ازدواج با آدم خسیس، زن اسکروچ می شوی یا نه؟

ازدواج با آدم خسیس چه عواقبی برای شما خواهد داشت؟ در صورتی که به آن به عنوان یکی از گزینه های ازدواج فکر می کنید باید همه جوانب آن موضوع را در نظر بگیرید زیرا در ازدواج با فردی خسیس باید مشکلاتی مانند نحوه پول گرفتن از همسر، دعوا به خاطر مخارج، انزوای مخارج و بسیاری از موارد آزاردهنده دیگر دست و پنجه نرم کنید.

آدم خسیس فقط پول جمع می کند و به طور بیمار گونه ای در مصرف کوچک ترین چیزها پس انداز می کند و هیچ گاه قصد خرج کردن آن ها را ندارد و با این رفتارش زندگی همسر و فرزندان را قربانی روز مبادا می کند و هزینه های لازم زندگی را در نظر نمی گیرد و برای آن ها هیچ پولی خرج نمی کند.

در این مقاله به مشخصه های اصلی مرد خسیس می پردازیم تا بتوانید در مورد ازدواج با آن تصمیم درستی بگیرید، هم چنین در این زمینه شما می توانید از مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید.

ازدواج با آدم خسیس، انتظار تغییر نداشته باشید

اگر در حال حاضر دوست پسر خسیسی دارید می توانید او را امتحان کنید البته باید توجه داشته باشید که خساست به سختی درمان می شود و شما نباید به امید این که بعد از ازدواج با دارو درمانی و روان درمانی و قرص او را درمان کرده و تغییر می دهید، باشید، زیرا او هیچ گاه نمی تواند به آدم دست و دلبازی تبدیل شود.

در صورتی که این ویژگی همسر آینده تان را به موقع تشخیص دهید به شما کمک می شود تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید و شما را از یک عمر پشیمانی باز دارد، شاید در ابتدا به خودتان بگویید که عشق و علاقه از همه چیز مهم تر می باشد اما درست زمانی که شور و شوق اولیه از بین رفت متوجه خواهید شد که مرتکب چه اشتباه بزرگی شده اید زمانی که بسیار برای شما دیر شده است. در ازدواج و انتخاب همسر این معیار مهم را در نظر بگیرید تا همسر مناسبی را برگزینید.

خواستگاری بدون حضور پسر

تشخیص خساست و مدیریت هزینه

باید به این نکته توجه داشته باشید که بین خسیس بودن و مدیریت هزینه ها مرز باریکی وجود دارد و اگرچه این تفاوت کاملا محسوس می باشد و نباید این دو را با هم اشتباه بگیرید.

به طور مثال فردی که مبلمان خانه را هر هشت سال عوض می کند خسیس نمی باشد و هم چنین فردی که به دلیل کمبود درآمد با پیشنهاد همسرش برای سفر خارج مخالفت می کند خسیس نیست پس هر چیزی را در نامزد خود به حساب خساست او نگذارید زیرا بعضی از مسائل به خاطر وضعیت مالی فرد رقم نمی خورد.

فرد خسیس کسی می باشد که به اندازه کافی پول دارد اما به آن دست نمی زند چنین فردی اگر میلیون ها پول در حسابش داشته باشد باز هم به خاطر ۵۰۰ تومانی با شما جر و بحث می کند و دعوا راه می اندازد، باید این نکته را در نظر بگیرید که در شرایط اقتصادی و سخت تلاش برای صرفه جویی به معنی خسیس بودن نمی باشد بلکه مشخصه بارز آن خرج نکردن با وجود پول کافی می باشد زیرا فرد تنها پول جمع کردن را دوست دارد و دلش نمی آید از پول هایش کم شود و آن ها را مصرف کند.

ازدواج با آدم خسیس

ازدواج با آدم خسیس، ترس از فقر

می خواهید بدانید ازدواج با چه مردانی اشتباه می باشد؟ یکی از آن ها مرد خسیس است، مرد خسیس جز مردانی می باشد که اگر به خودتان بیایید متوجه می شوید که زندگی تان به آت و آشغال تبدیل شده است زیرا آدمی که حس خساست در او وجود دارد هیچ چیز را دور نمی اندازد، به طور مثال او جوراب های کهنه ای که سوراخش را بارها دوخته، قوطی رب، سطح ماست و ته مانده های مداد رنگی دوران مدرسه اش را نگه می دارد.

فرد خسیس خیلی زیاد از فقیر شدن، آینده و مشکلات مالی می ترسد و استرس دارد به طوری که هیچ گاه نمی تواند زندگی عادی و بدون از نگرانی برای خود رقم بزند و زندگی شاد و با رفاهی را تجربه کند.

آدم های خسیس به طور معمول وسواس عملی و فکری دارند و خسیس بودن آن ها از کادو دادنشان مشخص می شود پس در دوران نامزدی به این نکته توجه داشته باشید و خریدهایش را متناسب با سطح مالی اش بسنجید تا بتوانید در این خصوص تصمیم درستی را بگیرید.