشاورانه چگونه است؟

میزان سابقه کار در خواستی: .. سال مدارک تحصیلی فرد متقاضی: ارشد روانشناسی عمومی شماره موبایل: ********* شماره ثابت: ********* سایر توضیحات: عضو سازمان نظام مدرک Mmt مدرک Cbt کارورزی گذرانده شده

24 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سودابه جهانبازی نیک
3 سال قبل

سودابه جهانبازی نیک
۲۹ساله
دانشجوی ارشد روانشناسی تربیتی
بدون سابقه کار
۰۹۰۲۳۶۶۹۵۶۵
jahanbazisudabeh@gmail.com

zahra
3 سال قبل

زهرا عسگری روانشناس شخصیت
نام: زهرا
نام خانوادگی : عسگری
سن:۳۴
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد روانشناسی شخصیت
شماره موبایل:۰۹۱۰۹۸۸۸۳۶۵
ایمیل:zasgari86@gmail.com

آنیتا ترکی
4 سال قبل

نام و نام خانوادگی : آنیتا ترکی
فوق لیسانس روانشناسی
رویکرد درمانی : روان تحلیلی مبتنی بر روابط ابژه
شماره تماس : ۰۹۱۹۲۹۴۳۴۶۹
شماره کلینیک :۴۴۲۴۴۹۱۶

24
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x