رزرو وقت مشاوره را می توانید در سریع ترین زمان ممکن را انجام دهید.

در گذشته های نه چندان که افراد برای رزرو حتما بایستی به صورت حضوری به مراکز مشاوره مراجعه می‌کردند و یا از طریق تماس تلفنی زمان مورد نظر برای ویزیت را تعیین می نمودند.

شماره های تماس

۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

اما با پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی دیگر این دغدغه تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و افراد برای رزرو وقت مشاوره دغدغه چندانی ندارند.

رزرو وقت مشاوره -مشاورانه

امروزه یکی از راه‌ های رزرو زمان برای مشاوره را می‌توان استفاده از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و واتساپ و یا حتی اسکایپ دانست که در ادامه نوشته به بررسی مزیت ها و نیز معایب هر کدام از این راه ها برای رزرو وقت مشاوره خواهیم پرداخت.

سایت “مشاورانه” به صورت ۲۴ ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند.

رزرو وقت مشاوره به صورت تلفنی

یکی از راه های متداول و مرسوم و شاید ابتدایی ترین راه برای این کار استفاده از تلفن است و افراد بسیار زیادی هستند که برای رزرو زمان معین خود جهت دیدار با پزشک و یا مشاور و یا حتی روانشناس خود از آن استفاده می کنند.

در روش رزرو تلفنی افراد به راحتی می توانند تعین وقت انجام دهند.

در دنیای کنونی افراد زمان و حوصله کافی را برای برقراری ارتباط با طرف مقابل ندارد روش بعدی که می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

رزرو وقت مشاوره به صورت تلفنی- مشاورانه

معایب رزرو وقت مشاوره به صورت تلگرامی

استفاده از تلگرام است با استفاده از تلگرام افراد به سختی می توانند با استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام به رزرو وقت مشاوره اقدام نمایند.

چرا که این روزها، افراد سودجو خود را مشاور خانواده خوانده و  در شبکه اجتماعی تلگرام کانال و گروه مخصوص به خود را دارد و می‌توانند افراد را به راحتی با استفاده از  کانال مشاوره منحرف کنند. لذا بسیار مواطب افراد سودجو باشید.