لیست سایت های همسریابی

اخیرا با جست و جو در گوگل و سایر موتورهای جست و جوی اینترنتی با لیست طویلی از سایت های فعال در زمینه ی همسریابی روبه رو می شویم که به طرز چشمگیری در حال افزایش هستند.

بسیاری از افراد به دلایل اعتقادی، مذهبی، اجتماعی، حفظ گمنامی و..به سایت های همسریابی روی آورده اند تا بتوانند ازدواج موقت را جایگزین نداشتن همسر کنند و به نیازهایشان رسیدگی کنند.

برخی هم فکر می کنند میتواند همسر خود را از این راه پیدا کنند!

بسیاری از دلالان و واسطه گر ها نیز با استفاده از روابط خود توانسته اند به مبالغ کلانی از طریق معرفی افراد به یکدیگر به جیب بزنند که چگونگی فعالیت آن ها، مجوز ها و احکام شرعی آن نیز جای بحث و بررسی دارد.

معرفی نام برخی سایت های صیغه یاب

در این مطلب قصد داریم تا شما را با جزییات و هشدارهایی در خصوص استفاده از این سایت ها آشنا کنیم.

سایت هایی همچون:
• حافظون
• شیدایی
• توبا
• همدردی

پیش از رجوع به این سایت ها باید بدانیم، چگونه در این سایت ها فریب نخوریم.

بیش از ۸۰درصد افراد درون برخی سایت ها با نام های جعلی دست به کلاهبردی می زنند.

چگونه از کلاهبرداری افراد در سایت جلوگیری کنیم؟

افراد زیادی در این سایت ها با زنان یا مردانی آشنا می شوند که بعد از گرفتن شماره و پرداخت هزینه، در جلسه اول شوکه می شوند.

چرا نسبت به همسرم هیچ حسی ندارم؟ بی تفاوتی و دلزدگی زناشویی چیست؟

اگر نظری در مورد صیغه کردن یا سایت همسریابی دارد با ما به اشتراک بگذارید

3 + 0 = ?

گزارشات مردمی از کلاهبرداران در سایت های همسریابی یا صیغه یابی

برخی کلاهبرداران سعی میکنند در ابتدا با فرد تماس بگیرند و مهریه صیغه را در همان ابتدا طلب کنند.

برخی دیگر با فرد تماس گرفته و اذعان می کنند که کمک مالی نیز دارند و نیاز به پول دارند.

برخی برای تحریک فرد عکس و فیلم هایی برای او ارسال می کنند و ادعا می کنند که مربوط به خودشان است در صورتی که تقلبی است.

اولین نکته ای که پلیس و خود این سایت ها برای جلوگیری از کلاهبرداری ذکر کرده اند . عدم واریز پول پیش از صیغه شدن است. برای صیغه شدن بهتر است به دفاتر ازدواج مراجعه کنید.

بهتر است برای همسریابی و ازدواج از طریق افراد مورد اعتماد اقدام کنید.

برای شناخت طرف مقابل به مشاور مراجعه کنید و اگر کسی می خواهد از شما پول دریافت کند مواظب باشید.

در برخی گزارشات ذکر شده که این افراد آدرس خانه خود را به فرد می دهند سپس در را باز نمی کنند و از او می خواهند مبلغ مشخص شده برای صیغه را پیش پیش بدهد تا صیغه را در ایفون بخوانند و سپس درب را باز کنند.

در اکثر گزارشات، این کلاهبرداری بوده و این افراد هنگامی که اهالی خانه ای به مسافرت یا مهمانی می روند، ادرس خانه را می دهند و هنگامی که پول را دریافت کردند. سیمکارت را خاموش می کنند.

از نظر شرعی هم دادن پول پیش از جاری شدن صیغه مشکل دارد.

شرایط صیغه و ازدواج موقت در کانال تلگرامی

با ورود به این سایت ها که غالبا با تصاویر و روایتی از معصومین نیز طراحی شده اند، با تعداد زیادی از کابران متقاضی صیغه و ازدواج موقت روبه رو می شوید.

زنان زیادی نیز با ذکر مشخصات کامل و بدون قرار دادن تصاویر خود در این سایت ها ثبت نام می کنند تا متقاضیان صیغه آن ها را برای ازدواج های وقت ساعتی و ماهیانه انتخاب کنند.

ذکر مشخصات دقیق از جمله قد، وزن، رنگ پوست، میزان مهریه، محل سکونت، مسکن و.. نیز از جمله ضروریات ثبت نام در این سایت هاست.

بسیاری از این سایت ها، گزینه های جالب توجهی مانند گارانتی عدم رضایت نیز ارایه می دهند تا بتوانند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

همچنین مشاوره تلفنی نیز از جمله دیگر امکاناتی است که در این سایت ها و کانال های تلگرامی در نظر گرفته شده است تا صیغه و وازدواج موقت را بیش از پیش در دسترس مخاطبانش قرار دهد.