استخدام نوروتراپیست : این روزها گرایش به رشته هایی نوروتراپی نوروساینس و علوم شناختی به شدت افزایش پیدا کرده است.

فارغ التحصیلان این رشته تمایل دارند تا به عنوان یکی از موارد مربوطه در مکانهای مورد نیاز مشغول به فعالیت شوند.

استخدام نوروتراپیست

از همین رو استخدام نوروتراپیست و فارغ التحصیلان رشته نوروساینس و علوم شناختی به شدت و به خصوص در میان مراکز مشاوره و کلینیک های تخصصی روانشناسی و روانپزشکی رواج یافته است.

تا از این طریق بتوانند به خوبی با همکاری یکدیگر به درمان بیماران و شناخت مناسب از وضعیت آنها و گسترش و وزن مناسب این رشته و حوزه در میان سایر رشته های حوزه روانشناسی و علوم اعصاب دست یابند.

مرکز مشاوره ما در جهت بهبود هرچه بهتر بیماران و سلامت بیشتر مراجعین اقدام به تکمیل پرسنل خود نموده است و در این راه به استخدام نوروتراپیست می پردازد و طبیعتا پس از بررسی افراد متقاضی آنهایی که شرایط لازم را برای تصدی این شغل دارند معرفی شده و پس از طی مراحل مصاحبه استخدام می شوند.

آگهی استخدام نوروتراپیست را می توانید از درون سایت ما مشاهده نموده تا با چند و چون آنها آشنا شده و بدانید که چه ویژگی ها و مزیت هایی برای این شغل برشمرده شده است.

چرا که فردی که می خواهد به عنوان نوروتراپیست استخدام شود بایستی بداند که این شغل چه ویژگی ‌هایی دارد خود شخص باید چه ویژگی های شخصیتی اخلاقی و ممتازی داشته باشند ساعات کاری فرد به چه ترتیبی است و زمینه های کاری او چگونه است.

چه اطلاعات و دانش را بایستی در این زمینه داشته باشد تا بتواند به عنوان یک نوروتراپیست موفق در مرکز مشاوره ما با ما همکاری نمایند.

استخدام نوروتراپیست
روانشناسان معروف جهان
250 بهترین روانشناس در حال حاضر جهان

ویژگی های نوروتراپیست خوب

اولین نکته مهم در مورد فرد و ویژگی هایش این است که این فرد بایستی به خوبی با دانش شناسایی و علوم شناختی که در واقع بررسی و شناخت ذهنی افراد و نیز نحوه تفکر آنها و به نوعی علوم اعصاب می‌پردازند آشنا باشد.

همچنین در این زمینه تجربه و سوابق کاری لازم را به گونه ‌ای مطلوب داشته باشد تا بتواند محیط و مثمر ثمر واقع شود.

از نظر زمان و ساعات کاری باید بگوییم که فرد نورو تراپیست مانند سایر مشاوران و روانشناسان بایستی ساعات کاری منظمی داشته باشد که ما پیش از استخدام آن را با یکدیگر هماهنگ نموده تا بتوانیم به توافقی مطلوب دست یابیم.

از نظر ویژگی های شخصیتی فرد نوروتراپیست و کسی که می خواهد به عنوان این حرفه در مرکز مشاوره ما با ما همکاری نمایند و استخدام شود بایستی بتواند به خوبی با بیماران ارتباط برقرار نموده است.

بنابراین بایستی تا حد مطلوب و مناسبی برون گرا و اجتماعی باشد تا بتواند به خوبی به مشکلات بیماران رسیدگی نموده و به نوعی مشکلات و دغدغه ها را از آنها استخراج نماید تا بتواند به شناختی بهتر و مطلوب تر از سطح مشکلات ذهنی و تفکری افراد دست یافته و بتوانند راهکارهای بهتری را برای درمان ارائه دهد.

نحوه پرکردن فرم استخدام نوروتراپیست

  • درخواست استخدام خود در این بخش را در سایت “مشاورانه” در بخش نظرات وارد کنید.
    نام خانوادگی
    مدرک تحصیلی
    سابقه کار
    لینک رزومه خود در برخی سایت ها مثل بانک اطلاعات روانشناسان قرار داده و لینک آن را ارسال کنید.
    شماره تماس
    ایمیل
استخدام روانشناس عمومی با سابقه فرم جذب نیرو
آگهی استخدام اینترنتی روانسنج

مراحل استخدام نوروتراپیست

ما در آگاهی و آگهی استخدام نوروتراپیست موارد و ویژگی ‌های مهمی را در رابطه با این افراد ذکر کردیم که شامل برخی از مواردی است که در مقاله به آنها اشاره شد.

افراد بایستی به این موارد را مطالعه نموده و پس از آگاهی از توانایی خود برای استخدام در این شغل و رشته اقدام نمایند و از آنجایی که مصاحبه حضوری اهمیت دارد.

حتماً بایستی پس از مراحل قبلی برای مصاحبه حضوری مراجعه نموده تا بتوانیم بیشتر با ویژگی های اخلاقی و شخصیتی و همچنین سطح دانش و نیز تجربه های کاری قبلی او آشنا شده و مطلع شویم که آیا می توانیم همکاران مناسبی برای یکدیگر در جهت کاهش سهم تعاون رفاه مراجعین و سلامت هر چه بیشتر بیماران باشیم یا خیر.

و پس از آن جواب نهایی استخدام نوروتراپیست در سایت ما قرار داده می شود که می توانند به راحتی به سایت مراجعه نموده و جواب نهایی را دریافت کند به صورت کلی اگر بخواهیم در مورد این صحبت کنیم باید بگوییم که رشته ای است که با نوروساینس و علوم شناختی در ارتباط می باشد. علوم شناختی بررسی ذهنی و شناخت ذهنی افراد می‌پردازند.

مثلاً فرد با دستگاه الکترونسفالوگرافی یکی از راه‌هایی است که افراد نوروتراپیست از طریق آن به شناخت ذهنی افراد می پردازند و در روابط است گاهی که در آن الکترودهایی به سر برد متصل شده و از طریق آن امواج مغزی او به کامپیوتر متصل به الکترود ها نمایش داده می شود و فرد نوروتراپیست می‌تواند از طریق آن به شناخت مناسب و مطلوب از شرایط ذهنی فقط دست یابد.

چرا که امواج مغزی نشان دهنده سطح و حالات روحی و روانی و ذهنی برخی باشند.

مثلا آنها نشان دهنده میزان استرس اضطراب افسردگی و همچنین سطح آرامش و نیز بهره هوشی و سایر ویژگی‌های ممتاز فرد می باشد که در نتیجه باعث شناخت کافی و مطلوب از سطح دانش آگاهی ها و نیز ویژگی ‌های شخصیتی فرد می‌شود و می ‌تواند سبب می‌شود که در صورت مشکل با شناختی مناسب تر و بهتر در مراحل بعدی فرد روانشناس یا روانپزشک و یا حتی نوروتراپیست بتواند نسخه های بهتری را برای درمان هر چه بهتر فرد مورد نظر برای تجویز نماید.

که البته این نسخه ها صرفاً دارویی نبوده و اگر لازم باشد از طریق درمان های رفتاری و شناختی بر روی فرد صورت می گیرد تا بتواند عوارض کمتری را به فرد مورد نظر تحمیل نموده و همچنین او را در شرایط بهتری از نظر ذهنی روحی و تفکری قرار بدهد.

دانش ریاضی و علوم نوروساینس و علوم شناختی

از آنجایی که علوم نورو ساینس و علوم شناختی با سایر رشته‌هایی همچون روانشناسی روانپزشکی انسان شناسی و همچنین تا حدودی علوم رایانه و ریاضیات سر و کار دارند پس فرد بایستی بتواند به خوبی با شغل ها و حرفه های مورد نظر تعامل نموده و همچنین سطح دانش و آگاهی مطلوب و کافی را نسبت به سایر عوارض و سایر رشته های ذکر شده داشته باشد.

چرا که این فرد موفق در تعامل با روانشناسان روانپزشکان و همچنین به دلیل استفاده از دستگاه های پزشکی مربوطه مرتبط در تعامل با افرادی که مربوط به علوم رایانه و ریاضیات هستند.

بنابراین بایستی بتواند به خوبی با آنها تعامل نموده و همچنین میزان اطلاعات کافی و در سطح مناسبی نسبت به سایر رشته های مرتبط داشته باشد تا بتواند به عنوان یک مکمل موفق در کنار سایر رشته ها و شغل ها و افراد دیگر نقش مفید و موثری را ایفا نموده و در راه کمک به بیماران و سلامت هر چه بهتر و بهبود هر چه بهتر بیماران و کسانی که به مرکز مراجعه می‌کنند داشته باشد.

اگر شخصی را می شناسید که می خواهد به عنوان نوروتراپیست استخدام شود و دانش و اطلاعات کافی را در این زمینه دارند و سایت مورد نظر ما را جهت دریافت آگهی استخدام نوروتراپیست به او معرفی نمایید.

تا بتوانند خود را برای این کارها اماده نموده و در صورت داشتن شرایط لازم و کافی به عنوان همکار در مرکز مشاوره می شود.

تا هم گوشه ای از دغدغه‌های ما جهت رفاه و سلامت هر چه بیشتر مراجعین و بیماران برطرف شده و هم می‌تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفا نموده و رشته و دانش مورد علاقه خود در این زمینه ادامه دهد.

بدیهی است که فردی که در مرکز مشاوره ما استخدام می شوند پیش از استخدام برخی جلسات متعدد با چند و چون کار خود به خوبی آشنا شده و همچنین موارد مورد نیاز کاری همچون ساعات کاری مورد نظر حقوق و مزایا و نیز سطح دانش و اطلاعات مورد نیاز حقوق بشر شده و مورد هماهنگی نهایی قرار می گیرد.

استخدام نوروتراپیست در تهران با شرایط عالی
همکاری با متخصص نوروتراپی آگهی جذب نوروتراپیست با شرایط عالی
5 2 رای ها
امتیاز شما (روی ستاره سمت چپ بزنید↓)
اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کامران محمدی
3 سال قبل

سلام. کامران محمدی هستم و سال ها سابقه قعالیت نوروفیدبک دارم Kamran552@gmail.com

مریم مبینی
3 سال قبل

من دنبال یک مرکز خوب هستم ممنون از شما

استخدام اپراتور نوروفیدبک
4 سال قبل

استخدام اپراتور نوروفیدبک با حقوق عالی ۰۲۱۴۴۸۶۶۴۹۰