ازدواج با دختر پولدار

یک مراسم خواستگاری را در ذهن خود به تصویر بکشید که در آن دختر با خانواده اش به خوستگاری یک پسر آمده باشد و پسر با سینی چای از آشپزخانه خارج می شود و خانواده پسر در مورد شغل، درآمد، حساب بانکی و دارایی هایش از آن ها سوال هایی می کنند تا مطمئن شوند دختری که به خواستکاری آمده است می تواند پسرشان را خوشبخت کند یا نه.

مهم نیست که برای تصویر سازی خود چقدر تلاش کرده اید چون این واقعیت ندارد و چیزی شبیه به جوک می باشد.

اگر چه مثالی که بیان کردیم خیالی بود اما بسیاری از خانواده ها هستند که در زندگی مشترک زن را به عنوان تکیه گاه مالی خانواده می دانند، در این مقاله می خواهیم این ازدواج ها را بررسی کنیم که آیا زندگی موفقی خواهند داشت یا خیر؟

آیا ازدواج با یک دختر پولدار زندگی شما را نجات می دهد یا باعث ویرانی زندگی می شود؟ مزایا و معایت این ازدواج های چه می باشد؟ در ادامه این مقاله به این سوالات به طور کامل پاسخ داده خواهد شد.

مزایای ازدواج با دختر پولدار

عروسی با دختری که یک حساب بانکی پر از پول دارد هیچ اشکالی ندارد اما به شرطی که تنها معیار شما برای انتخاب همین موضوع تنها نباشد، اگر شما با دختری ازدواج کنید که به او علاقه دارید، او هم به شما علاقه دارد و همچنین آن دختر وضع مالی خوبی دارد در این صورت مزیت هایی برای شما خواهد داشت که در بخش هایی از مقاله در مورد آن توضیحاتی می دهیم.

  • زندگی در رفاه و راحتی

اگر با زنی ازدواج کنید که پولدار باشد، زندگی راحت و خوبی را تجربه خواهید کرد و نمی توانید این قضیه را انکار کنید، چون شما دیگر نگران بدهی های خود نخواهید بود و اقساط شما به کمک همسرتان پرداخت می شود.

در گذشته ممکن است استرس زیادی برای پرداخت اقساط داشته باشید و بیشتر پیام های تلفن همراه شما از طرف بانک بوده اما الان به خاطر داشتن همسر پولدار می توانید یک نفس راحت بکشید و دغدغه قسط ها را نداشته باشید.

  • پشتوانه مالی

چند بار برای شما اتفاق افتاده است که حسرت پول را خورده باشید و با خود گفته باشید اگر پول داشتم در این کار سرمایه گذاری می کردم و می توانستم سود هنگفتی را به دست آورم.

در صورتی که شما با یک زن پولدار ازدواج کنید می توانید به رویاهای خود برسید و مشکل مالی نداشته باشید در این هنگام شما سرمایه بسیاری خواهید داشت تا بتوانید یه شغل پردرآمد را شروع کنید و سرمایه خود را چند برابر کنید.

  • آشنا شدن با افراد با نفوذ

اگر تا پیش از ازدواج با زن پولدار با دوستان تان در مورد ماشین های چند میلیونی صحبت می کردید، حالا باید خود را برای مکالمات دیگر آماده کنید که در آن درباره زمین و کارخانه و شرکت های چند صد میلیاردی بحث می شود.

بعد از ازدواج اگر با اطرافیان همسرتان دیدار داشتید آن ها هم احتمالا پولدار خواهند بود و به همین دلیل اشخاص بانفوذی در جمع آن ها خواهد بود، شما می توانید با این افراد ارتباط برقرار کنید تا در پیشرفت و موفقیت شما در زندگی کمک کنند.

  • تامین آینده فرزندان

اگر شما یک زن پولدار داشته باشید دیگر دغدغه ای برای آینده فرزندان خود ندارید، زندگی در خانواده ای که ثروتمند هستند بسیار لذت بخش است و فرزندان در آن احساس رضایت می کنند هر چند ثروت از جانب مادر باشد.

  • اطمینان از علاقه همسر

یک موضوع بسیار کلیشه ای که در فیلم ها وجود دارد به این صورت است که یک شاهزاده یا فرد ثروتمند، در مقابل دختر مورد علاقه اش خود را یک فرد بی پول و فقیر جا می زند تا مطمئن شود که دختر او را به خاطر پولش نمی خواهد و خودش مورد نظر دختر می باشد.

در این صورت اگر مرد با زن پولدار ازدواج کند مطمئن خواهد بود که همسرش او را فقط به خاطر شخصیتش انتخاب کرده است و شیفته واقعی خودش شده است و پول در این انتخاب نقشی ندارد، در این صورت بسیار راضی و خوش حال خواهد بود.

ترس از ازدواج در زنان

معایب ازدواج با دختر پولدار

وقتی دو نفر که از نظر اقتصادی زندگی متفاوتی داشته اند و دو سر انتهایی طیف اقتصادی – اجتماعی هستند با یکدیگر ازدواج می کنند، با اختلافات و چالش های زیادی رو به رو خواهند شد.

زیرا آن ها دیدگاه ها، نیاز ها و سبک زندگی متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در این مقاله می خواهیم معایب ازدواج با دختری که در ناز و نعمت و پول فراوان بزرگ شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

  • دخالت مداوم پدر زن

در ازدواج هایی که کمک های مالی از طرف خانواده دختر وارد زندگی مشترکش می شود، گاهی اوقات مرد به عنوان برده و نوکر زن شناخته می شود زیرا منبع مالی و اصلی که زندگی آن ها را تامین می کند پدر زن می باشد.

در این صورت ممکن است پدر زن به خاطر پولی پرداخت می کند به خود حق دخالت در امور ریز و درست داماد را بدهد و انتظار اطاعت و فرمانداری محض داشته باشد، به عنوان نمونه ممکن است پدر زن برای آن ها تعیین کند که در کجا زندگی کنند، کجا به مسافرت بروند و چه زمانی بچه دار شوند.

  • انتظارات بالا

دختران پولدار معمولا در زندگی مجردی در راحتی کامل بوده و خرج های زیادی داشته است و هنگامی که همسر شما می شود ممکن است از برند هایی استفاده کند که تا حالا شما اسم آن ها را نشنیده اید، اما برای دختر مهم است که لباس ها و لوازم آرایشی او حتما از همان برند ها باشد و شما در این جا مجبورید هزینه های هنگفتی را بپردازید.

خانواده دختر و خود دختر توقعات زیادی دارند و می خواهند عروسی آن ها بسیار باشکوه انجام شوند و اگر شما بخواهید به خواسته آن ها عروسی را برگذار کنید باید تا آخر عمرتان بدهکار باشید.

آن ها خرج های زیادی را برای شما می تراشند و به مسافرت ها، رستوران ها و آرایشگاه هاو غیره می روند که ممکن است زیر بار این هزینه ها کمرتان بشکند، اما شما در نهایت از پس خواسته های آن ها بر نمی آیید و فقط فشار و استرس زیادی را باید تحمل کنید.

ازدواج با دختر پولدار

  • قضاوت دیگران

ممکن است شما بدون توجه به ثروت و وضعیت مالی دختر با او ازدواج کرده باشید و تنها معیار شما برای ازدواج عشق و دوست داشتن دختر باشد، اما باز هم نمی توانید مانع قضاوت دیگران شوید و آن احتمالا در مورد شما حرف های زیادی می زنند و شما را مورد قضاوت قرار می دهند.

ممکن است در صحبت هاشان اسم مستعار آهن پرست را برای شما انتخاب کنند و شما را مورد توهین و قضاوت های زیادی قرار دهند، شما باید تحمل شنیدن این حرف ها را داشته باشید و نیازی نیست خود را به آن ها اثبات کنید.

  • از دست دادن اعتماد به نفس

بودن در کنار زن پولدار در ابتدا بسیار جذاب و لوکس می باشد اما با گذشت زمان متوجه خواهید شد که از دیدگاه دیگران شما مناسب این زن نمی باشید و وصله ناجور هستید، به همین دلیل کم کم اعتماد به نفس خود را از دست خواهید داد، زیرا نمی توانید خواسته های همسرتان را برآورده کنید و با خود تصور می کنید که او از شما بالاتر است.

  • پول من، پول تو

در این زندگی زن و شوهر برای تعریف پول تلاش می کنند و برای هر یک ریال تصمیم می گیرند که به کدام شان تعلق دارد و قادر نخواهند بود به جای من و تو از واژه ما استفاده کنند.

همچنین هرکدام برای پولی که به دست می آورند برنامه خاص خودشان را دارند و نمی توانند به تصمیم واحدی برسند و به این دلیل مشکلاتی برای آن ها به وجود می آید.

  • افزایش احتمال طلاق

به دلیل تمام مواردی که ذکر شد ازدواج با دختری که سطح مالی بسیار بالایی نسبت به پسر دارد مشکلاتی در زندگی زوجین به وجود می آید که ممکن است منجر به طلاق شود، این موارد شامل دخالت های خانواده دختر، جدا کردن پول، کم شدن اعتماد به نفس پسر، انتظارات بالای خانواده دختر و غیره می باشد.

از طرف دیگر زمانی که زن منبع مالی قوی و مستقلی در خانواده باشد قدرت مرد از بین می رود و این موضوع می تواند روند طلاق را تسریع بخشد.

  • افزایش احتمال خیانت زوجین

هنگامی که دعوا و جر و بحث در میان زن و شوهر افزایش می یابد احتمال خیانت هر کدام از آن ها افزایش می یابد.

مرد برای این که اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز گرداند به سمت زنانی جذب می شوند که به او توجه ویژه ای می کنند و مرد را به عنوان تکیه گاه خود می شناسند.

زن نیز نیاز به یک مرد محکم و قوی دارد تا بتواند به او تکیه کند و از ضعف همسر خودش خسته شده است و به همین دلیل به سمت مردان دیگر جذب می شود و هر کدام نسبت به دیگری خیانت می کنند.