کاندوم تاخیری

رابطه جنسی یک موضوع دو طرفه برای زوجین می باشد که باید برای انجام آن زن و مرد هر دو راضی باشند.

یکی از مشکلاتی که زن و شوهر در رابطه جنسی با آن مواجه می شوند ارضای زود هنگام مرد قبل از به ارگاسم رسیدن شریک جنسی اش می باشد، این موضوع اگر به مرور زمان حل نشود ممکن است مشکلاتی در زمینه زناشویی به وجود آورد و باعث دلسردی زن از رابطه جنسی شود.

مردانی که با مشکل انزال رو به رو هستند می توانند از کاندوم های تاخیری استفاده کنند، در این صورت می توانند سکس پر شور و حرارت تری با شریک جنسی خود داشته باشند و از دیدن ارگاسم شریک زندگی شان لذت می برند.

در این مقاله در مورد کاندوم تاخیری توضیحات جامعی ارائه می شود.

کاندوم تاخیری درمان فوری زود انزالی در مردان

کاندوم تاخیری یکی از ابزار هایی است که در زمان به ارضا رسیدن آقایان تاخیر به وجود می آورد و زود انزالی آن ها را برطرف می کند.

این کاندوم دارای ۱ درصد هیدروکلرید لیدوکائین ( lidocaine hydrochloride) می باشد که یک بی حس کننده موضعی می باشد و در پوست بی حسی موقت و لحظه ای ایجاد می کند و باعث می شود مردان با تاخیر به ارگاسم برسند.

یک دقیقه بعد از این که از کاندوم استفاده کنند لیدوکائین موجود در کاندوم تاخیری شروع به اثرگذاری می کند و تاثیر آن بسته به نوع کاندوم می باشد بعضی از کاندوم ها اثر آن ها نیم ساعت باقی می ماند و باعث می شود تا فرد لذت جنسی را با شور و حال بیشتری تجربه کند.

بعضی از زوجین ممکن است نگران باشند که این بی حسی لذت سکس آن ها را کاهش می دهد و ممکن است از رابطه جنسی لذت نبرند اما آن ها باید این نکته را در نظر بگیرند، بی حسی بسیار ناچیز است و در حدی نیست که مانع از لذت بردنتان شود.

همچنین این بی حسی تاثیری بر روی شریک جنسی شما نمی گذارد و شما می توانید ارگاسم همسرتان را چندین بار در یک رابطه جنسی مشاهده کنید.

اگر از کاندوم تاخیری به طور مداوم استفاده کنید، نوعی وابستگی برای شما به وجود می آید. شما می توانید با استفاده دقیق و صحیح از این کاندوم مشکل زود انزالی خود را درمان کنید.

برای برطرف کردن زود انزالی شما باید بین دوره هایی که از کاندوم تاخیری استفاده می کنید فاصله بیندازید و به مرور زمان این فاصله را طولانی کنید به طوری که دیگر به کاندوم تاخیری نیاز نداشته باشید و بدون کاندوم تاخیری مدت زمان بیشتری را به رابطه جنسی اختصاص دهید.

مزایای استفاده از کاندوم تاخیری

اگر تمایل به برقرار کردن رابطه جنسی با شریک جنسی خود دارید و تصمیم به فرزند آوری ندارید بهتر از از کاندوم استفاده کنید.

کاندوم های تاخیری علاوه بر مزایایی که دارند می توانند رابطه جنسی با کیفیت تر و بهتری را برای شما ایجاد کنند.

در این مقاله با مزایای کاندوم ها به خصوص کاندوم های تاخیری بیشتر آشنا خواهید شد .

  • پیشگیری از بارداری

اولین و بارزترین فایده ای که کاندوم دارد برای جلوگیری از بارداری استفاده می شود و در صورتی که استفاده صحیح از کاندوم را بدانید در این حالت ۹۸ درصد پیشگیری از بارداری انجام می شود.

  • ارزان و در دسترس بودن

برای خرید کاندوم نیاز به تجویز و نسخه پزشک نمی باشد و ارزان قیمت است و آن را می توان در داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ به راحتی یافت.

  • پیشگیری از بیماری های مقاربتی

شما برای این که از بارداری جلوگیری کنید می توانید از قرص مپرات استفاده کنید، اما مصرف این قرص مانع از ابتلا به بیماری های آمیزشی ، مقاربتی و عفونت نمی شود و بهترین ابزار برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی استفاده از کاندوم می باشد.

  • عدم تغییر در باروری

اگر به وسیله قرص پیشگیری از بارداری را انجام دهید ممکن است تعداد هورمون های طبیعی بدن شما تغییر کند و احتمال لخته شدن و سکته مغزی و موارد دیگری در بدن شما افزایش می یابد.

اما کاندوم تغییری در باروری شما ایجاد نمی کند و عوارض جانبی ندارد به همین دلیل بهتر است برای جلوگیری از بارداری، کاندوم استفاده کنید تا در زمان که تصمیم به فرزند آوری داشتید کاندوم را کنار بگذارید و عمل لقاح را انجام دهید.

  • افزایش لذت جنسی

زمانی که بی حسی اتفاق می افتد ممکن است از لذت جنسی مرد مقداری کاسته شود اما می تواند شاهد ارگاسم رسیدن چند باره شریک جنسی اش در یک رابطه جنسی باشد که تجربه وصف نشدنی و لذت بخشی خواهد بود، در مقابل رابطه جنسی تداوم بیشتری دارد و زن از طولانی بودن آن لذت خواهد برد.

  • افزایش طول رابطه جنسی

زمانی که زن و شوهر از کاندوم استفاده می کنند به دلیل این که تماس پوستی میان زوجین اتفاق نمی افتد رابطه جنسی طولانی تری خواهند داشت و در صورتی که از کاندوم تاخیری استفاده کنند، رابطه جنسی بسیار طولانی تر خواهد بود.

از این کاندوم می توان برای درمان زود انزالی در مردان استفاده کرد.

بر اساس مطالعات روانشناسی تلفنی آیا لازم است که زن و مرد درباره ی نیاز های جنسی خود با یکدیگر صحبت کنند ؟

معایب استفاده از کاندوم تاخیری

سوالی که برای افراد هنگام استفاده از کاندوم به خصوص کاندوم تاخیری به وجود می آید این است که آیا کاندوم تاخیری به دلیل داشتن مواد بی حسی خطر ساز نخواهد بود؟

پاسخ به این سوال بسیار واضح می باشد که هیچ کدام از کاندوم ها حتی کاندوم تاخیری برای انسان مضر نیستند و آسیب هایی به همراه نخواهند داشت.

کاندوم تاخیری

ماده بی حسی که در کاندوم تاخیری وجود دارد بسیار ناچیز می باشد و پس از مدت کوتاهی اثر آن از بین می رود، اما این کاندوم معایبی دارد که ممکن است شما را نسبت به استفاده مردد کند و به همین دلیل باید با این معایب به خوبی آشنا شوید که عبارت اند از :

  • آلرژی لاتکس

احتمالا کسانی از کاندوم ناراضی هستند و شکایت دارند، که به ماده اصلی کاندوم لاتکس حساسیت داشته باشند، حساسیت آن ها ممکن است باعث جوش، کهیر، آبریزش بینی و در موارد بسیار شدید تر سفت شدن مجاری تنفسی و از دست دادن فشار خون می باشد.

  • عادت به مواد تاخیری

اگر فرد بیش از اندازه از مواد تاخیری مانند ژل ها، اسپری ها و کاندوم های تاخیری استفاده کند به آن ها عادت کرده و اعتیاد پیدا می کند.

اگر شخص به صورت مداوم از این مواد تاخیری استفاده کند به آن اعتیاد پیدا می کند و به جایی می رسد که به سرعت ارضا شده و همیشه و به طور مداوم برای لذت بیشتر باید از کاندوم تاخیری استفاده کند.

  • عدم تماس پوستی کامل

معمولا زوجین تمایل دارند که با یکدیگر تماس پوستی داشته باشند و زمانی که از ابزار پلاستیکی و کاندوم استفاده می کنند، مانع از تماس صد در صدی آن ها می شود و به همین دلیل ممکن است برای زوجین ناراحت کننده باشد.