تست میزان هات بودن توان جنسی شما به چه میزان است؟

تست میزان هات بودن / توان جنسی شما به چه میزان است؟

تست میزان هات بودن یکی از تست های روابط زناشویی است و می توانند جواب شناخت هرچه بهتر افراد از میزان تمایلات جنسی و زناشویی آنها باشد.

این  تست در دسته تست های روانشناسی قرار گرفته و می تواند کمک بسیار زیادی را به افراد برای شناخت مطلوب ‌تر ویژگی ‌های جنسی خود بکند.

رابطه جنسی یکی از جنبه های جنس است که می تواند در هر فرد متفاوت باشد.

میزان هات بودن همچنین می تواند بسته به شرایط در زمان های مختلف تغییر کند.

تست های روان سنجی هات بودن زیر به شما کمک می کند تا خود را از لحاظ رفتار و اندیشه های جنسی سنجیده و تعیین کنید که آیا شما تمایل زیادی دارید و شما نیاز به کمک یک متخصص برای حل مشکل خود دارید یا یک فرد سالم می باشید.

البته تشخیص قطعی مسئولیت کارشناسان است.

این تست می تواند به راحتی ثبت تمایلات فرد مشخص نموده و اگر او و مشکلات خاصی در زندگی زناشویی وجنسی خود مواجه است آنها را به او گوشزد نماید.

در پایان و پس از بررسی امتیازهای داده شده افراد می‌توانند نتیجه را نزد یک روانشناس برده و از او برای بهبود شرایط خود در هر زمینه یاری بطلبد.

منبع :

حبیبی بهاره , امان الهی عباس. بررسی رابطه بین صمیمیت و میل جنسی با نشانه های افسردگی و رضایت زناشویی در زنان ۳ ماه تا ۲ سال پس از زایمان. طلوع بهداشت :   خرداد و تیر ۱۳۹۵ , دوره  ۱۵ , شماره  ۲

هاشمی نژاد فاطمه سادات , روشن چسلی رسول, منتشلو سمیه.  اعتباریابی پرسشنامه نشانه های آغازگر میل جنسی (CSDS).  روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار :   بهار و تابستان ۱۳۹۵ , دوره  ۱۴ , شماره  ۱

سؤالات روانشناختی اعتیاد جنسی و میزان هات بودن را بخوانید و پاسخ دهید:

۱٫آیا شما مجلات خاص جنسی را خریداری می کنید یا مایل به استفاده از این سایت ها و شبکه ها هستید؟
۲٫آیا شما مشتاق به رابطه جنسی هستید؟
۳٫آیا رفتار جنسی غیرعادی را خودتان احساس می کنید؟
۴٫آیا همسرتان در مورد رفتار جنسی شما شکایت دارد ؟
۵٫آیا معمولا در مورد رفتار جنسی خود احساس بدی دارید؟
۶٫آیا شما خود را از رفتار جنسی خود را از شریک زندگی خود پنهان کرده اید؟
۷٫آیا تا کنون در زندگی خانوادگی خود با رابطه جنسی مواجه شده اید؟
۸٫آیا شما می توانید رفتار جنسی خود را متوقف کنید، حتی اگر شما می دانید که کار شما نامناسب است؟

130 پاسخ
  1. Dorsa گفته:

    سلام وقت بخیر من یک خانم ۲۱ساله و متاهل هستم و تمایل جنسی من زیاده و همسرم نیز تمایلشون کمتره نسبت به من و هردومون سر این موضوع خیلی داریم اذیت میشیم نمیدونم باید چیکارکنم

    پاسخ
    • دکتر دادخواه گفته:

      سلام باید از سکس تراپیست و درمانگر جنسی کمک بگیرید. برای صحبت با متخصصان جنسی با شماره های ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ و ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵ تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. Ee گفته:

    سلام من ۱۸ سالمه و به شدت هات هستم طوری که حتی با لمس های کوچیک هم تحریک میشم اما فعلا قصد ندارم پارتنر یا همسر داشته باشم خود ارضایی هم یه ماه انجام دادم اما ترک کردم چون دوست ندارم بهش عادت کنم
    چیکار باید کنم ؟؟

    پاسخ
    • دکتر دادخواه گفته:

      سلام. خودارضایی جزو اختلال هایی است که باید مورد درمان قرار بگیرد و روانشناس آن را ریشه یابی و بررسی کند. اما راه هایی برای تخلیه انرژی به صورت سالم وجود دارد.

      ۱٫ هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی: اولین قدم این است که تصمیم بگیرید که می‌خواهید خودارضایی را برای همیشه ترک کنید یا فقط می‌خواهید دفعات آن را کاهش دهید. سپس، یک برنامه برای خود تنظیم کنید و اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت تعیین کنید. برای مثال، می‌توانید هدف خود را این قرار دهید که در هفته اول فقط یک بار خودارضایی کنید و سپس به تدریج تعداد دفعات خودارضایی را کاهش دهید.
      ۲٫ شناسایی عوامل محرک: عوامل محرک، شرایط یا موقعیت‌هایی هستند که باعث می‌شوند شما به خودارضایی فکر کنید. شناسایی این عوامل می‌تواند به شما کمک کند تا از آنها اجتناب کنید. برای مثال، اگر زمانی که تنها هستید بیشتر به خودارضایی فکر می‌کنید، سعی کنید زمان بیشتری را در کنار دیگران سپری کنید.
      ۳٫ پرت کردن حواس: زمانی که احساس می‌کنید در معرض خطر خودارضایی هستید، سعی کنید حواس خود را پرت کنید. برای مثال، می‌توانید به ورزش، مطالعه، یا گذراندن وقت با دوستان و خانواده بپردازید.
      ۴٫ جستجوی کمک حرفه‌ای: اگر با ترک خودارضایی مشکل دارید، می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید. یک روانشناس یا درمانگر می‌تواند به شما کمک کند تا عوامل محرک خودارضایی را شناسایی کنید و راه‌های سالمی برای مقابله با میل جنسی خود پیدا کنید. به این منظور می توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ و ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵ تماس بگیرید.

      پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      چندین علت شایع برای خارش، سوزش و تحریک واژن وجود دارد، از جمله عفونت ها، محرک ها، یائسگی، اختلالات پوستی، اصلاح و یا اپیلاسیون و همچنین بیماری های مقاربتی. در بیشتر موارد، علائم به ویژه ناخوشایند هستند و به طور قابل توجهی با کیفیت زندگی بیمار تداخل می کنند.

      بسته به علت و شدت علائم، ممکن است کوتاه مدت باشند و فقط چند ساعت طول بکشند یا حتی ممکن است چند هفته یا ماه ادامه داشته باشند. برای حل این علائم، ضروری است که یک تشخیص دقیق برای تعیین علت دقیق این مسائل و سپس درمان مشکل اساسی انجام شود. برای مطالعه بیشتر

      پاسخ
  3. Z گفته:

    سلام من ۱۸ سالمه
    از سن ۱۱سالگی خود ارضایی میکردم
    واقعا دلم میخواد ترکش کنم ولی خیلی سخته
    نگرانم برای اینکه اگر یک زمانی خواستم ازدواج کنم
    مشکلی برام از این جهت پیش بیاد
    میترسم بکارتمو از دست داده باشم و بعدا نتونم ثابت کنم که کار خودم بوده خیلی از این بابت نگرانم
    تا به حال حتی به پسرا دست هم نزدم
    تاحالا دوست پسرم نداشتم
    خیلی نگرانم به خاطر کاری که در بچگی انجام دادم ایندمو خراب کنم

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام میتوانید به پزشک زنان مراجعه کنید و گواهی سلامت دریافت کنید. پرده بکارت انواع مختلفی دارد.

      پاسخ
  4. ناشناس گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من یه دختر ۲۱ ساله ام و هیچ میل جنسی ندارم،هیچ گرایش و تمایلی برا شروع رابطه با یه پسر ندارم چون اعتقاد دارم هدفشون از رابطه جنسی ، سواستفاده جنسی ب نفع خودشونه و تنها هدفشون برای موندن با پارتنرشون، ارضا شدن و لذت بردن خودشونه،اینکه میگن برقراری رابطه جنسی ب خاطر عشقیه ک ب طرف مقابلمون داریم ب نظرم صرفا دروغ محضه،،البته میدونم ک اشتباه میکنم و درصد کمی از مردای واقعی هستن ک عشق و علشقی سرشون میشه و متعهدن،اما من نمیخام و نمیتونم باور کنم ک همچین ادمی قراره تو زندگیم ببینم..
    میدونم ک به دخترا گرایش دارم ، ولییی فعلن علاقه ای ب برقراری رابطه چ عاطفی چ جنسی ندارم،فقط برای آینده ام میتونم یه تصوری داشته باشم
    از روابط بی دی اس ام خوشم میاد ولی بازم نه برای خودم😂بلکه فقط دیدنشو دوس دارم،،کلن رابطه عاطفی یا جنسی دیگران برام قشنگ و لذت بخشه ولی هربار ب خودم و تشکیل رابطه با یکی فک میکنم حالم بد میشه و خوشحال میشم ک سینگلم..
    با مشاور و دوستام حرف زدم گفتن شاید وارد رابطه بشی احساسات و عقایدت عوض شه،با یه ترنس اف تو ام ب مدت ۳ ماه رابطه داشتم ولی وقتی متوجه شدم هدفش شروع و برقراری رابطه جنسی عه باهاش کات کردم با اینکه دوسش داشتم و اونم دوسم داشت ، ولی چون حدشو از رابطه عاطفی فراتر برده بود حس خوبم نسبت بهش از بین رفت و رابطه رو تموم کردم،، هنوزم بعد یه سال بهم پیام میده ک برگردم ولی من فقط حالم بد میشه وقتی بهش فکر میکنم،،بعد از اون دوباره ازم خواستن بعد یه مدت وارد یه رابطه دیگ ای بشم گفتن شاید ب ترنس حسی ندارم ولی ممکنه ب پسر داشته باشم،،همون روزا یه نفر بهم پیشنهاد داد و ب قول خودش دوسم داشت،با اونم وارد رابطه شدم ولی به یک ماه هم نرسید ک باهاش کات کردم🤦حتی صحبت از رابطه جنسی هم نشده بود ولی اخراش نسبت ب یه بغل ساده از طرف اون ، یا حرفای محبت آمیزش ک خیلی از دخترا دوس دارن بشنون حالم ب هم میخورد..
    الان شیش ماه میگذره ک اجازه نمیدم کسی بهم نزدیک شه یا اعتراف کنه ،نمیخام وارد رابطه دیگ ای بشم ک طرف مقابلم آسیب ببینه
    با اینکه بعضیا بهم میگن شاید رابطتو با یه دختر بتونی ادامه بدی ولی چون نمیخام هیچ دختری از طرف من آسیب ببینه نزدیکش نمیشم
    یکیو دوس دارم ولی اول اینکه نمیدونم گرایش اون چیه و دوم اینکه نمیخام کوچکتربن اسیبی از طرف من ب اون وارد شه ، ب نظرتون من باید چیکار کنم؟؟انقد این مدت راجب خودم اورتینکی کردم حس میکنم چیزی تا منفجر شدن مغزم نمونده واقعا

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام حتماً از مرکز وقت بگیرید تا در جلسات مشاوره به شما کمک کنیم بر اساس موضوعاتی که بیان کردید دلایل مختلفی وجود دارد از جمله اینکه در دوران کودکی دچار سوء استفاده جنسی آسیب جنسی قرار گرفته باشید ۲ جز افراد آساکسچوال یا بیجنسگرا باشید ۳ رابطه عاطفی میان مادر و پدر شما نامناسب باشد و مادر شما یا پدر شما بی‌اعتمادی بسیاری را در این رابطه تجربه کرده است
      حتماً برای رهایی از این فشارهای وارد بر خود از مرکز کمک بخواهید
      ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲
      ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰
      ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

      پاسخ
  5. Farzaneh گفته:

    سلام وقت بخیر
    من۱۷ سالمه و دخترم
    من هیچ احساس جنسی ندارم
    ینی احساس میکنم هیچ نیازی ب رابطه ندارم
    تابحال حتی خودارضایی هم نکردم
    حتی پورن هم چند بار دیدم اونم وقتی بچه تر بودم
    آیا من مشکل دارم؟

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام برخی از افراد در دسته بندی قرار دارند که نگیرش به رابطه با همجنس و یا غیر همجنس دارد این افراد دوست دارند به دیگران محبت کنند و از دیگران محبت بگیرند اما هیچگونه احساس جنسی نسبت به دیگران ندارم و گاهی هم به دلیل آسیب های دوران کودکی و نوجوانی افراد احساس خود را نسبت به رابطه جنسی از دست می‌دهند و آن را یک احساس سرکوب شده و گناه وار تصور می کنند برای همین بهتر است از مشاوره جنسی مرکز مشاوره کمک بخواهید

      پاسخ
  6. بهنام گفته:

    سلام یه سوال داشتم من پسرم و ۲۲ سالمه
    تا به حال رابطه ای جنسی نداشتم اما چندین بار با روش های مختلف خود ارضایی کردم اما ارضا نمیشم و مایع منی هم حتی از من خارج نمیشه این مشکل چه علت های میتونه داشته باشه؟

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      سلام، مشکلی که شما تجربه می‌کنید ممکن است به دلایل مختلفی باشد. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره خواهم کرد:

      ۱. نارسایی تحریک جنسی: ممکن است نیاز به تحریک جنسی بیشتری داشته باشید. بهتر است قبل از انجام ارضایی، برای تحریک جنسی بیشتر تلاش کنید.

      ۲. اضطراب و استرس: استرس و اضطراب می‌تواند بر روی واکنش جنسی شما تأثیر بگذارد و باعث شکستگی و شل شدن اراده شما شود. در صورت اینکه این علایم در شما وجود دارد بهتر است با یک مشاور مشورت کنید.

      ۳. مشکلات جسمی: برخی بیماری‌ها مانند بیماری‌های قلبی، دیابت و فشار خون بالا می‌تواند بر روی واکنش جنسی شما تأثیر بگذارد.

      ۴. عادت‌های نادرست: برخی عادت‌های نادرست مانند مصرف مواد مخدر، مصرف الکل و سیگار نیز می‌تواند بر روی واکنش جنسی شما تأثیر بگذارد.

      ۵. مشکلات روانی: برخی مشکلات روانی مانند افسردگی، اضطراب، وابستگی به اینترنت و مشکلات روانی دیگر می‌تواند بر روی واکنش جنسی شما تأثیر بگذارد.

      با توجه به اینکه دلایل مختلفی می‌تواند بر روی واکنش جنسی شما تأثیر بگذارد، بهتر است با مشاوره پزشک متخصص یا روانشناس مشورت کنید. آنها می‌توانند پس از بررسی وضعیت شما، به شما راهنمایی مناسبی ارائه دهند.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
      شاد باشید

      پاسخ
  7. Surano گفته:

    سلام من ۱۶ سالمه و شهوتم خیلی زیاده به طوری که هر روز ۲، ۳ بار خود ارضایی میکنم ولی انگار برام کافی نیست چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      این میزان از تجربه نیازهای جنسی نشان می دهد که یا از نظر هرمونی بهم ریختگی دارید یا اینکه محرک های محیطی و روحی شما بر این نیاز زیاد می باشد و نیاز است که مشکل اصلی مشخص شود تا بتوان به شما در مسیر تجربه شرایط بهتر کمک کرد در این مسیر بهتر است که به متخصص سکس ترا مراجعه کنی چون این میزان از خودارضایی انرژی روانی و جسمی زیادی از شما می گیرد و این شرایط جسمی و روحی شما را به خطر می اندازد.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

      پاسخ
  8. کیانا گفته:

    سلام
    من بابت این موضوع خیلی خجالت میکشم
    و هنوز مطمئن نیستم که واقعا به لیتل هستم یا نه
    من ۱۵ سالمه و فکر می‌کنم که یک لیتل هستم چون دلم میخاد***داشته باشم و به هیچی اهمیت ندم مثل این باشه که ینفر کنترل من و همه چیز در دستش باشه
    یجورایی ازم مواظبت کنه و برام حکم هم پارتنر و هم یک ددی رو داشته باشه
    نسبت به سنم خیلی بچگانه رفتار میکنم و از نظر همه کسایی که باهاشون در ارتباطم مثل بیشتر همکلاسی هام یا دوستام من یه بچه کوچیکم کنه اونا باید ازم نگهداری کنن
    حتی چند بار هم چند نفر بهم گفتن که ممکنه لیتل باشم
    چون‌ همیشه یه دختر صورتی و لوسم که خیلی تنبله و بقیه باید نازشو بکشن
    راستش در تصوراتم در سکس دوس دارم بهم سیلی زده شه یا دست و پاهام بسته باشه یا مثلا رابطم همراه با درد باشه
    اما نه اونقدر شدید که از اسباب بازی در اون استفاده بشه و رابطه های خیلی خشن
    برای همینم به شک افتادم که آیا یک لیتل واقعی هستم یا نه.

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما کیانا جان
      ببین عزیزم با توجه به تمایلات احساسی و جنسی که تجربه می کنید بهتر است در همین شرایط سنی به روانشناس مراجعه کنید تا در درمان این مشکل به شما کمک شود برای تشخیص گذاری نیاز به بررسی دقیق شرایط می باشد .
      شما در سن تشکیل هویت هستید‌پس بهتر است که این مسائل را جدی تر در نظر بگیرید.

      پاسخ
    • حاج سی جی گفته:

      ۱۵ سالته و میخای تو رابطه بهت سیلی زده بشه؟🤣
      متاسفانه یه زمانی دختر ۱۵ ساله ها فکر و ذهنشون همش تست تیزهوشان بود ، الان شده روابط جنسی اونم با سیلی و خشن🤣🤣

      پاسخ
      • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

        سلام این اصلا خنده دار نیست و ربطی به گذشته و آینده ندارند ایشان متاسفانه دچار اختلال جنسی هستند و نیاز به درمان دارند.

        پاسخ
  9. مهشید گفته:

    سلام من پونزده سالمه و عاشق رابطه بی دی اس ام هستم و خیلی از این رابطه خوشم میاد و حتی از فک کردن بهش دارم دیوانه میشم و واقعا نمیدونم باید خودموکنترل کنم یا نه قبلنا نمیدونستم همچین گرایشی هست ولی حالا که در موردش فهمیدم میدونم از همان زمان من یه ساب بود

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما مهشید جان
      ببین عزیزم شما در زمان تشکیل دهی هویت خود هستید و اهمیت زیادی دارد که تک بعدی به احساسات، دیدگاها، نیازها و. … توجه نکنید چون به مرور می تواند تغییرات زیادی رخ بدهد.
      اگرشما این گرایشات را در خودتان تجربه می کنید بهتر است در همین شرایط سنی به روان درمانگر مراجعه کنید چون به مرور می تواند برای شما مشکلات زیادی ایجاد شود.
      بهتر است یک متخصص به شما در شناخت گرایشات جنسیتان کمک کند چون در زمان فعلی اطلاعات دریافتی از اطرافیان و فضاهای مجازی می توانید گرایشات جنسی شما را تحت تاثیر قرار بدهد.

      پاسخ
  10. MONA گفته:

    سلام. من ۱۴سالمه ولی از زمانی که فهمیدم رابطه ی جنسی چیه هی علاقه ام داره بهش بیشتر میشه. نمیدونم باید چیکار کنم. دلم میخواد برم به یکی از پسرای فامیل بگم بیاد باهام ***کنه:))

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما مونا جان
      ببین عزیزم شما نیاز است که بتوانید احساسات و نیازها را در خودتان نگه دارید اگر بخواهید هر زمانی که احساس نیازی دارید در همان زمان پاسخ بدهید خب این شرایط می تواند برای شما با آسیب زیادی همراه شود .
      در مورد روابط جنسی نیز خب اینکه شما در دوران نوجوانی نیازهای جنسی را تجبه کنید و یا تمایل به ارتباط جنسی و توجه به جنس مخالف داشته باشید اما در کنار اجازه برای تجربه این احساسات و نیازها بهتر است که شما به شرایط سنی و رشدی خودتان هم توجه کنید چون این مسئله در صورتی که مورد توجه قرار نگیرد شما را از مسیر اصلی رشدتان دور می کند.
      بهتر است که به خودتان اجازه بدهید در آینده در شرایط سنی و رشدی بهتر در مورد این نیازها و روابط تصمیم گیری کنید.
      در صورتی که درگیری شما با این افکار و نیازها زیاد است بهتر است شرایط مراجعه به روانشناس را برای خودت ایجاد کنی تا بتوانیم به شما کمک کنیم مسیر رشدی بهتری را تجربه کنید

      پاسخ
  11. A گفته:

    سلام بنده ۱۲روزه عمل پارگی اورژانسی واژن انجام دادم تومعاشقه هیچ حسی ندارم ممکنه عصب قطع شده باشه تاکی مشخص میشه

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      در این مورد نیاز است که به پزشکتان مراجعه کنید تا شرایط بدنی شما را بررسی کنند.

      پاسخ
  12. هنار غفاری گفته:

    سلام روز بخیر.
    یکی از دوستان من دچار اختلال صدابیزاری شده،اهنگ نمیتونه گوش بده،حتی اهنگ های بی‌کلام با ریتم تند،صدای جاروبرقی،صدای اطرافیان همه چی پریشون و عصبیش میکنه.خودش با مشاور کنار نمیاد ک جلسات مشاوره بره،یکسال گذشته هم رابطه‌ی احساسیش تموم شده هم پدرش رو از دست داده ک باعث شد یکم مشکلات روحی بگیره و کلا ناامید بشه.
    راهی برای درمان این اختلال وجود داره؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      نگرانی شما برای دوستتان قابل احترام است اما در این مسیر نیاز است که ایشان برای درمان اقدام کنند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم تا در شرایط روحی بهتری مسیر رشدی خود را دنبال کنند در هرصورت این اختلال محسوب می شود و نیاز است که ایشان برای درمان اقدام کنند و موردی نیست که با خوددرمانی ایشان بتوانند پیش بروند.
      رخی از نشانه‌های میسوفونیا یا صدا بیزاری عصبانیت شدید ، خشم ، نفرت ، وحشت ، ترس ، ناراحتی ، پریشانی و تمایل به فرار هنگام شنیدن صداهایی مانند جویدن آدامس، تخمه شکستن، صاف کردن گلو، هورت کشیدن، سرفه یا فین فین کردن مداوم، صدای تایپ، صدای تق تق مداوم، صدای باران یا صدای گریه بچه است. توجه داشته باشید که آزرده شدن از شنیدن صدای ناخن بر روی تخته‌ی گچی نمی‌تواند از علائم میسوفونیا یا صدا بیزاری باشد زیرا در این بیماری افراد به صداهایی واکنش نشان می‌دهند که برای دیگران عادی است و خب این شرایط بر روابط ، انتخاب ها، مسیرهای حرکتی و… تاثیر می گذارد.

      پاسخ
  13. رضا گفته:

    سلام من با خانومم ۸ساله ازدواج کردیم و عقیم هستم نمیتونم بچه دار بشم بنده ۳۵و خانومم ۳۳سالشه من تصمیم دارم خانومم رو طلاق بدم و اون با یک مرد دیگه ای صیغه موقت بشه و بعد از بارداری دوباره باهم ازدواج کنیم و دنبال مردای زیادی گشتیم تا اینکه یک آقایی که بدنساز و خوش قیافه هست رو پیدا کردیم ولی من دودل هستم که چجوری به اون اقا قضیه رو بگم لطفا راهنمایی کنید درباره این تصمیم ،درضمن خانومم کاملا موافق هست

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا رضا
      ببینید در هرصورت بهتر است در این مورد بجای اینکه همسرتان وارد ارتباط دیگری کنید بهتر است که سعی کنید از طریق علم ژنتیک و حتی اسپرم هایی که آماده در این مراکز احتمالا وجود دارد در این مورد تصمیم گیری کنید چون این مسیر انتخابی شماها با ریسک بسیار بالایی همراه می باشد و خب هیچ تضمینی وجود ندارد که این آقا بعد حاضر به جدایی از همسرتان و فرزندشان باشند که بازهم بهتر است از بهزیستی برای آوردن فرزند اقدام کنید در کنار اینکه خب همسرتان نیز هستند و در هرصورت ممکن است احساسات ایشان نیز درگیر شود.
      بهتر است در این مسیر هیجانی عمل نکنید و به روانشناس هردویتان مراجعه کنید تا با بررسی شرایط هردویتان کمک شود تا بتوانید در این مورد تصمیم گیری کنید.

      پاسخ
  14. نمیا.پ گفته:

    سلام
    من متهل هستم ۳۴ سالمه و خانمم ۳۳ سال سن دارن. ۷سال از ازدواجمون میگذره و به طور متوسط حداقل دوبار در هفته باهم رابطه داریم و هیچ وقت هم به صورت اجبار نبوده. ولی یک مسکل بزرگ که زندگیمون رو تهدید میکنه اینکه همسرم هم زمان با افراد دیگه هم وارد رابطه شده و میشه و تمایل به چندین شریک جنسی به طور هم زمان داره و روز به روز دخواست های برخلاف عرف بیستری داره مثل بوس کردن تویه خیابون نوازش تویه تاکسی و ابراز تمایلات جنسی در مهمونیها. دیگه کشش ندارم کمکم کنید

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      قابل درک است که این مسائل برای شما با مشکلات و فشار روحی زیادی همراه شده است اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که داشتن یک رابطه جنسی خوب و یا همراهی شما با همسرتان نمی توان مشکلاتی را که بیان می کنید رفع کند آنچه مشخص می باشد این است که یک سری انحرافات جنسی که به شکل اختلالات جنسی می تواند آنها را بررسی کرد در همسر شما وجود دارد و در این مورد بهتر است که بدون برچسب زدن و یا توهین و به دنبال مقصر بودن با ایشان برای مراجعه به روانشناس صجبت کنید چون نیاز است که بعد شخصیتی و رفتاری ایشان بررسی شود و شماها بتوانید با شناخت بهتر یکدیگر تصمیم گیری کنید.
      در کنار اینکه خب همسر شما نیاز به طی کردن جلسات روان درمانی دارند تا بتوانیم کمک کنیم در کنار رفع این مشکلات و اختلال بتوانند بر مسائل دیگری هم تمرکز کنند در کنار اینکه بتوانند با وجود تعهدی که وجود دارد برای پاسخ به نیازهای جنسیشان گام بردارند.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

      پاسخ
      • مهسا گفته:

        سلام من مدت سه ساله عقدم تو این مدت رابطه جنسی خیلی کمی داریم یا همسرم بهم تمایل کمی داره کلا ماهی یبار معاشقه داریم نمیدونم این نوع رابطه تو عقد نرمال یا ن

        پاسخ
        • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

          سلام، در مورد تعداد بارهایی که شما و همسرتان رابطه جنسی دارید، هیچ استاندارد ثابتی وجود ندارد. همه زندگی زناشویی متفاوت هستند و تعداد بارهایی که شما و همسرتان باید رابطه جنسی داشته باشید، به شرایط شما و وضعیت شخصی شما بستگی دارد.

          اگر شما و همسرتان با این میزان رابطه جنسی راضی هستید و هیچ کدام از شما به دلیل این موضوع احساس ناراحتی یا ناخشنودی نمی‌کنید، این رابطه برای شما نرمال است. با این حال، اگر شما یا همسرتان از این وضعیت ناراضی هستید، بهتر است با یک مشاور یا روانشناس مشورت کنید تا راهکارهایی برای بهبود رابطه جنسی خود پیدا کنید.

          درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
          ۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
          شاد باشید

  15. ازی گفته:

    سلام ۱۴ ساله ازدواج کردم و دو دختر ۱۲ و ۸ ساله دارم.من و همسرم رابطه جنسی خوبی داریم الان ۶ ماهه همسرم ب دلیل مهاجرت خارج از ایران هستن. چندباری تصویری سکس کردیم و ارضا شدیم. اما تو این مدت ب دلیل نبودن اینترنت همسرم با دیدن فیلمهای پورن هفته ای دو بار خود ارضایی میکنن، وقتی ایران بودن چندباری تو رابطه از من اسم یکی از خانومهای فامیل رو از من میخواست ب زبون بیارم و تو افکارش با اون خانوم حرف میزد و سکس میکرد اما فقط در حد فکر کردن.الان استرس دارم نکنه پیش هم‌نیِِستیم بخاطر میل جنسی اگر به من خیانت کنه چی

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما
      ببین عزیزم در مورد اینکه ایشان در کنار شما نیستند خب نیاز است که هردوی شما این دوری را درک کنید و بدانید که قرار نیست دور بودن شما ها باعث عدم تعهد شود و در کنار اینکه خب تا جای ممکن در کنار هم و به نیازهای هم پاسخ بدهید.
      اما در مورد اینکه ایشان در رابطه جنسی نام خانم دیگری را بیان می کنند خب این دیگر یک فانتزی نیست چون از ذهن خارج شده است و در رابط جنسی شما وارد شده است پس بهتر است که شما واضح و در احترام احساسات خود را در این مورد بیان کنید و همسرتان نیز برای بررسی و کمک برای رفع این مشکل به روان درمانگر مراجعه کنند.
      در مورد خیانت خب اینکه ایشان این رفتار را دارند تضمین کننده اینکه ایشان حتما خیانت می کنند نیست .
      اما بهتر است در کنار احترام به ایشان و نیازهای جنسی در مورد حدود ارتباط و توقعاتی که در مورد این رابطه در این زمان که از هم دور هستید دارید و حتی به شکل کلی در مورد خیانت و خط قرمزها باهم صحبت کنید .

      پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز شما می توانید در همین قسمت سوال خود را ارسال کنید و با داشتن لینک جواب را در زیر سوال دریافت کنید.

      پاسخ
  16. رضا گفته:

    سلام خسته نباشید
    من ۲۱ساله هستم وخیلی شهوتم زیاده واصلا تا به عمرم به دختر یا زن نگاه هم نکردم ولی تا یک بچه یا مرد زیبا خوشکل میبینم همه کاری میکنم که ۲۴ ساعت تنها باشیم و شهوت من فقط با رابطه جنسی با مردها از بین میره لطفا کمکم کنید دیگه خسته شدم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز در این مورد نیاز است که ما برای بررسی هویت جنسی و گرایشات جنسی که دارید یک دوره روان درمانی را بگذرانید تا بتوانیم به شما کمک کنیم که یک این نیاز در سطح نرمال تری تجربه شود تا برای شما با فشار روحی و جسمی زیادی همراه نباشد در کنار اینکه خب دلیل این گرایشات جنسی که با هویت شما همخوانی ندارد نیز مورد بررسی قرار گیرد تا شما بتوانید مشکلی که وجود دارد را در همین سطح درمان کنید و در شرایط بهتری و با هویت منسجم تری مسیر رشدی خود را دنبال کنید.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

      پاسخ
  17. حسین گفته:

    ۴۵سالمه قبلا به مواد مخدر اعتیاد داشتم ولی از روزی پاک شده ام خانمم درخواست طلاق داده است الان خیلی التماسش میکنم گریه میکنم که کوتاه بیاد تا تمام گذشته را جبران کنم دوسش دارم و فکر جدایی دیوانه م میکنه ولی واقعا داغونم کرده دیگه بریدم واقعا تحمل ندارم فقط به جدایی فکر میکنه میگه حتا تا موقغ دادگاه حق نداری بیا ی پیشمون هردو کارمند هستیم واز لحاظ مالی مستقل هست لطفا راهنمایی کنید من چکار کنم یک دختر ۱۶ ساله هم داریم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا حسین
      در این مسیر خب بهتر است که از همسرتان بخواهید با شما قبل از دادگاه برای زوج درمانی همراه شوند و خب بعد در مورد جدایی در کنار هم تصمیم گیری کنید.
      در این مسیر هردوی شما نیاز است که بتوانید در کنار تصمیم برای جدایی یا ادامه زندگی مشترکتان ارتباط خود را با دخترتان حفظ کنید و از وارد کردن او به این اختلاف و مشکلات جلوگیری کنید.
      در هرصورت بهتر است از همسرتان سوال کنید که دلیل ایشان برای تصمیم به جدابب چه مواردی می باشد در این حالت می توان امیدوار بود که در کنار هم بتوانید برای رفع آن بهتر گام بردارید.

      پاسخ
  18. سعید گفته:

    سلام.خسته نباشین.در افکارم همیشه دوست دارم برده جنسی خانمها باشم.ولی هیج وقت غرورم اجازه اینکار نداده؛؛حتی در حالت عادی تحمل هیچ گونه بی احترامی ندارم..ولی وقتی شهوتی میشم دوست دارم به یک خانم زیبا به صورت برده خدمت کنم،لطفا کمکم کنین

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا سعید
      در این مورد بهتر است یک دوره روان درمانی را تجربه کنید تا دلیل این افکار و احساسات و تمایلاتی که تجربه می کنید مورد بررسی و درمان قرار گیرد چون ممکن است نادیده گرفتن آن به مرور با درگیری فکری بیشتر در کمترین حالت و بعد در روابط جنسی شما تاثیر گذار باشد پس بهتر است اگر با مشکلی مواجهه می شوید با نادیه گرفتن آن پیش نروید. این تمایلات حتما در روان شما معنا دارند پس بهتر است با کمک یک متخصص به انها پرداخته شود.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

      پاسخ
        • مشاور 24 ساعته گفته:

          سلام به شما دوست عزیز
          خودارضایی زمانی می تواند آسیب زا باشد که به شکل اعتیاداور تجربه شود یعنی فرد دائم بخواهد این رفتار را چندین بار در هفته تکرار کند اما اگر شما بر این رفتار خود مدیریت داشته باشید عموما در این میزانی که شما بیان می کنید نمی تواند مشکلی ایجاد کند.

  19. ساسان گفته:

    باسلام بنده ۳۲ ساله و متاهل هستم
    بدون حضور خانمم در کنارم هیچ میل جنسی ندارم ولی در کنارش کاملا این حس رو دارم .با وجود اینکه خیلی دلتنگش میشم ولی هوس جنسی نمیکنم و یاد سکسمون نمی افتم و فقط میخام برم پیشش و درآغوشم بگیرم .
    ب نظرتون بنده مشکل دارم؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا ساسان
      خب در این مورد بهتر است سح نیازهای جنسی شما توسط متخصص سکس تراپ بررسی شود و در کنار اینکه خب دیدگاه و تمایلات جنسی شما نیز بهتر شناخته شود تا بتوانیم کمک کنیم ه این سوالی که دارید پاسخ بهتری داده شود.
      اما در هرصورت اگر شما می توانید در زمان بودن باهم نیازهای جنسی را تجربه کنید و در کنار آن به نیازهای جنسی همسرتان نیز به میزانی که سلامت رابطه شما را تضمین می کند پاسخ بدهید خب مشکل خاصی وجود ندارد اما بهتر است در این مورد متخصص سکس تراپ با بررسی دقیق تر به شما پاسخ بدهند.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۹۰

      پاسخ
  20. ناشناس گفته:

    سلام من ۲۰ سالمه و در رابطه ام من از رابطه جنسی بدم میاد ولی ایشون نه چیکار میتونیم بکنیم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      در این مسیر اطلاعات بیشتری در این مورد در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صجبت کنیم.
      ۱٫ فرد مقابل شما چن سال دارند؟ و اینکه چند مدت هست که در رابطه هستید؟
      ۲٫برای شما داشتن رابطه جنسی در این رابطه معنا دارد و اصلا تمایلی به داشتن رایطه جنسی در این رابطه دارید؟
      ۳٫ تا به حال نیازهای جنسی را تجربه کرده اید؟
      ۴٫ هدف هریک از شما از این رابطه چیست؟
      ۵٫ معیارهای شما برای انتخاب این فرد چه ویژگی هایی می باشد؟

      پاسخ
  21. افسون گفته:

    من با یه آقایی وارد رابطه شدم و ۴سال باهم بودیم من ۲۲ سالمه و نیاز جنسی در خودم نمیبینم ولی موقعی که با اون آقا بودم خوب بود خیلی دوستش داشتم و فقط با اون بودم یعنی اولین بود والان من از اون آقا جداشدم نمیتونم به غیر اون به کسی فکر کنم چه برسه بخوام با فردی رابطه داشته باشم حس میکنم مشکل دارم نمیدونم چیزایی که همسن و سال هام درمورد اینکه خود ارضایی میکنن یا هات هستن برای من عجیبه چون من نیاز جنسی نذارم ولی وقتی با اون اقا وارد رابطه شدم نیازو احساس میکردم و مدت یه سال بیشتر میشه که از اون اقا جدا شدم چیکار کنم راهنمایم کنید طبیعیه ایا؟؟؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      ببین عزیزم احساساتی که به این آقا دارید قابل احترام هست اما در هرصورت شما در اوج نوجوانی وارد این ارتباط شده اید و خب اینکه حتی بعد از جدایی هم احساس وابستگی کنید یک امر طبیعی هست اما خب نیاز است که شما بتوانید مسیر سوگواری برای این ارتباط را طی کنید و سعی کنید که به خودتان و احساسات خود اجازه بدهید که بتواند مسیر رشدی خودش را طی کند.
      در مورد نیازهای جنسی هم خب قرار نیست همه به یک شکل نیازهای جنسی را تجربه کنند اما خب اینکه شما بیان می کنید با این آقا تجربه نیازهای جنسی را داشته اید نشان میدهد که شما مشکلی ندارید.
      اما حتی عدم تجربه نیاز جنسی بازهم می تواند با همین که شما هنوز درگیر این ارتباط تمام شده هستید نیز ارتباط داشته باشد.

      پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما هلنا جان
      ببین هلنا جان چند مورد مهم وجود دارد که بهتر است به آن توجه کنی تا بتوانید مسیر رشدی بهتری را تجربه کنید.
      ۱٫ شما در سال های اولیه نوجوانی قرار دارید و خب در این شرایط سنی یکی از تغییراتی که شما ممکن است مشاهده کنید این است که یک سری نیازهای جنسی دارید و خب این کاملا طبیعی هست چون شما یک سری تغییرات هرمونی در بدنتان ایجاد می شود و خب این باعث می شود که شما نیازهای جنسی را تجربه کنید.
      تا اینجا همه چیز طبیعی می باشد.
      ۲٫ اگر این تغییرات و تجربیات مسیر طبیعی خود را طی کند خب مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر شما خود را در معرض محرک های بیرونی چون فیلم، عکس، چت و … قرار بدهید خب این نیاز معمول به شکل بسیار شدید تری در روان شما تجربه می شود و خب این باعث می شود شما از اولویت های اصلی زندگیتان دور شوید در صورتی که در زمان فعلی اولویت اصلی شما درس خواندن و کسب مهارت ها برای ادامه مسیر زندگیتان می باشد.
      ۳٫ اگر بیان می کنی که نه محرکی وجود ندارد خب نیاز است که شما از نظر هرمونی به کمک متخصص شرایط بدنی خود را بررسی کنی چون بهم ریختگی هرمونی هم می تواند تاثیر زیادی در این مسیر داشته باشد.

      پاسخ
      • آرین گفته:

        سلام،من پسرم ۱۷ سالمه حدود دوساله که خود ارضایی میکنم فقط هم بخاطر این که میل جنسیم خیلی بالاست،و مشگلم اینکه هنوز ازدواج نکردم که شریک جنسی داشته باشم و الان هم دیگه خود ارضایی جواب نمیده،هر خانم تنگ پوش و قشنگی رو که تو خیابون میبینم اصلا دلم میخاد بهش تجاوز کنم،خیلی تحریک جنسی میشم وقتی خانم های قشنگ میبینم،روز به روز هم میل جنسیم داره بیشتر میشه،اصلا وقتی که خانم های زیبا رو میبینم جوری شهوتم میزنه بالا دیوونم میکنه نمیدونم چیکار کنم،بنظرتون یدونه دوست دختر بگیرم با رضایت خودش سکس داشته باشم مشگلی نداره؟الان دوساله که من دارم عذاب میکشم،نه رابطه جنسی کلا به جنس مخالف علاقه زیادی دارم

        پاسخ
        • مشاور 24 ساعته گفته:

          سلام به شما آقا آرین
          اینکه شما نیازهای جنسی را در این سن تجربه کنید یک امر طبیعی هست اما اینکه نتوانی در این سن پارتنر جنسی و یا ازدواج کنید هم یک امر طبیعی هست چون این میزان از تمایلات جنسی که شما بیان می کنید یا نشان از بهم ریختگی هرمون های جنسی شما دارد و یا از اینکه تمرکز شما بر نیازهای جنسی بیش از اندازه می باشد و به شکل اعتیاداور تجربه می شود.
          در این مسیر بجای کنجکاوی بیشتر در مورد اینکه هر رفتار یک خانم چه دلیلی دارد و یا اینکه رابطه های جنسی مختلف چگونه است و یا هر مسئله جنسی دیگری که نوعی تغذیه کردن این افکار جنسی و تمایلات جنسی است بهتر است که به خودتان فرصت بدهید تا با برنامه ریزی و انجام کارهایی که حتی شده کمی برایتان لذت بخش هست از تمرکز افراطی بر این مسئله بکاهید .
          در این شرایط سنی وارد شدن به رابطه جنسی را حتی اگر فرد مقابل رضایت داشته باشد به شما توصیه نمی کنیم چون در هرصورت اولویت ها در هر سنی متفاوت می باشد و تجربه این میزان از نیاز جنسی نشان از مشکل می باشد که با رفع کردن آن دیگر نیازی به رابطه جنسی هم نیست .
          بهتر است در این مورد به متخصص سکس تراپ مراجعه کنید تا بتوانید نیازهای جنسی خود را به سطح نرمالی برساند و مسیر رشدی بهتری را تجربه کنید.
          درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
          ۰۲۱۲۲۳۵۴۷۸۳

  22. مبینا گفته:

    سلام وقت بخیر من یه سالیه میشه که حس بدی دارم سه ساله که با یه نفر وارد رابطه شدم نمیدونم چرا ولی گرایش خواصی به اون دارم از تمام جنس مخالف خوشم نمیاد اما اونو رو دوست دارم همیشه به سمتش جذب میشم بعضی وقتا از احساسات زیاد میزنم زیر گریه تا یکم بهم بی توجهی کنه یا یه روز باهام حرف نزنه یا وقتی که سرم داد بزنه و دعوام کنه باید چکار کنم که کمتر واکنش بدم اصلا میخوام بدونم چرا اینجوری شدم که به هیچ مردی حسی ندارم اما به اون یه حس خاص دارم و…ممنون میشم کمکم کنید و برای سوالم جوابی بدین..

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما مبینا جان
      خب عزیزم موضوع دوست داشتن در مسیر زندگی انسان یک امر طبیعی هست اما خب اگر این دوست داشتن به شکلی باشد که شما در رابطه خودتان را نادیده بگیرد و یا به شکل وابستگی باشد خب در این حالت می تواند برای شما مشکلات نیز ایجاد کند در صورت موافقت اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
      ۱٫ شما و این آقا چند سال دارید؟
      ۲٫ هدف هریک از شما از این ارتباط چیست؟
      ۳٫ معیارهای شما برای انتخاب این آقا چه ویژگی هایی می باشد؟
      ۴٫ به چه دلیل ایشان با شما دعوا می کنند و یا سر شما داد می زنند؟
      ۵٫ این رفتارها برای شما چه معنایی دارد؟

      پاسخ
  23. محمد گفته:

    سلام من ۱۶ ساله هستم و برای مدت طولانی خود ارضایی میکردم اکثر مواقع روزانه
    چند روزی شده که جولیش راگرفتم و دیگر این کار را نمیکنم
    ۱_لطفا یک راهکار پیشنهاد بدید که دیگر این کار را تکرار نکنم (اکثر مواقع تنها هستم )
    ۲_ نگرانی من از اسیب دیدن رابطه زناشوییم در اینده و خسته شدن از این کار و عذاب وجدان گرفتن باعث شد که تصمیم جدی به ترک این کار بگیرم . میخواستم بدانم که این کار من باعث میشود که در اینده در رابطه به مشکل بر بخورم چون خیلی نگران این موضوع شدم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا محمد
      خب در این مسیر بهتر است که به چند مورد توجه کنید تا بتوانید شرایط بهتری را در این مسیر تجربه کنید.
      ۱٫ خب شما با وارد شدن به دوران نوجوانی یک سری هرمون های جدید در بدنتان ترشح می شود که خب این ترشح هرمون ها باعث می شود که شما نیازهای جدید را تجربه کنید و تغییرات جسمی جدیدی داشته باشد مثل بلند تر شدن قد و یا تغییرات در صدا و اندام های جنسی و…. در کنار تجربه نیازهای جنسی و حتی تمایل به ارتباط با جنس مخالف .خب تا اینجا اصلا این تجربیات چیز بدی نیست و اتفاقا کمک می کند تا شما کم کم آماده وارد شدن به جوانی و ارتباطات هدفمند و ازدواج شوید .
      پس بهتر است از سرزنش کردن خودتان برای تجربه هایی کاملا طبیعی خوداری کنید و در کنار اینکه خب توجه کنید قرار نیست تجربه هر نیازی در همان زمان با رفتاری همراه شود پس گاهی می توانید به خودتان زمان بیشتری بدهید و مدیریت داشته باشید.
      ۲٫ نیاز است که شما اولویت های زندگی خودتان و علایق و تمایلاتی که دارید را مشخص کنید و برای زندگی روزانه خودتان برنامه ریزی داشته باشید در این حالت از تمرکز افراطی بر این نیاز کاسته می شود و شما میتوانید زندگی هدفمند تری داشته باشید و در کنار اینکه خب چون رفتار خودارضایی را زیاد تجربه می کنید نیاز است که در برنامه زندگی خودتان حتی برای این رفتار هم وقت بگذارید اما مدیریت شده یعنی در اول مثلا سه روز یکبار در تایم ۱۵ دقیقه در ساعت ۲۱ و بعد به مرور تعداد روزها را افزایش بدهید.
      ۳٫ محرک های بیرونی مثل خیالپردازی، چت کردن های جنسی، فیلم و عکس های پورن و… می تواند باعث شود که تمرکز بیشتری بر این نیاز داشته باشید بهتر است انها را حذف کنید و بجای آنها جایگزین های لذت بخش اما سازنده داشته باشید .
      ۴٫ ترک خودارضایی به صورت ناگهانی رخ نمی دهد پس به خودتان زمان بدهید و از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید.
      ۵٫ این عوارضی که در مورد خودارضایی می خوانید بسیاری از آنها اصلا تایید علمی ندارند و خب در این رفتار به شکل مدیریت شده رخ نمی دهد بلکه خودارضایی زمانی می تواند مشکل آفرین باشد که به شکل اعتیاد اور تکرار شود و زمان زیاد را از شما بگیرد و انرزی روحی و جسمی زیادی برای آن بگذارید.
      با مدیریت این رفتا از آسیب های احتمالی بر شرایط جسمی و روحی شما و در آینده زندگی زناشویتان کاسته می شود.

      پاسخ
  24. مبینا گفته:

    سلام من دخترم ۱۸سالمه و خیلی تمایل جنسیم بالاست واقعا نمیدونم چیکار کنم هروز خود ارضایی میکنم واقعا خسته شدم چهرمم داره نابود میشه

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما مبینا جان
      ببین عزیزم هر روز خودارضایی کردن نشان از تمرکز بیش از اندازه بر این نیاز دارد و در این مسیر می تواند میزان تمرکز شما را بر موضوعات مهم دیگری در زندگیتان کاهش بدهد .
      تجربه نیازهای جنسی از دوران نوجوانی شروع می شود و نشان از سلامت جسمی شما و مسیر رشدی دارد که شما را آماده زندگی در بزرگسالی می کند اما اگر این نیاز به شکلی افراطی تجربه شود و یا رفتا خودارضایی را شما بیش از اندازه انجام بدهید در این حالت موارد مهمی وجود دارد که نیاز مورد بررسی قرار گیرد چون شما با اعتیاد به خودارضایی روبرو شده اید.
      در این مسیر بهتر است در اول از سرزنش کردن خودت خوداری کنی چون هرچقدر شرایط روحی بهم ریخته تری داشته باشید احتمال تکرار رفتار خودارضایی نیز بیشتر می شود.
      در کنار آن بهتر است که یک سری آزمایش های هرمونی بدهید و خب در این مورد به پزشک مراجعه کنید و بیان کنید که می خواهید هرمون های خودتان را چک کنید و نیازی به توضیح بیشتر نیست .
      در مورد دیگر که از اهمیت زیادی هم برخودار می باشد این است که شما به محرک های محیطی که باعث تجربه بیشتر این نیاز می شود توجه کنید مثلا اگر در گروه هایی قرار دارید که برای شما تجریک کننده هست، فیلک یا عکس پورن می بینید، خیالپردازی های جنسی داری و… خب این موارد همه باعث تجربه بی رویه این نیاز و در کنار ان رفتار خودارضایی می شود. پس بهتر است که محرک های را بشناسید و آنها را تا جای مکن مدیرین و حتی حذف کنید.
      در کنار انجام کارهای بالا بهتر است که لیستی از اولویت های که در زندگی فعلیتان دارید و هدف های کوتاه مدت و بلند مدت تهیه کنید و همچنین در کاغذی علایق خودت را که به آنها دسترسی داری مثل موسیقی، فیلم، کارهای هنری، ورزش و… را نیز تهیه کنید. حالا می توانید برنامه ریزی متناسب با شرایط زندگیتان داشته باشید که هم برای شما سازندگی داشته باشد و هم اینکه میزان تمرکز شما را از نیازهای جنسی کاهش بدهد.
      بهتر است با علایقی که لیست کرده اید جایگزین های مناسبی برای خودارضایی انتخاب کنید.
      این مسیر نیاز به تداوم دارد و موردی نیست که تنها با یک روز انجام دادن منتظر نتیجه باشید پس بهتر است که سعی کنید حتی اگر با مشکل در انجام برنامه روزانه خودت مواجهه شدی بررسی کنی دلیل آن چیست و با رفع کردن آن شرایط بهتری برای روزهای دیگر ایجاد کنی.
      در این برنامه ریزی نیاز است که برای مدیریت خودارضایی نیز گام بردارید و با توجه به میزان خودارضایی دو روز در هفته را در تایم مشخص به مدت نهایت بیست دقیقه برای تمرکز و پاسخ به این نیاز قرار بدهید اما بدون رفتن به سراغ فیلم و یا عکس های پورن و… به مروز این تعداد روزهای ترک را بیشتر کنید این کمک می کند تا این نیاز به شکل مدیریت شده تری پاسخ داده شودو شما فرصت لازم برای تجربه لذت های دیگر و طی کردن مسیر رشدی را نیز داشته باشید.

      پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا علی
      در این مورد نیاز است که شما و همسرتان برای بررسی مسیر ارتباط جنسی که بین شماها وجود دارد به روانشناس و متخصص سکس تراپ مراجعه کنید چون بررسی دلایل این رفتار از اهمیت زیادی برخودار می باشد.
      و خب این موردی نیست که بتوانیم بدون بررسی مسیر ارتباطی شما و باورهای و دیدگاها و حتی احساساتی که همسرتان و شما تجربه می کنید در مورد آن نظری بیان کنیم.
      کناره گیری از رابطه جنسی می تواند دلایل زیادی داشته باشد و خب همراهی شما بدون سرزنش و قضاوت می تواند کمک کند تا همسرتان نیز بهتر از این مسیر عبور کنند.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱۲۲۳۵۴۷۸۳

      پاسخ
  25. Nazi گفته:

    سلام من ۱۵ سالمه حس میکنم میل جنسیم بالاس میخواهم درس بخونم اصلا تمرکز ندارم نمیدونم باید چکار بکنم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما نازی جان
      ببین عزیزم تجربه نیازهای جنسی در این شرایط سنی شما یک امر طبیعی هست اما خب موضوع مهمی که وجود دارد این است که چه چیزی باعث می شود شما نیازهای جنسی خود را بالا بیان کنید، در زمان مواجهه با نیازهای جنسی چه رفتاری دارید، چه محرک های بیرونی مثل فیلم ، عکس ، چت و… را دریافت می کنید و به چه میزان ، و اینکه آیا برای زندگی خودت برنامه ریزی دارید؟ در این مورد در صورت تمایل اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

      پاسخ
  26. شهلا گفته:

    سلام، من ۱۸ سالم هست و دو ماه هست که با یک آقای باشخصیت، خوش‌اخلاق و جذاب آشنا شدم و می‌خوام درباره این که باهاش ازدواج کنم یا نه تصمیم بگیرم، پدر و مادرم می‌گن که تصمیم با خودته، هنوز درباره ازدواج باهاشون صحبت نکردم و خودمم مطمئن نیستم از اینکه اصلاً می‌خوام الان ازدواج کنم یا نه، الان چی کار کنم؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما شهلا جان
      ببین عزیزم شما در اوج نوجوانی قرار دارید و خب در این سن توجه ک گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و این کاملا طبیعی هست اما اگر این آقا از شما درخواست ازدواج کرده اند و ایشات شرایط سنی و رشدی ازدواج را دارند خب در اولین گام نیاز است که شما از خودتان بپرسید اولویت زندگیتان در این شرایط سنی چیست و در کنار اینکه آماده پذیرش تعهد زندگی مشترک هستید؟
      بهتر است در یک تعامل مستقیم تر با روانشناس به صورت حضوری یا تلفنی برای شناخت بهتر خودتان و تصمیم گیریمشورت کنید.

      پاسخ
  27. دریا گفته:

    سلام دریا هستم من تو سن ١٢سالگی به پسر داییم علاقه مند شدم و از من درخواست رابطه کرد من هم از بکارت چیزی نمیدونستم و وقتی که رابطه داشتیم بعدش فهمیدم و به کسی هم نگفتم و تا الان ک چهارسال میگزره من از بچه و ازدواج متنفر شدم و برای ایندم خیلی نگرانم و دوبار تاحالا دست به خودکشی زدم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دریا جان
      درک میکنم که این شرایط شما را نسبت به آینده و اتفاقات آن نگران کرده است اما عزیزم شما تنها بر مبنای پرده بکارت قرار نیست که خود را به دیگران معرفی کنی در کنار اینکه شما هنوز نمی دانید واقعا اصلا چه میزان اسیب به پرده بکارت شما وارد شده است و بهتر است حتی اگر نمیخواهی نامی از پسر داییت ببری بازهم از مادر در این زمینه کمک بگیری و کلیات اتفاقی که برایت رخ داده است را با ایشان در میان بگذاری ایشان می تواند به شما کمک کند تا هم به متخصص زنان مراجعه کنی تا به نگرانی که داری پاسخ بدهید و هم اینکه برای بهبود شرایط روحی شما نیاز است که روان درمانی را تجربه کنید چون داشتن افکار خودکشی و اقدامبه خودکشی نشان از شرایط روحی شما می باشد و نیاز است که حتما مسیر درمان را طی کنی تا بتوانی در شرایط روحی بهتری مسیر رشدی خودت را دنبال کنی.
      تنفری که نسبت به ازدواج و بچه احساس می کنی بی ارتباط با رابطه جنسی که در سنین بسیار پایین تجربه کرده اید نیست پس بهتر است که با کمک روان درمانگر در مسیر بهبود شرایط روحی خود پیش بروید و تصمیم گیری برای ازدواج و داشتن فرزند را به آینده و در شرایط سنی و روحی بهتر قرار بدهید.

      پاسخ
  28. ساحل گفته:

    سلام وقت بخیر
    من چند وقته با پسر داییم عقد کردم با وجود اینکه عاشقشم ولی نمیتونم باهاش رابطه ای برقرار کنم چون یه احساس خجالت و گناه دارم واقعا نمیدونم باید چیکار بکنم و از صبوری شوهرمم خجالت میکشم که باهام کنار میاد
    اینم بگم ایشون هیچ وقت از من درخواست رابطه و… نکرده ولی من متوجه این میشم که اونم یه سری نیاز ها داره

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما ساحل جان
      در هرصورت زمانی که شما وارد مسیر ازدواج می شوید به این موضوع هم نیاز است توجه کنید که این رابطه یکی از از قسمت های مهم ازدواج می باشد و خب اینکه شما و همسرتان بتوانید از مسیری که سازندگی دارد به نیازهایتان پاسخ بدهید می تواند به هردوی شما در مسیر رشد بهتر کمک کند.
      اما با توجه به توضیحات شما در مورد احساس خجالت و احساس گناه نیاز است که باورهای بنیادین شما و افکار و احساساتی که تجربه می کنید به کمک درمانگر بررسی شود تا شما بتوانید رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید.
      بهتر است به صورت حضوری و یا تلفنی جلسات روان درمانی خودتان را طی کنید.

      پاسخ
  29. توحید گفته:

    سلام من نمدونم خود ارضایی میکنم نمیخام این کار رو انجام بدم نمیشه این کار رو نمدونم فقط برای تخلیه انرژی میکنم صرفا نمدونم چرا حوصله ورزش هم ندارم راهکاری دارید برای این ممنون میشم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      سوال شما نامفهوم بیان شده است در صورت تمایل اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا در این مسیر بتوانیم به شما کمک کنیم.
      ۱٫ شما چند سال دارید؟
      ۲٫ چند مدت هست خودارضایی می کنی و در یک هفته چندبار؟
      ۳٫ شما خودارضایی را زمانی انجام می دهی که نیاز جنسی داری و یا یا برای مصرف شدن انرژی؟
      ۴٫ از ورزش در چه مسیری می خواهی استفاده کنی برا ترک خودارضایی و یا برای تخلیه انرژی و یا لاغری و…؟

      پاسخ
  30. دریا گفته:

    من مجرد هستم و کلا ادم سرد مزاجی هستم اصلااا به ازدواج علاقه ندارم ولی موقع قاعدگی خیلی درد شدید دارم و ب مدت چهار پنج ساعت انقدر درد دارم ک نمی تونم تکون بخورم و در حد مردن. و بهم میگن چون هاتی اینجوریه و من ناراحت میشم. الان ک ۱۹ سالمه فکر میکنم دیر تر از سنم بلوغ میشم. برای درد چی کار کنم یعنی تنها راه ازدواجه؟؟؟!

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دریا جان
      ببین عزیزم در مورد ازدواج بهتر است که در آینده و در شرایط سنی و رشدی بالاتر و زمانی که احساس کردید آمادگی ازدواج را دارید تصمیم گیری کنید.
      اما دردهای زمان پریودی ارتباط با گرم مزاجی و یا سرد مزاجی شما ندارد و عوامل زیادی حتی غذا هم می تواند بر این دردها تاثیر داشته باشد پس بهتر است که اطلاعات را از افرادی دریافت کنید که در این زمینه متخصص می باشند.
      در کنار اینکه خب تجربه نیازهای جنس اصلا چیز بدی نیست و نشان از سلامت هر فردی دارد پس بهتر است که سعی کنید که به خودتان اجازه طی کردن مسیر رشد را بدهید و از اطلاعات اغراق شده که توسط همسالان و … به شما داده می شود استفاده نکیند.

      پاسخ
    • Iman گفته:

      در زمان قاعدگی،یکی از راهکارهایی که میشه درد کمتری داشت،اینه که فرد در جای نمناک ننشیند. حمام کمتر برود و خودش را خشک نگه دارد.چون رحم مثل اسفنج آب رو جذب میکنه و باعث درد بیشتر میشه

      پاسخ
  31. رویا گفته:

    سلام من ۲۲سالمه و۵ ساله ازدواج کردم با گذشت این این سالا هنوز میل جنسیم خیلی بالاس با این که همسرم نیازمو برطرف میکنه اما بازم …
    چیکار کنم ؟
    واقعا از این موضوع خجالت میکشم.

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما رویا جان
      در این مسیر بهتر است که یک دوره مشاوره با متخصص سکس تراپ داشته باشید چون هم این میزان از بالا بودن نیازهای جنسی اگر بیان می کنید با پاسخ همسرتان همراه هست اما برای شما کافی نیست خب می تواند از دلایل هرمونی گرفته تا مسیر ارتباطی بین شماها و میزان تمرکزی که شما بر این نیاز دارید و حتی محرک های بیرونی را نیز شامل شود . برای اینکه بتوانیم به شما کمک کنیم نیاز است که در این مورد بررسی دقیقی انجام بدهیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم در کنار اینکه نیازهای جنسی خود را بپذیرید و از تجربه نیازهای جنسی خجالت نکشید بتوانید در مسیری که برایتان سازندگی دارد و تا میزانی که برای شما و همسرتان رضایت بخش هست بتوانید به این نیاز پاسخ بدهید.
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

      پاسخ
    • رضا گفته:

      سلام منم خیلی عطش سکسیم بالاست ولی پارتنرم بر عکس خودمه سر این موضوع باهم مشکل داریم ب نظر شما چکار کنم

      پاسخ
      • مشاور 24 ساعته گفته:

        سلام به شما آقا رضا در هرصورت روابط دوستی برای افراد معنای مختلفی دارد و در این مسیر نیز خب بهتر است که هدف از یک رابطه و توقعاتی که در یک رابطه از هم دارید را بیان کنید که هردوی شما با شناخت بهتر بتوانید در این مورد تصمیم گیری کنید.

        پاسخ
  32. سارا گفته:

    سلام. من دختر مجرد هستم و ۳۲سال دارم. احساس میکنم از نظر جنسی سرد مزاج هستم و این موضوع من رو نگران میکنه. نمیدونم بعد از ازدواج بهتر میشم یا نه، نگرانم که تمایل کمی که دارم در زندگی مشترک باعث مشکل بشه، لطفا راهنماییم کنید.

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما سارا جان
      ببین عزیزم اینکه شما سرد مزاجی را چگونه معنا می کنید از اهمیت زیادی برخودار می باشد در کنار اینکه خوب اینکه تماسلات جنسی شما و فرد مقابل در آینده باهم همخوانی داشته باشد در میزانی که بتوانید به یک توافق برای ارتباط جنسی برسید اهمیت دارد .
      به صورت کلی اصلی ترین عامل ایجاد میل جنسی در زنان و مردان به دلیل افزایش ترشح هورمون های جنسی در خون است. در اوایل دوران بلوغ است که به دلیل افزایش فعالیت غدد مختلف از جمله غدد جنسی، نیروی جنسی فرد بیدار می شود. مسائل موثر در افزایش یا کاهش ترشح هورمون ها در زنان وابسته به مواردی از جمله نوع تغذیه، تیرویید، شیردهی، قرص های ضد بارداری، دوره عادت ماهیانه، تنش های فکری و سایر موارد است.
      برای خانم ها در روزهای قبل و بعد از عادت ماهیانه، به دلیل افزایش ترشح پروژسترون و استرادیول میل جنسی بیشتری دارند و این کاملا در روند دوره های ماهیانه طبیعی می باشد. برخی غذاها نیز در افزایش ترشح هورمون های جنسی زنانه موثر هستند و همچنین ورزش نیز می تواند موثر در این موضوع باشد هرچند به صورت غیر مستقیم پس نمی توان بدون بررسی دقیق شرایط شما نظری در این مورد بیان کرد .
      بهتر است در این مسیر یک دوره مشاوره با متخصص سکس تراپ را تجربه کنید تا بتوان با بررسی دقیق شرایط به این نگرانی شما پاسخ داد.

      پاسخ
  33. علی محمدی گفته:

    سلام من ۱۴سالمه یکسره دلم می خواد. یکیو بکنم و سکس داشته باشم دلم می خواد بزار تجربه کنم ولی همش به فکر کسایی که میخوام بکنم جق میزنم لطفا یه راهنمایی کنید

    پاسخ
  34. علی گفته:

    سلام من ۱۶ سالمه و بعضی اوقات وقتی با دوستان خود هستم تحریک میشوم و دوست دارم با دوست همجنس خودم رابطه داشته باشم اصلا نمیدونم باید چکار کنم

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا علی
      در این مورد نیاز است که شما به روان درمانگر مراجعه حضوری یا تلفنی داشته باشید تا بتوانیم با بررسی افکار و هویت جنسی و احساساتی که تجربه می کنید در همین زمان که زمان تشکیل هویت شما می باشد کمک کنیم مسیر رشدی بهتری را طی کنید و اگر مشکلی وجود دار آنها را رفع کنید.

      پاسخ
  35. Mahdi گفته:

    ای بابا من که هروقت میاد افکار سراغم نمیتونم جلوش وایسم دیگه سخت شده واسم😔.نمیدونم با افکار خیالی چطور کنار بیام اینا داره زندگی منو دردستش میگیره هیچ کسی هم بهم کمک نمیکنه فکر میکنم همه اینا به تنهایی برگرده.ن همیشه احساس تنهایی میکنم نمیدونم با ابن چطور کنار بیام من همیشه به همسر خیالی هرروز وهرشب فکر میکنم این کنترل کل زندگی منو دردست گرفته نمیتونم روی کنکورم تمرکز کنم😔😔😔داره زندگیم نابود میشه نمیدونم چکارکنم اخه واسه من ۱۹ساله نه وقت ازدواجه نه وقت خیال بافی .اما اینا فقط منو داره اذیت میکنه نمیدونم چطور کنار بیام باهاسون داره دیونم میکنه 😞والا دیگه ام موندم چکارکنم کسی هم نیس منو درک کنه 🥺کمکم کنه اخه چکار کنم دیونه شدم اگه کسی هست مشکلش مثل من لطفا اگه میشه به شماره من بیاد راهنماییم .منم فکرمیکنم هرشب خیلی نیاز جنسی دارم اماما کسی نیست فقط شده تفکرات همسرخیالی

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما آقا مهدی
      لطفا از گذاشتن هرگونه شماره و یا آی دی خوداری کنید چون در این سایت مشاوره با شما تماس نمی گیرند پس برای مراقبت از خودتان لطفا از گذاشتن هرگونه اطلاعات شخصی خوداری کنید.
      در مورد این میزان خیالپردازی نیاز است که شما به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم.
      خیال پردازی خوب است اما تا زمانی که بهنجار باشد. خیال پردازی حد و اندازه ای دارد. داشتن رویا و یا به قول بعضی‌ ها خیال ‌پردازی یکی از مکانیسم‌ های دفاعی بدن ما است که اگر به جا و درست استفاده شود مفید و کارآمد خواهد بود، اگر هم نادرست استفاده شود و با عملکرد عادی زندگی ما تداخل پیدا کند می ‌تواند مخرب باشد. همانند مواقعی که گریه می ‌کنیم و یا خشمگین می ‌شویم و یا دچار هر هیجان دیگری می‌ شویم، رویا داشتن نیز یک مکانیسم هیجان‌ مدار است و افرادی که بتوانند در زندگی خود آن را درست و تحت کنترل به کار گیرند، موفق خواهند بود.
      با اینکه خیالپردازی یک ویزگی نوجوانی می باشد اما اگر شدت زیادی پیدا کند و تایم زیادی از شما بگیرد نیاز است که برای درمان به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید.
      تا در این مسیر بتوانیم به شما کمک کنیم تا در کنار واقعیت های موجود بتوانید مسیر رشدی بهتر را تجربه کنید.

      پاسخ
    • روانشناس گفته:

      سلام به شما
      اگر که تازه ازدواج کردین طبیعی هستش که در روزهای اولیه زندگیتون نیاز جنسی هردوی شما یا یکی از شما بالا باشه و به مرور به حد تعادل میرسه و البته که بهتره شماهم تلاشتون رو بکنید تا بتونید ایشون رو همراهی کنید و اگر که از این شرایط اذبت میشین و فکر می کنید که توان همراهی خانومتون رو ندارید باهاشون صحبت کنید و شرایطتون رو براشون توضیح بدین تا از این طریق بتونید تعادل رو در روابط جنسیتون برقرار کنید اما اگر که فکر می کنید که از نظر میل جنسی تفاوت زیادی باهم دارید نیاز هستش که حتما به اتفاق به سکس تراپیست مراجعه کنید.
      روانشناس
      ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

      پاسخ
  36. کیمیا گفته:

    سلام من از طرف خواهرم وشوهرش احساس خطر میکنم متوجه پیام هاشون شدم که نقشه تجاوز به من رو میکشیدن وقتی به خواهرم گفتم و واکنش نشان دادم گفت ک اینا فقط فانتزی های منو شوهرم هستش و مادرمورد همه این فانتزی هارو داریم و به کسی آسیب نمیرسونیم لطفا کمکم کنید من خیلی احساس بدی دارم

    پاسخ
    • روانشناس گفته:

      سلام به شما
      کیمیای عزیز بسیاری از افراد فانتزی هایی دارند که به هیچ عنوان اون ها رو عملی نمی کنن در واقع تنها از طریق تجسم این افکار هست که برای رابطه جنسی با هم تحریک میشن اما با این حال سعی کنید مادرتون رو در جریان این مسئله قرار بدین و در این مورد باهاشون صحبت کنید.

      پاسخ
    • نگار گفته:

      سلام با کسی در ارتباطم که مجازی خودارضایی میکنیم و قصدمون ازدواجه همو دوست داریم ولی به شدت ترس دارم چون توی سکس چت دوس داره که یه نفر دیگه هم تو رابطه با من باشه یعنی دوپسر و من تا به اوج برسه بارها ازش خاستم تکرار نکنه ولی میگه بخاطرلذت توعه و من متنفرم دوست داره از آلت اون تعریف کنم و هرروز خودارضایی میکنه و میخاد همراهیش کنم حتی موقع پریودیم و خس میکنم محل نزارم عصبی میشه توروخدا کمکم کنین این فرد بیماره؟و باید چیکار کنم

      پاسخ
      • روانشناس گفته:

        سلام به شما
        نگار عزیز تمایل به سکس گروهی قطعا فانتزی هست که می تونه باعث آسیب و ازار رساندن به شما بشه، ضمن اینکه بی توجهی ایشون به خواسته های شما و تحمیل خواسته هاشون به شما مشکل بزرگتردیگه ای هست که نمیشه نسبت به اون بی تفاوت بود، از طرفی تکرار هرروزه این کار می تونه نشون دهنده اعتیاد جنسی ایشون باشه بنابرای بهتون پیشنهاد می کنم که ضمن احترام به احساستون دیدگاه واقع بینانه ای داشته باشین و برای محافطت از سلامت روانتون ارتباطتون رو با ایشون قطع کنید.

        پاسخ
  37. هستی گفته:

    سلام ۱۹ سالمه و مجردم قبلا گاهی توی سایتایی که محتوای جنسی داشتن مثل داستان و این چیزا میرفتم و بعدش خیلی پشیمون میشدم که این کارو کردم و وقتم رو روی این موضوع گذاشتم اما الان مدتیه علی رغم اینکه هی به خودم میگم نباید این کارو کنم بدتر شده و تقربا هرروز این کانالا و سایتا رو دنبال میکنم و بعدش به حدی پشیمون میشم و به هم میریزم که هیچ کاری رو نمیتونم انجام بدم به نظرتون چیکار کنم؟؟

    پاسخ
  38. ناشناس گفته:

    سلام
    من دختر ۲۵ ساله هستم خیلی گرم مزاجم پدرم اجازه ازدواج کردن نمیده، از طرفی هم دوست ندارم قبل ازدواج رابطه داشته باشم . هم خونوادم و هم خودم مخالف دوستی با جنس مخالف هستم. چیکار کنم؟

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      در این مورد نیاز است که دلایل مخالفت پدر با ازدواج مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم بهتر است برای بررسی بهتر این شرایط به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا در صورت نیاز پدر شما نیز به این جلسات دعوت شوند تا بتوان در این مورد به شما کمک کرد تا در مسیر رو به رشدی بتوانید به نیازهای خود پاسخ بدهید .

      پاسخ
      • امیره گفته:

        به نظرم خیلی روی حرفت جدی باش و خیلی روراست با پدر و مادرت صحبت کن ..اینکه نخوای باپدرت صحبت کنی به گناه کردن نمی ارزه

        پاسخ
  39. Salar گفته:

    سلام و درود خانم دکتر من در روز بیشتر اوقات بدنم داغ میشه و تپش قلبم بالا میره و فقط طلب رابطه میکنم و هیچوقت هم از رابطه خسته نمیشم واقعا از این شدت (هات)بودن خسته شدم .چه راهی پیشنهاد میکنید

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      در این مورد نیاز است که میزان محرک هایی که شما در معرض آن قرار دارید و همچنین شرایط بدنی و هرمونی شما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان در این مورد به شما کمک کرد تا شرایط بهتری را تجربه کنید .
      در این مسیر بهتر است چند جلسه مشاروه حضوری یا تلفنی با متخصص سکس تراپی دریافت کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۳۰۴

      پاسخ
      • علی گفته:

        سلام براساتید عزیز،مشکلی که دارم زود ارضاء میشم ،خیلی هات هستم،ولی خانمم سرد مزاج هستش ،واسه یه بارم حوصله نداره. همین کار باعث زود ارضاشدنم میکنه،مثلا یه مدت یه خانم صیغه ای داشتم چند ماه در منزل نبودم.تفریبا ۴۵ دقیقه ارضا نشدم.لطفا راهنمایی کنید

        پاسخ
        • مشاور 24 ساعته گفته:

          سلام به شما دوست عزیز
          در این مورد بهتر است شما و همسرتان باهم به متخصص سکس تراپ مراجعه داشته باشید تا شرایط و نوع رابطه و همچنین شرایط جسمی و روحی هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم در این مسیر به شماها کمک کنیم تا روند بهتری در رابطه جنسی را تجربه کنید .
          دقت کنید که این تایم یعنی ۴۵ دقیقه عموما در زنان کمی رخ می دهد و در بیشتر موارد با دارو و یا اسپری رخ می دهد بهتر است دقت کنید که این روابط خارج از روابط زناشویی باعث مقایسه و درگیری فکری و کاهش میزان رضایت هردوی شما از رابطه جنسی می شود .

  40. SONIl گفته:

    سلام خانومم نسبت مسائل جنسی خیلی سرد هستند بطوریکه اگر تا یکسال هم ازش نخای اون ازخداشه برعکسه من خیلی گرمم،والان که ۸ساله ازدواج کردیم هرموقع خاستیم سکس کنیم همیشه درد داشتن از ناحیه تناسلی هر دوا و دارویی هم که فکر کنید استفاده کرده ولی بازم تاثیر گذار نبوده برای همون از رابطه فراریه

    پاسخ
    • روانشناس گفته:

      سلام به شما
      همسرتون به دلیل دردی که متحمل میشن از رابطه اجتناب می کنن یا به طور کلی سرد مزاج هستن؟

      پاسخ
  41. Shahla گفته:

    سلام
    همسر من اصلا اهل معاشقه نیست هرجورهم باهم صحبت کردیم بدترشدم
    بعد ده سال زندگی من واقعا خسته شدم ازاین مدل زندگی بی احساس

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      در این مورد بهتر است شما و همسرتان برای بررسی مشکلات رابطه جنسی که باهم دارید به صورت حضوری و یا حداقل تلفنی یک دوره مشاوره با سکس تراپ را تجربه کنید تا شرایط رابطه جنسی، دیدگاها ، سبک ارتباطی و.. مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم به شما در این زمینه کمک کنیم.
      داشتن معاشقه می تواند هردو فرد را برای داشتن رابطه جنسی بهتر از نظر روحی و رسیدن به نقطه اوج آماده کند و در مسیر رابطه جنسی نیاز است که به احساسات و نیازها و علایق فرد مقابل توجه شود چون یک رابطه دو طرفه می باشد که نیازها و احساسات هردو فرد اهمیت دارد .
      درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۶۸۵۸۹۵

      پاسخ
    • مهدی گفته:

      سلام و خسته نباشید
      ببخشید من خیلی هاتم همسرم همش معترض. بهم توهین میکنه غررورمو میشکنه بهم میگه هرزه و روانی فحش میده. من نیاز جنسیم دست خودم نیست . راه حل چیه

      پاسخ
      • مشاور 24 ساعته گفته:

        سلام به شما آقا مهدی
        داشتن نیاز جنسی اصلا چیز بدی نیست و برای پاسخ به این نیاز ازدواج یکی از مسیرهای بسیار سازنده می باشد اگر با درک متقابل هردوی شما همراه شود .
        میزان نیازهای جنسی بسته به شرایط شما و همسرتان نیاز است که به میزان نرمالی وارد شود که برای هردوی شما لذت بخش باشد .
        داشتن نیاز جنسی و پاسخ به آن در مسیر سازنده و همراه با همسرتان نه هرزگی می باشد و نه مشکل روانی محسوب می شود اما به نظر می رسد که میزان سرمایه گذاری روانی شما بر این نیاز زیاد باشد به همین دلیل هم آن را بیش از حد نرمال تجربه می کنید اما در هرصورت این به این معنا نیست که شما مشکل خاصی دارد اما نیاز است که شما و همسرتان باهم به متخصص سکس تراپ و زوج درمانگر مراجعه کنید چون به نظر می رسد که در روابط جنسی و مسیر ارتباطی بین شماها مشکلاتی وجود دارد که نیاز به رفع آن می باشد تا بتوانید در کنار هم شرایط بهتری را تجربه کنید.
        درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
        ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

        پاسخ
  42. shahran گفته:

    سلام همسری که مسائل جنسی براش بیش از اندازه مهم هست خانم باید چه عکس العمل داشته باشه موقع درخواست نیاز از ایشون

    پاسخ
    • مشاور 24 ساعته گفته:

      سلام به شما دوست عزیز
      یکی از نیازهایی که همه افراد با آن مواجهه هستند نیاز جنسی می باشد که می تواند برای افراد با شدت بیشتری و یا کمتری همراه باشد که بهتر است در قالب یک رابطه سالم و متعهدانه به آن پاسخ داده شود و این مضووع نیاز است که برای هردو زوج جذابیت و لذت لازم را به همراه داشته باشد تا بتوانند به بهبود مسیر زندگی کمک کند .
      سوال شما کلی می باشد به این سوالات پاسخ بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
      ۱٫ میزان تمایل شما و همسرتان با یکدیگر چه میزان فرق می کند؟
      ۲٫ دیدگاه شما در مورد این میزان رابطه و نیاز جنسی چیست؟
      ۳٫ در این مورد با همسرتان صحب کرده اید دیدگاه و علایق ایشان چگونه می باشد ؟

      پاسخ
  43. مهدی گفته:

    سلام خانم نظری
    برای مشاوره در این زمینه به کجا باید مراجعه کرد ؟
    اگر مرکزی معتبری در تهران می شناسید لطفا آدرس بدید

    پاسخ
    • مرکز ستاره ایرانیان گفته:

      مشاوره تخصصی حضوری و تلفنی
      ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ همه روز ۱۰صب تا ۱۱ شب
      بجز روزهای تعطیل

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *