مرکز مشاوره ما اقدام به استخدام روانشناس و روانسنج در زمینه های مختلفی همچون روانشناسی بالینی و روانشناسی کودک و نوجوان و همچنین مشاوره های خانواده و ازدواج کرده است که افراد واجد شرایط می‌توانند برای استخدام شدن در مرکز مشاوره ما از طریق تماس و یا سایر روشهای آنلاین درخواست خود را ارسال نمایند.

فرصت طلایی – آگهی استخدام روانشناس رایگان

روش اول در بخش دیدگاه های سایت اگهی خود را وارد کنید.

روش دوم و موثر: در فرم تماس مشخصات را وارد کرده و ما شما را کمک می کنیم که به خواسته خود دست یابید.

روش دیگر در سایت بانک مشاغل روانشناسی و بانک اطلاعات پزشکی خود را به رایگان ثبت کرده و به خوبی دیده شوید.

فرصت طلایی آگهی رایگان

بدیهی است که پس از طی مراحل مورد نظر ما اقدام به استخدام روانشناس خواهیم کرد تا بتوانیم در کنار یکدیگر گوشه ای از دغدغه‌های مشکلات افراد را در زمینه های مختلف روحی و روانی و نیز مشاوره و روانشناسی کاهش دهیم. برای اینکه به استخدام روانشناس اقدام کنیم بایستی ابتدا وظایف روانشناس و تعریف روانشناسی را به خوبی بدانیم.

آنچه باید در مورد روانشناسی بدانیم

در واقع برای تعریف روانشناسی باید بگوییم که این رشته علم بررسی فرآیندها و رفتارهای ذهنی در تمامی موجودات زنده و به خصوص انسان ها می باشد که بر اساس راه های نوین و علمی به این کار مبادرت می ورزند و این به دلیل این است که پایه و اساس تمامی رفتارها و فعالیت های انسانی در واقع فکر و اندیشه عمومی باشد و شناخت آنها و نیز شناخت نحوه درمان و بهبود آن ها از مسائل مهم و ضروری می باشد که وظیفه این امر مهم برعهده رشته روانشناسی گذاشته شده است.

آنچه باید در مورد روانشناسی بدانیم-مشاورانه

مطالعه رفتارها و نقشه‌های ذهنی انسان ها

در واقع روانشناسان به مطالعه رفتارها و نقشه‌های ذهنی انسان ها می پردازد و در صورت عدم وجود رفتارهای مناسب و یا وجود رفتارهای مخل و نامناسب به بهبود و یا به نحوه بهبود آن مبادرت می ورزند چرا که این رفتارها می‌توانند نقش مهم و اساسی را در آینده فرد ایفا نموده و نه تنها برای خود شخص که برای اجتماع نیز بسیار مهم هستند. از این رو رفتارها را می‌توان به انواع مختلفی تقسیم بندی نمود که شامل رفتارهای شخصی رفتارهای اجتماعی رفتارهای شغلی و رفتارهای تحصیلی می باشد.

در تعریف رفتار شخصی باید بگوییم رفتاری است که تمام جنبه های فردی داشته و فقط به خود شخص مرتبط است مثلاً اینکه یک فرد چند بار در روز چای بنوشند کاملا یک رفتار شخصی است.

رفتار بعدی رفتار شغلی است که رفتاری خاص و مختصر محیط کار و حرفه شخص می باشد که مثلا شخص همیشه در ساعت معینی در محل کار اقدام به بررسی صورت های مالی بکند.

رفتار بعدی رفتار تحصیلی و مرتبط با امور تحصیلی دانش آموزان و یا حتی بزرگسالان است مثلا ممکن است یک شخص با صدای بلند درس بخواند و با این راه یادگیری او نسبت به دیگران بهبود داده شود که این یک نوع رفتار تحصیلی است. رفتار بعدی رفتار اجتماعی است که در رفتار اجتماعی در واقع تعاملات بین فرد و اجتماع مشخص می‌شود.

مثلاً ممکن است یک نفر بسیار خوش قول بوده و همواره نسبت به زمان ملاقات خود با دیگران حساس باشد که این یک نوع رفتار اجتماعی است.

برای اینکه بیشتر با شغل روانشناسی و نحوه استخدام روانشنا اشنا شویم بایستی ویژگی‌ها و خصوصیات این شغل را مورد بررسی قرار دهیم ابتدا باید بدانیم که روانشناس کیست؟