در این بخش فیلم آموزشی خانواده قرار داده شده است. در صورت تمایل در بخش نظرات موضوعاتی که می خواهید فیلم آموزشی قرار داده شود (با توضیحات) بیان کنید. تا در اسرع وقت انجام شود.

مشکلات بسیار زیاد خانوادگی در دنیای کنونی سبب شده است که افراد بیش از پیش به مشاوره خانواده در جهت حل مشکلات خود نیاز داشته باشند و این روزها مشاوره خانواده به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع مشاوره در مراکز مشاوره وجود دارد.

مشکلات بسیار زیادی در خانواده ها وجود دارد که هر کدام از آنها در صورت عدم رسیدگی و حل نشدن به موقع می توانند سبب به وجود آمدن مشکلات بعدی و سرایت به سایر ابعاد زندگی انسانی شده و مشکلات گوناگون و متعدد بعدی و متعاقب را به همراه داشته باشند.

بنابراین حل نمودن به موقع مشکلات باعث می شود که حتما مد نظر قرار گرفته و افراد به آن دقت کافی و لازم را داشته باشند.

قبل از دیدن فیلم آموزشی خانواده حتما بخوانید

یکی از مشکلاتی که این روزها گریبانگیر بسیاری از خانواده‌ها شده است مشکل رفتاری و اخلاقی فرزندان به خصوص در سنین نوجوانی است چرا که بسیار حساس بوده افراد در این سن بایستی با دقت مورد بررسی قرار گرفته تا مشکلات بعدی در آینده برای آنها به وجود می آید.

بسیاری از افرادی که گرفتار روابط نامشروع و یا حتی اعتیاد و سایر بلاهای خانمان ‌سوز می شوند از دوران نوجوانی شروع به این رفتارهای نامناسب می کند.

بنابراین حتماً بایستی این موارد را به دقت مورد بررسی قرار داد و مشاوره خانواده در این زمینه می‌تواند نقش بسیار زیادی را در کاهش مشکلات افراد داشته باشد

کلیپ تشخیص و درمان افسردگی و غم و دوقطبی

دکتر سارا نامجو روانشناسی

کلیپ انواع رویکرد درمانی در روانشناسی
ویدیو درمان افسردگی و دوقطبی
درمان روانشناسی با هیپنوتراپی - دکتر سارا نامجو

مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج

دکتر میرزائیان

ویدیو مشاوره ازدواج

اختلاف سنی معکوس چیست؟ و چه تاثیری در انتخاب شما دارد؟

نکاتی برای زندگی زناشویی

فیلم آموزشی خانواده روانشناس خانم شانچی

رهایی از افکار مزاهم

آیا فکر کسی یا چیزی شما را رها نمی کند؟

در مورد موضوعی خود را سرزنش می کنید؟

توان کنترل افکار خود را ندارید؟

فیلم آموزشی دکتر نظری