مشاورانه-صدا-صوتی روانشناسی

روانشناسی عکس پروفایل گل

این افراد معمولا خانم های مذهبی هستند که نمی خواهند عکسشان در فضای مجازی برای دیگران نمایش داده شود. یا برخی از خانم ها به دلیل خواست خود یا شوهر بجای عکس چهره  از گل استفاده می کنند.

گروه دوم افراد مسن و سن دار هستند که معمولا تازه با فضای مجازی آشنا شده اند از این تصاویر استفاده می کنند.

گروه سوم افرادی که از تصویر گل و از خود استفاده می کنند. این افراد به گل ها علاقه دارند و از سویی دلایل گروه اول و دوم را ندارند.

روانشناسی شخصیت افراد از تصویر حیوان (سگ، گربه، پرنده و غیره)

گروه اول: افرادی که حیوان خانگی دارند و رابطه احساسی عمیقی با او بر قرار کرده اند. می خواهند دیگران این تصاویر را ببنند تا ارزش حیوان خانگیشان افزوده شود.

گروه دوم: افرادی که به حیوانی علاقه دارند ولی از آن حیوان نگه دای نمی کنند. از حیوانی که بر روی پروفایلشان می بینید می تواند بسیاری از ویژگی های شخصیتی آن ها را شناسایی کنید.

برای مثال افرادی که از تصویر اسب استفاده می کنند افراد ارامی هستند و به نجابت و اصالت اهمیت بسیاری می دهند.

شخصیت شناسی از روی حیوانات

گربه دوستان معمولا شخصیت مستقلی دارند، تمایل به رهبری و مدیریت جمعی دارند و تفکر کردن را دوست دارند.

خرس دوستان معمولا آرامش را دوست دارند، محتاط هستند و اندیشیدن را دوست دارند در موضوعات مختلف خیال بافی می کنند.

میمون دوستان افراد شادی هستند که توانمندی و مهارت های زیادی در کارهای مختلف دارند و از سویی اعتماد به نفس بالایی دارند.

سگ دوستان، افراد وفادار و شجاع را دوست دارند. مراقب دیگران هستند و با افرادی که به انها محبت می کنند رابطه بسیار خوبی برقرار می کنند.

موش دوستان معمولا افراد زحمت کشی هسستند و فروتن و خجالتی هستند و این افراد معمولا قابل اعتماد به نظر می رسند ولی بسیار زیرک و باهوش هستند.

جدیدترین و کاملترین روانشناسی عکس پروفایل تلگرام اینستاگرام

خرگوش دوستان افرادی هستند که فروتن، باهوش و زیرک و چابک هستند و در زمان خشم می توانند آن را مدیریت کنند.

فیل دوستان افرادی هستند که همچون کوه در برابر مشکلات می ایستند و نمی گذارند صدمه ببینند.

شیر از آن جا که در فرهنگ ایران جایگاه بالایی دارد و در تمام داستان ها سلطان است، این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و تمایل زیادی به کسب مقام و قدرت دارند.

روباه در داستان های ایرانی نماد موجود است که دیگران به خاطر دستیابی به اهداف خود فریب می دهد. دوستداران این حیوان معمولا افراد بسیار باهوش و زیرک و منفعت طلبی هستند.

خروس یک موجود با شخصیت و با استعداد است. دوستداران خروس افرادی هنرمند، حمایت کننده، اعتماد به نفس بالا و سحرخیز هستند.

خوک در فرهنگ های دیگر نماد سخاوتمند، صادق، بردبار و مهربان می باشد ولی در فرهنگ ما نماد افراد است که بی بندبار و غیرقابل اعتماد هستند.

گاو دوستان افرادی هستند که ماجراجو و مهربان هستند و سعی می کنند و زیاد با دیگران ارتباط برقرار نمی کنند.

گورخرشخصیت مشابه اسب دارد با این تفاوت که خاص بودن هم به او اضافه می شود. یک شخصیت وفادار، هوشمند، متعهد و آرمانگرا دارد که به خاص بودن اهمیت می دهد.

کسانی که تصویر ببر را روی پروفایل شبکه های اجتماعی خود قرار می دهند معمولا افرادی هستند که به قدرتمند و جذاب بودن اهمیت می دهند. این افراد تنها بودن را دوست دارند و از طرفی فعال هستند.

گوسفند نشان دهنده شخصیت دوستانه و سختکوش محافظه کار و آرام بودن است. شخصیت گاو و گوسفند در این است که دختران معمولا گوسفند و پسران گاو را انتخاب می کنند.

پاندا با قیافه ای خاص و شخصیت منحصر به فرد، جزو دوست داشتنی ترین حیوانات از نظر کودکان و به خصوص دختران است. افرادی که آن را بر روی صفحه شخصی خود قرار می دهند معمولا دلسوز و مهربان(دوست دارند با محبت دیگران را بغل کنند)، شوخ طبع، خیال باف و بسیار خود کفا هستند و در عین فعال بودن، افرادی هستند که خواب و استراحت را بسیار دوست دارند.

پنگوئن دوستان شخصیت جالب و طنزواری دارندو از سویی روح لطیف و مهربان داشته و از نظر مایل بسیار دست ودلباز هستند و این افراد معمولا توانایی خوبی در تزتین کردن دارند.

جغد را افرادی دوست دارند که سکوت شب را دوست دارند شخصیت مرموز دارند و معمولا کارهای خود را شب ها انجام می دهند به هنر علامند هستند و افراد عمیق و معنوی نیز هستند. هوشیاری و آگاهی معمولا خوبی دارند.

زرافه نیز شخصیتی همچون اسب و گور خر دارد با این تفاوت که خاص است و افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و در برخی موارد خجالتی و درونگرا هستند. این افراد معمولا توان خوبی در جذب دیگران دارند.

نهنگ شخصیتی قابل اعتماد، صادق و یک دوست عالی به تمام معنا، دوستاران این موجود روحیه و زندگی آشفته را به راحتی سرو سامان می دهند.

لاک پشت دوستان بسیار محافظه کار بوده و خطر کردن و هیجان را دوست ندارند و صلح طلب هستند و از هرج و مرج دوری می کنند  و مهربان زیادی دارند و درونگرا هستند. این افراد معمولا به موضوعات سطحی نگاه می کنند.

اردک یک شخصیت خانواده دوست و بسیار زحمت کش و بازیگوش است که معمولا با سروصدا دیگران را کلافه می کند.

پرنده نشان دهنده روح آزاد و مثبت است. این افراد معمولا شاد هستند و از یک زیبایی درونی برخوردار می باشند. البته بسته به نوع پرنده ویژگی های شخصیتی فرد متفاوت است

تاثیر خودشناسی در ازدواج

روانشناسی عکس پروفایل خانواده

افرادی که عکس خانواده خود را روی پروفایل یا صفحه فضای مجازی می گذارند افراد خانواده دوستی هستند که برای خانواده به خصوص افرادی که عکسان در تصویر است ارزش بالایی می دهند.

هر چه تعداد عکس ها بیشتر باشد اهمیت این موضوع بیشتر می شود. برای این افراد پایندی به خانواده و اصالت خانوادگی بسیار مهم است.

تصویر مکان دیدنی روی تلگرام

این افراد دوست دارند به گردش بروند و مکان های مختلف را ببینند و از سویی برخی از این افراد برای نمایش فعال بودن و سرزندگی خود از این تصاویر روی پروفایل خود استفاده می کنند و می خواهند به دیگران نشان دهند که کجا ها می رود.

به صورت کلی این افراد به گردش و حرکت اهمیت زیادی می دهند و بی شک خاطرات زیادی از سفرهای خود دارند. پس به طور کلی اگر عکس های سفر فرد بود، فرد می خواهد مکان هایی که رفته به دیگران نشان دهد و خاطراتش برایش مهم است. اگر مکان هایی که نرفته و عکس کلی است، نشان می دهد که علاقه زیادی به گردش نو تفریح دارد.

روانشناسی تصویر پروفایل بر اساس چهره

معمولا افراد بهترین عکس های خود را در صفحه و پروفایل تلگرام، واتساپ یا اینستاگرام قرار می هند. به همین دلیل زیاد نمی توان از این تصاویر قضاوت کرد به طور کلی روانشناسی چهره کلی فرد می تواند به ما کمک کند که در ادامه برایتان توضیح میدهم.

روانشناسی چهره

صورت دایره ای شکل: این افراد به امور معنوی بسیار اهمیت می دهند و مهربان هستند. سعی می کنند با دیگران مشاجره و دعوا نداشته باشند و صلح طلب هستند.

صورت چهارگوش : افراد مصممی هستند که همواره در حال تلاش هستندو اراده بسیار بالایی در انجام امورد دارند. معمولا این افراد مدیران و رهبران خوبی برای هدایت گروه هستند. رک گویی و جنگجوهای خوبی هستند. گاهی این افراد خواست خود را به دیگران و گروه تحمیل می کنند.

صورت مثلثی (بالا کوچکتر از پایین است): وفادار هستند و استعداد زیادی در امورد مختلف دارند این افراد سعی می کنند با دیگران مهربان باشند.

صورت بیضی: این افراد در زندگی افراد موفقی هستند و معمولا به مقام های بالا دست پیدا می کنند. بسیار به قدرمند شدن اهمیت می دهند و اعتماد به نفس بالایی دارند. در محیط کاری معمولا اعتماد مدیران و رییس خود را به خوبی جذب می کنند.

صورت سه گوش:افراد حساس و عاطفی هستند، درونگرایی هستند، به رویا پردازی می پردازند و خیال بافی را دوست دارند.

این افراد بسیار وفادار و حسود هستند و گاهی می تواند با نقشه هایی فکر شده، دیگران (کسانی که آن ها را آزار می دهند) را آزاردهند.