کاندوم برقی

امروزه یکی از مسائلی که برای دوام زندگی زناشویی اهمیت بسیاری دارد، رابطه جنسی می باشد به همین دلیل زوجین برای این که کیفیت سکس خود را افزایش دهند از انواع پوزیشن ها و وسایل افزاینده لذت جنسی استفاده می کنند.

یکی از مواردی که زن و مرد می توانند به وسیله آن رضایت جنسی شان را به حداکثر برسانند، استفاده از کاندوم های متنوع می باشد که با امکانات متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

کاندوم ها بسیار متنوع هستند و هر کدام فواید خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه زوجین برای طولانی کردن مدت رابطه جنسی از کاندوم های تاخیری استفاده می کنند، بعضی از کاندوم ها رنگ و بوی خوشایندی را تولید می کنند که به کاندوم های طعم دار معروف هستند.

کاندوم های برقی نمونه دیگری از کاندوم ها هستند که مورد توجه زوجین قرار می گیرند و مزایای زیادی دارند.

در این مقاله با کاندوم برقی بیشتر آشنا می شویم و در مورد نحوه استفاده این کاندوم نکاتی را بیان می کنیم.

کاندوم برقی چیست؟

در ابتدا ممکن است با شنیدن نام کاندوم برقی یک نوع کاندوم را تصور کنید که نوعی پوشش محافظتی است، اما این وسیله در اصل به صورت حلقه می باشد و کاندوم نیست.

در هنگام برقراری رابطه جنسی حلقه به دور آلت تناسلی مرد قرار می گیرد و زمانی که ویبراتور حرکت کند، مشکلات نعوظ ار بین می رود و میل جنسی افزایش می یابد.

این حلقه نام های متفاوتی دارد که می توان به حلقه تاخیری، حلقه دیر انزالی و حلقه نعوظ اشاره کرد.

جنس حلقه از لاتکس یا سیلیکون می باشد و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و به همین دلیل برای هر سایز آلت تناسلی مناسب می باشد، یک محفظه کوچک در بالای این حلقه تعبیه شده است که باتری در آن قرار می گیرد و زمانی که باتری شارژ داشته باشد شروع به لرزش می کند.

عمر مفید باتری حلقه حدود ۶۰ تا ۸۰ دقیقه است و در صورت اتمام شارژ باید باتری را عوض کرد زیرا قابلیت شارژ مجدد ندارد.

حلقه ویبراتور به تنهایی و یا به طور همزمان با یک کاندوم دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، این حلقه در انتهای آلت تناسلی مرد قرار گرفته و باعث می شود تا جریان خون در آلت تناسلی مرد نگه داشته شود و مانع بازگشت آن می شود، به همین دلیل آلت تناسلی مرد زمان بیشتری به صورت نعوظ باقی می ماند و زمان بیشتری برای انجام رابطه جنسی صرف می شود و از رابطه جنسی لذت بیشتری می برند.

اعتیاد جنسی

نحوه استفاده از کاندوم برقی

حلقه های ویبراتور می توانند به طور همزمان با مواردی که در زیر ذکر شده است استفاده شوند و هیچ ممنوعیتی برای این کار وجود ندارد:

  • انواع کاندوم ها
  • انواع اسپری ها
  • ژل های تاخیری
  • ژل های روان کننده و …

قابلیت چند بار استفاده از کاندوم های برقی یکی دیگر از فواید آن می باشد به طوری که پس از استفاده از آن، باید باتری را از آن خارج کنید و حلقه را با آب و صابون بشویید و پس از خشک کردن درون کیسه فریز تمیز قرار دهید، اما باید به این نکته توجه کنید که حلقه را در کنار مواد حلال شیمیایی و عطر و ادکلن قرار ندهید.

اما توصیه می شود که کاندوم های برقی با کاندوم های محافظتی به صورت همزمان استفاده شود.

زمانی که قصد دارید به این صورت از کاندوم برقی استفاده کنید، ابتدا کاندوم مردانه را بر روی آلت تناسلی مرد قرا می دهید و بعد از آن حلقه ویبراتور را به گونه انتهای آلت مرد قرار دهید که روی کاندوم باشد و حلقه انتهایی کاندوم بین حلقه ویبراتور و بدن شما قرار گیرد.

در قسمت برجسته حلقه یک دکمه وجود دارد که برای خاموش و روشن کردن از آن استفاده می کنند و اگر حلقه در حالت روشن شدن باشد آلت تناسلی مرد به دلیل لرزش دستگاه ویبراتور تحریک می شود و به حالت نعوظ در می آید و فرد از رابطه جنسی خود بسیار لذت می برد و سکس باکیفیتی را تجربه می کند.

کاندوم برقی

فواید استفاده از کاندوم برقی

با توجه به مطالبی که ذکر شده برای این که زوجین از رابطه جنسی شان لذت بیشتری ببرند و کیفیت سکس را افزایش دهند از کاندوم برقی استفاده می کنند، این کاندوم ها مزایایی دارد که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

  • تاخیر در ارضا شدن مردان

بسیاری از اشخاص برای تاخیر در ارضا شدن از کاندوم های تاخیری استفاده می کنند، اما به آقایانی که مبتلا به مشکل زود انزالی هستند توصیه می شود از کاندوم برقی استفاده کنند.

زیرا حلقه های ویبراتور زمانی که در انتهای آلت تناسلی مرد قرار می گیرد باعث کنترل کردن جریان خون در رگ های تحتانی آلت مرد می شود و باعث می شود تا مدت زمان انزال افزایش یابد.

  • رفع مشکل نعوظ در مردان

کاندوم برقی برای مردانی که مشکل نعوظ دارند بسیار مفید می باشد زیرا در مدت زمان بسیار کمی آلت تناسلی مرد به حالت نعوظ می رسد.

  • افزایش لذت جنسی در زنان

کاندوم برقی فقط برای مردان فایده ندارد بلکه با لرزش حلقه ویبراتور نقطه جی زنان تحریک می شود و زنان از رابطه جنسی لذت بیشتری می برند و ارگاسم بهتر و عمیق تری را در سکس تجربه می کنند.

  • امکان استفاده همزمان با کاندوم

یکی دیگر از فوایدی که کاندوم برقی دارد استفاده همزمان آن با کاندوم های دیگر می باشد و زوجین علاوه بر لذت جنسی با لرزش حلقه های ویبراتور، در رابطه جنسی سکس ایمنی می توانند تجربه کنند.