نشانه های رابطه بی سرانجام، ۹ ویژگی رابطه بی سرانجام

آیا از نشانه های رابطه بی سرانجام آگاهی و اطلاعی دارید؟ برقرار کردن رابطه عاطفی یک جز جبران ناپذیر و تاثیر گذار بر روی زندگی افراد می باشد اما بعضی از روابط سرانجامی ندارند و چون سالم نیستند به هدفی نخواهند رسید، همه افراد دوست دارند تا رابطه ای که بر قرار می کنند تا علاوه بر این که نیاز های احساسی و عاطفی آن ها رفع  شود باید به هدف مطلوب و مورد نیازشان برسند در غیر این صورت با مشکلاتی در این رابطه مواجه خواهند بود.

اگر نشانه های رابطه بی سرانجام را بشناسید به شما کمک می کند تا در ارتباط با این موضوع بهتر عمل کنید و احتمال دارد در خصوص ادامه یا قطع رابطه دچار سردرگمی و تردید شوید که در این مقاله نکاتی را بیان می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و تا حدودی از تردید دور شوید.

اهمیت آگاهی از نشانه های رابطه بی سرانجام

اگر از میزان جدی بودن و سرانجام رابطه خود با طرف مقابل تان اطلاعی نداشته باشید در این حالت فقط زمان خودتان و شخص مقابل تان را تلف کرده اید و رابطه شما بیشتر به سمت وابستگی کشیده می شود در این حالت اگر خودتان هم بخواهید به دلیل وابستگی نمی توانید این رابطه را به پایان برسانید و در نتیجه زندگی خود و طرف مقابل تان را تحت تاثیر قرار می دهید و همه چیز به خصوص آینده خود را خراب می کنید و احتمال دارد به شکست عاشقی دچار می شوید.

به سرانجام رسیدن همیشه به این معنی نمی باشد که با یکدیگر ازدواج کنند بلکه به این معنی است که طرفین بتوانند با آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند.

چرا افراد با وجود آگاهی از رابطه بی سرانجام در آن باقی می مانند؟

انسان به طور کلی موجودی است که از تنها شدن و تنهایی می ترسد و زمانی که با فردی وارد رابطه می شود حتی اگر آن فرد با ایده آل او فاصله زیادی داشته باشد و بداند که در کنار فرد به جایی نمی رسد اما با او ادامه می دهد در این حالت به شدت به او وابسته می شود و دیگر نمی تواند به جدایی فکر کند و دل کندن از او برایش دشوار و سخت خواهد شد، هر چه زمان بیشتری با یکدیگر باشند وابستگی در میان آن ها بیشتر شده و باعث می شود تا به اتمام رابطه فکر نکنند.

سرد شدن رابطه بعد از زایمان

نشانه های رابطه بی سر انجام

نشانه های رابطه بی سرانجام به شما می گوید که رابطه ای که در آن قرار دارید برای شما موفقیت آمیز است و می توانید در آن بمانید یا خیر، در این مقاله برخی از این نشانه ها را بیان کرده ایم:

  1. نشانه های رابطه بی سرانجام، علاقه یک طرفه از جانب شما

در صورتی که وارد رابطه ای شده اید که عشق و علاقه شما نسبت به طرف مقابل تان بسیار بیشتر می باشد در این صورت نمی توانید به سرانجام مطلوب و موفقیت آمیز این رابطه فکر کنید زیرا شخص مقابل به اندازه شما نسبت به ادامه این رابطه تمایلی نخواهد داشت و ارزش و اهمیت این رابطه را درک نمی کند.

زمانی که میان دو طرفین رابطه توازن برقرار نشود فردی که عشق و علاقه بیشتری دارد در این میان بسیار ضربه می خورد زیرا عشق او یک طرفه است و طرف دیگر مانند او وابسته نیست و علاقه ای به ادامه رابطه ندارد.

  1. عشق یک طرفه از جانب فرد مقابل

اگر علاقه شخص مورد نظرتان بیشتر از علاقه شما باشد در این صورت رفتار های او برای شما آزار دهنده و اذیت کننده خواهد بود و احتمال دارد شما به خاطر حس وابستگی  و از روی ناچاری یا عذاب وجدان در رابطه با فردی که علاقه چندانی به او ندارید باقی مانده باشید و ادامه دادن رابطه برای شما دشوار است، توجه داشته باشید که در این شرایط هم به شما و هم طرف مقابل تان آسیب وارد می شود.

در این رابطه بعد از مدتی دیگر شما نمی توانید رابطه خود را ادامه دهید و در این هنگام فرد مقابل به شما وابسته تر شده است و قطع رابطه برای شما سخت و دشوار خواهد بود.

نشانه های رابطه بی سرانجام

  1. نشانه های رابطه بی سر انجام، تصورات غیر واقعی از طرف مقابل

ممکن است در رویاهایتان شخص مورد نظرتان را طور دیگری تصور کنید و دوست داشته باشید که مدل دیگری باشد اگر آن طور که در رویاهایتان است بیشتر به دلتان می نشیند و دوستش دارید توصیه می شود که رابطه خود را ادامه ندهید چون این رابطه سرانجامی نخواهد داشت.

در صورتی که انتظار دارید رابطه شما ادامه داشته باشید باید همانطور که هست او را دوست بدارید و انتظار نداشته باشید که او را تغییر دهید که این درخواست امری بیهوده می باشد زیرا انسان به سختی و تنها زمانی که خودش بخواهد تغییر می کند در غیر اینصورت تغییر امکان پذیر نخواهد بود.

  1. حس ترحم به جای علاقه

شما برای این که او را نجات دهید و به او کمک کنید با او هستید و کار هایی که برای او انجام می دهید بیشتر از روی ترحم و دلسوزی می باشد و از روی عشق و مهربانی نیست، چون یک حس انسان دوستانه در شما به وجود آمده است شما این رابطه را ادامه می دهید و خودتان از وجود این حس آگاه هستید، حتی امکان دارد شرایط برعکس باشد و شما متوجه شوید که طرف مقابل شما نه تنها از روی عشق بلکه به خاطر ترحم با شما در رابطه می باشد، در این صورت رابطه شما سرانجامی نخواهد داشت و با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

  1. نشانه های رابطه بی سرانجام، او را برتر از خودتان می دانید

در همه لحظاتی که با یکدیگر در ارتباط هستید فکر می کنید او از شما بهتر است و باید از دستورات او پیروی کنید و همه چیز را از او یاد بگیرید ولی این طرز فکر به کل اشتباه می باشد زیرا شما دو نفر مکمل هم می باشید و باید در کنار یکدیگر یک زندگی را اداره کنید و در صورتی که تصور می کنید طرف مقابل تان از شما بهتر می باشد دیگر نمی توانید توقع آرامش و رابطه سالم را داشته باشید چون با این وجود اعتماد به نفس شما کم می شود و بر روی روابطتان تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

  1. عاشق داشته هایش هستید

بیشتر از این که عاشق خودش باشید عاشق داشته هایش مانند موقعیت شغلی،چهره، پول و غیره می باشید شما باید قبل از رابطه فکر کنید که اگر او تصادف کند و چهره اش را از دست بدهد و یا ورشکست کند و تمام دارایی و پولش را از دست بدهد در این صورت شما حاضر به ادامه رابطه با او می باشید؟ در صورتی که پاسخ تان منفی است نسبت به رابطه خود بازنگری داشته باشید و سعی کنید برای ادامه دادن و ندادن رابطه تصمیم درستی بگیرید.

  1. نشانه های رابطه بی سرانجام، هدف های نامناسب از برقراری ارتباط

بسیاری از افراد برای این که موفقیت و خوشبختی خود را به دیگران نشان دهند وارد رابطه می شوند و هدف آن ها از برقراری رابطه جلب توجه دیگران می باشد، احتمال دارد هدف آن ها آزار دادن نامزد قبلی شان باشد و به خیال خود باعث حسادت او شوند و به همین دلیل رابطه جدیدی را برای خود آغاز می کنند ولی هیچ کدام از این اهداف دلیل مناسبی برای برقراری رابطه نمی باشد و سرانجامی نخواهد داشد.

  1. وجود شکاکیت و عدم اعتماد در رابطه

اگر در رابطه به طور مداوم به یکدیگر شک می کنید و به دنبال این باشید که از کارهای یکدیگر سر در بیاورید نمی توانید اعتماد را در روابط خود به خوبی پرورش دهید و رابطه ای که در آن اعتماد وجود نداشته باشد به مرور زمان دچار رکود و دلسردی می شود و بعد از این رابطه شما سرانجامی نخواهد داشت بنابراین باید از آن رابطه خارج شوید و یا شکاکیت خود را به طور کامل رفع نمایید تا رابطه خوبی را در پیش گیرید.

  1. نشانه های رابطه بی سرانجام، اصلا راجع به ازدواج صحبت نمی کند

بسیاری از دختران با هدف ازدواج وارد رابطه با جنس مخالف می شوند، در صورتی که شما با طرف مقابلتان در مورد ازدواج صحبت نمی کنید به این معنی می باشد که شما و یا طرف مقابل تان به هیچ  وجه به داشتن آینده با طرف مقابل تان فکر نمی کنید، پس قطعا این رابطه بی سرانجام خواهد بود و شما را به هدف مورد نظرتان نخواهد رساند.