مرکز مشاوره کامرانیه موفق بوده است تا در سال های متوالی برگزیده جشنواره مراجع‌محوری سال و جزو دفاتر برتر کانون مشاوران ایران، در زمینه ارائه خدمات و رضایتمندی مشتری است. این مرکز با مشاوران تخصصی خود در زمینه‌ کودک، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، تحصیلی، شغلی، فردی، روانپزشکی و نوروتراپی توانسته است بالاترین سطح کیفیت و رضایت از خدمات را در ایران ارائه دهد و جزو برترین مراکز روانشناسی تخصصی در ایران است.

خدمات مرکز کامرانیه

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان در کامرانیه با کمک برترین مشاوران به شما کمک می کند تا خدمات زیر را با کیفیت بالا تجربه کنید:

  • خدمات مرکز مشاوره کامرانیه با دانش روز دنیا و به بهترین روش بدون هیچ عوارض جانبی انجام می شود.
  • خانواده درمانی در مرکز ستاره برای حل مشکلات زوجین، والدین و فرزندان، خانواده همسر و امور جنسی می پردازد.
  • خدمات تخصصی ازدواج به منظور انتخاب صحیح همسر آینده به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای آینده رابطه خود بگیرید.
  • خدمات تخصص فردی به منظور تشخیص و بهبود شرایط فردی و درمان اختلالات افسردگی، اضطراب، وسواس و غیره به صورت دارو درمانی و روش های بدون دارو و بدون عوارض شامل: لورتا، نوروفیدبک، تی دی سی اس، ریهاکام، کنتب و غیره که به روز ترین روش های دنیا هستند.
  • خدمات تخصصی مشاوره تحصیلی و استعدادیابی تحصیلی به دانش آموزان در هر سنی کمک می کند تا رشته مرتبط با استعداد و علاقه را با کمک تست های استعدادیابی کشف کنند.
  • خدمات نوروتراپی شامل درمان اختلالات و مشکلات عدم توجه و تمرکز و بهبود حافظه می شود که با تاثیر بالا بدون عوارض بهبود شرایط را تضمین می کنند.

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۴۷۱۰۰

لورتا

جوایز و افتخارات مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان با سه شعبه موفق در تهران یکی از برترین مراکز در زمینه‌های مشتری‌مداری، توسعه کسب‌وکار و مدیریت است. در ادامه برخی از جوایز و افتخارات مرکز مشاوره ستاره ایرانیان آورده شده است:

برگزیده پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مراجع با رویکرد نقش مدیران اقتصادی

مرکز مشاوره قیطریه

تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی در جهت اعتلای فرهنگی

مرکز مشاوره قیطریه
تندیس جشواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری مدار

مرکز مشاوره قیطریه

تقدیرنامه اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین

مرکز مشاوره قیطریه

یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی ۱۴۰۲

مرکز مشاوره قیطریه

همایش مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کارهای ایران

مرکز مشاوره قیطریه

معرفی تیم مشاوره مرکز مشاوره قیطریه

مرکز مشاوره تخصصی ستاره ایرانیان با ۵۶ مشاور، روانشناس، استاد دانشگاه و متخصص با بیش از ۱۵ سال سابقه همواره پاسخگو مشکلات و سوالات شما هستند، در ادامه بخشی از این تیم بیان شده است:

دکتر کمال آزمندیان

دکتر آزمندیان، با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه درمان تخصصی افسردگی، اضطراب، وسواس فکری و غیره مهارت دارد، علاوه بر این مدیریت بخش روانپزشکی بیمارستان عرفان نیایش و روانپزشک سه شعبه مرکز مشاوره ستاره ایرانیان را در کارنامه خود دارند.

*بعد از جلسه با تشخیص مشاور جهت دارو درمانی به دکتر روانپزشک ارجاع داده می شود.

دکتر یاسر دادخواه

دکتر دادخواه با مدرک دکترا اعصاب و روان شناختی و درمانگر در زمینه های فردی، پیش از ازدواج و مشکلات عدم تمرکز، اضطراب و افسردگی و کودک و نوجوان فعالیت دارد. بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در درمان و مدیریت کلینیک را در کارنامه خود دارد.

دکتر طاهری

دکترای تخصصی روانشناسی و دانش آموخته ممتاز دانشگاه علامه طباطبایی در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان در کارنامه خود مشاوره تخصصی ازدواج و درمانگر CBT در درمان افسردگی و اضطراب و مشاوره کودک و نوجوان را دارد.

دکتر نظری

دکترای تخصص روانشناسی و مدرس دانشگاه در زمینه مشاوره خانواده، پیش از ازدواج و درمان فردی و مشاوره کودک و نوجوان را در کارنامه تخصص خود دارند.

دکتر کمالی

دکترای تخصصی تربیتی و دارای پست های مدیریتی سازمانی و مشاوره در زمینه خانواده درمانی و حل تعارضیات زناشویی را در کارنامه خود دارند.

دکتر فیضی خواه

دکتر فیضی خواه با دکترای تخصص روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و بیش از ۲۰ سال تدریس در دانشگاه ها و درمانگر در زمینه های خانواده و پیش از ازدواج، درمان خیانت و مشکلات میان زوجین فعالیت داشته است.

جناب آقای حامد فریاد

دکتر فریاد با سابقه روانکاوی، هیپنوتراپی و درمانگری با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در روانکاوی و درمان اختلالات را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

جناب آقای محسن دادخواه

دکتر محسن دادخواه، با مدرک کارشناسی ارشد و بیش از ۱۰ سال سابقه در درمان کودک و نوجوان و مشاوره پیش از ازدواج و پژوهشگر برگزیده کشور در سال های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۹ می باشد.

سرکار خانم کبیری

کارشناسی ارشد مشاوره جنسی در زمینه های خانواده و فردی به صورت تلفنی و حضوری را در کارنامه خود دارند.

سرکار خانم سهرابی

روانشناس و درمانگر، دکتر سهرابی مشاوره ازدواج، خانواده درمانی و کارگاه های درمانی را در کارنامه خود دارند.

روانشناسی نوین را با ما تجربه کنید شماره تماس : ۰۲۱۲۲۴۷۱۰۰

 چرا مرکز مشاوره کامرانیه انتخاب کنیم؟

انتخاب مرکز تخصصی روانشناسی کامرانیه انگیزه ها و دلایل مختلفی دارد و از این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-خدمات با کیفیت. مشاوران این مرکز دوره های تخصصی لازم را در زمینه های مختلف دیده و تخصص بالایی در زمینه های روانشناسی دارند.

۲-استفاده از روانشناسان متخصص و ماهر. مشاوران متخصص علاوه بر گذراندن دوره های مختلف دکتر، استاد دانشگاه و دارای بیش از ۱۵ سال سابقه کار می باشند.

۳-خدمات و پشتیبانی. تنها با تماس با مرکز می توانید تمام نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

۴-سابقه درخشان. همان طور که در ابتدا بیان شد مرکز ستاره موفق بوده است که برگزیده جشنواره مشتری مداری در سال های پیاپی باشد و  این افتخار را داشته است که طی سال های متوالی برگزیده اجلاس سراسری رضایتمندی مراجع، رضایتمندی در جهت اعتلای فرهنگی، جشواره ملی ۱۰۰واحد مشتری مدار باشد.

پیشنهاد مشاور: مرکز مشاوره قیطریه + خدمات تخصصی با کیفیت بالا

۵-به روز بودن خدمات. تمام خدمات مرکز ستاره ایرانیان برای اولین بار در ایران استفاده می شود، این خدمات استاندارد جهانی داشته و بدون هیچ عوارضی بیش ترین تاثیر را در درمان داشته باشد.

مرکز برتر مشاوره ستاره ایرانیان در کامرانیه در زمینه‌ خانواده، کودک، تحصیلی، شغلی، درمان اختلالات، زوج‌درمانی، پیش از ازدواج، اعتیاد و مسائل دیگر خدمات حضوری، آنلاین و تلفنی را ارائه می دهد. هدف مرکز تخصصی ستاره این است که مشاوره برای همه در دسترس باشد بنابراین هرجا که هستید می توانید با کمک برترین مشاوران ایران زندگی خود را تغییر دهید.