روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

روش استارت استاپ برای جلوگیری از زودانزالی چگونه می باشد؟ در زندگی مشترک چالش ها و مشکلات زیادی برای زن و شوهر به وجود می آید که یکی از آن ها به خاطر نارضایتی جنسی است که دلایل مختلفی دارد و یکی از این دلایل ها نارضایتی جنسی، مساله زود انزالی مردان می باشد.

زود انزالی معمولا منشا روانی و عصبی دارد و قابل درمان می باشد و برای حل آن روش های متعدد دارویی و غیردارویی وجود دارد اما روش های غیردارویی موثرتر می باشد و در نتیجه عوارض دارویی به دنبال نخواهد داشت، روش های استارت استاپ یکی از روش هایی است که می تواند برای درمان زود انزالی مفید باشد و همچنین روانشناس می تواند در زمینه حل مشکلات روانی به فرد کمک کند و آموزش های لازم را به بیمار می دهد تا راهکارهای لازم را به درستی فرا بگیرد.

روش استارت استاپ برای جلوگیری  از زود انزالی، ریشه یابی

امروزه روش های غیردارویی بسیاری برای درمان زودانزالی وجود دارد زیرا میل به داشتن رابطه طولانی مدت بسیار رایج می باشد و بسیاری از افراد برای داشتن رابطه طولانی مدت به سمت داروهای تاخیری کشیده می شوند اما باید قبل از هر چیزی منشا زود انزالی را پیدا کنید.

افراد به خاطر مشکلات روانی از جمله اضطراب، هیجان و استرس های روانی که در زندگی تجربه می کند می توانند به شکل های مختلف زود انزالی را تجربه کند، یکی دیگر از ترس هایی که در مردان باعث زود انزالی می شود ترس از اختلال در نعوظ در زمان نزدیکی می باشد.

معمولا مردان به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی به پزشک مراجعه نمی کنند و در مورد این مسائل با پزشک راحت نیستند و برای درمان زود انزالی به صورت خودسرانه به سمت داروهای اعصاب و مواد مخدری مانند تریاک روی می آورند که عوارض زیادی برای فرد به دنبال دارد.

زود انزالی مشکلی است که بسیاری از مردان به آن دچار می شوند، به همین دلیل باید خجالت را کنار بگذارید و به روانشناس مراجعه کنید و در مرحله اول تنش های روانی خود را کاهش دهید تا اعتماد به نفس شما به رابطه برگردد، تکنیک های استارت استاپ به شما کمک می کند تا رابطه جنسی طولانی تری را تجربه کنید.

نحوه اجرای روش استارت و استاپ ( شروع و توقف) برای جلوگیری از زود انزالی

روش استارت و استاپ در واقع روشی برای آمیزش منقطع و مرحله به مرحله می باشد، در هنگام رابطه جنسی و زمانی که میزان تحریک در بدن شما به حداکثر می رسد درست زمانی قبل از ارضا شدن و به انزال رسیدن، رابطه جنسی و دخول را متوقف کنید و بعد از مدت کوتاهی که حس لذت در شما فروکش می شود دوباره رابطه جنسی خود را ادامه دهید.

احتمال دارد در ابتدا این کار سخت به نظر برسد و یا شریک جنسی شما این انتظار را نداشته باشد اما در نهایت برای شما لذت بخش است و لذت جنسی بسیاری برای شما دارد، این روش باعث می شود تا شما کنترل انزال خود را به دست آورید، باید قبل از انجام این روش شریک جنسی خود را در جریان بگذارید و او را از انجام این عمل آگاه کنید.

بر اساس مطالعات روانشناسی تلفنی آیا لازم است که زن و مرد درباره ی نیاز های جنسی خود با یکدیگر صحبت کنند ؟

تفاوت تاثیر روش استارت استاپ با تکنیک مسترز و جانسون بر زود انزالی

روش استارت استاپ شامل فرایند یادگیری، تشخیص و کنترل احساسی می باشد و تفاوت آن با روش مسترز جانسون این است که در این روش از تکنیک ۱ به ۹ استفاده می شود به طوری که فرد در آمیزش اول یک بار مکث می کند و در هفته های بعدی به تدریج با توجه به قوای جنسی اش میزان توقف هایش را افزایش می دهد تا به ۹ بار مکث در رابطه جنسی برسد.

برای مثال مرد آلت خود را چهار بار در واژن زن قرار می دهد و بعد استراحت می کند و دوباره و چندباره این عمل را انجام می دهد تا انزال دیرتر اتفاق افتد، در این حالت شرایط بدن به صورت شرطی شده است و می تواند رابطه جنسی طولانی تری را داشته باشد و همسرش را ارضا کند، روش استارت استاپ موثرتر از روش مستر و جانسون می باشد.

روش شروع و توقف برای جلوگیری از زود انزالی، طول مدت رابطه جنسی

افزایش زمان رابطه جنسی به شرایط روحی و جسمی فرد بستگی دارد و در افراد مختلف متفاوت می باشد، نمی توان برای آن زمان مشخصی را تعیین کرد و هنگامی که فرد از استرس و اضطراب به دور باشد روش استارت استاپ تاثیر بهتری بر روی زود انزالی او خواهد داشت.

روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

روش های درمانی طبیعی احتمال دارد زمان گیر باشد و مدت زیادی طول بکشد تا فرد درمان شود، البته در روش استارت استاپ هم باید صبر و حوصله داشت و ناامید نشد تا درمان به روش درست صورت گیرد، اما به طور پیش فرض اگر مدت زمان نزدیکی شما ۵ دقیقه باشد با تمرین می توانید مدت زمان آن را به ۲۰ دقیقه افزایش دهید.

درباره روش جلوگیری از زود انزالی خود با همسرتان هماهنگ باشید

افرادی که گرفتار زودانزالی هستند باید مشکل شان را به همسرشان بگویند و از او کمک بخواهند و قبل از انجام استارت استاپ باید او را در جریان بگذارید زیرا یک طرف قضیه همسرتان می باشد و باید در این کار به شما کمک کند به همین دلیل به طور دقیق و واضح به او توضیح دهید و او را قانع کنید زیرا مراحل پیوسته نمی باشد و به همکاری همسرتان نیاز است و اگر همسرتان به شما کمک نکند کمی برای شما دشوار خواهد بود.

همسرتان را نباید مجبور به رابطه جنسی کنید، برای این که توجه او جلب کنید باید قبل از نزدیکی معاشقه داشته باشید و روش های عشق بازی را انجام دهید این کار به شما کمک کند تا رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنید.